poniedziałek, 4 lutego 2019

Przepis na ciasto kokosowe

Przepis na ciasto kokosowe

CIASTO KOKOSOWE – uwielbiam zapach i smak kokosów. Nierozerwalnie łączy się to z dzieciństwem moich dzieci. Ten przepis nie wymaga dużego nakładu pracy i można go zrobić dosyć szybko. Ciasto kokosowe jest bardzo popularnym rodzajem wypieku.


Jest delikatne w smaku i bardzo aromatyczne. Najczęściej przygotowywane jest na bazie wiórków kokosowych. Do ciasta kokosowego doskonale pasują dodatki w postaci owoców, czekolady, masy budyniowej lub serowej. Nadają się zarówno do tortów, jak i delikatnych ciasteczek.


Bardzo dobrze komponują się z owocami, szczególnie malinami, czerwonymi porzeczkami oraz truskawkami. Proponowane ciasto kokosowe to wyjątkowo smaczny wypiek, składający się z warstwy biszkoptu, kremu waniliowego oraz masy kokosowej. Tortownicę (cm) wyłożyłem papierem do pieczenia ,przełożyłem ciasto i piekłem przez min w temperaturze 1stopni C. Po wystudzeniu przekroiłem na pół. Masa: Mleko zagotowałem z cukrem i cukrem waniliowym. Następnie wsypałem wiórki kokosowe ,gotowałem jeszcze min ,do czasu kiedy masa zgęstniała.


Ciasto nektarynkowo-kokosowe to puszysty wypiek, który jest bardzo delikatny i wspaniale pachnie owocami. Sprawdzi się, jeśli chcesz upiec coś pysznego, a nie masz zbyt wiele czasu. Do jego przyrządzenia potrzebujesz m. Dzisiaj zapraszam Was na ciasto kokosowe z budyniem – na kruchym spodzie, z dużą ilością budyniu i masą z wiórek kokosowych i piany z białek – z całą pewnością jedno z lepszych.


Ciasto Kokosowe Bounty – Bardzo lubię batonika bounty i jest to jeden z moich ulubionych batoników. Postanowiłam więc przygotować pyszne ciasto zainspirowane jego smakiem. Upiekłam wilgotny, kakaowy biszkopt i przygotowałam, gęstą, trochę kremową masę kokosową.


Na koniec ciasto polałam wspaniałą polewą czekoladową. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto kokosowe. Ciasto ananasowo-kokosowe z kremem to sposób na pyszny deser!


Smakowite ciasto na biszkopcie z kremową, aksamitną, budyniową masą, z kawałkami ananasa i warstwą kokosową to wypiek, który sprawdzi się w każdej sytuacji. Najpierw przygotowujemy puszyste ciasto, a następnie na upieczony spód wykładamy aksamitną masę przyrządzoną z soczystego soku ananasowego, Kisielu o smaku cytrynowym WINIARY i kawałków ananasa. Kliknij, aby zobaczyć przepis.


Oddzielić białka od żółtek. Białka ubić na sztywną pianę, żółtka utrzeć z cukrem (dag) na puszysty krem, dodać później mąkę, proszek do pieczenia, kakao i pianę z białek, delikatnie wymieszać. Piekarnik ustawić na 1st.


Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia. składniki ciasta wymieszać w misce, mokre zmieszać w osobnej. Przelać mokre do suchych i wymieszać niezbyt porządnie łyżką. Nie należy używać miksera, by zbytnio nie napowietrzyć ciasta. Widziałam na forum kilka zarzutów jakoby ciasto było za mało kokosowe.


Przyznam szczerze,że od początku dodaję do ciasta odrobinę aromatu kokosowego i smak kokosu jest zdecydowanie wyczuwalny:-) Jedną kropelkę aromatu kokosowego dodaję również do lukru. Kolejny przepis, który zagości częściej na moim stole! Tyle, ze ciasto kokosowe zawsze dawalo sie w srodek, zdecudowanie na korzysc mu to wychodzi, bo smak bardziej wyrownany. Ja robie ciasto kokosowo-ananasowe modyfikujac krem. Nic kokosowego tu dawno nie było?


Mam dla Was przepis na przepyszne , łatwe i szybkie ucierane ciasto kokosowe. Mokre a zarazem niesamowicie puszyste, delikatne i rozpływające się w ustach! Produkty normalne zastąpiłam tymi bez laktozy i już mogłam się cieszyć jego smakiem! Ciastko kokosowe jest mega ładne, super smaczne i wyjątkowo szybko znika z talerzy.


Przepis na ciasto kokosowe

O moim wyjątkowym cieście kokosowym pisałam już kilka dni temu na fanpage strony Olga Smile. Kokosowe, kremowe ciasto na herbatnikach wzbogacone likierem adwokat. Kiedy się je dobrze schłodzi, można je z łatwością kroić.


Proste a jednocześnie efektowne. Przepisy na ciasta kokosowe. Dziekuje za ten przepis Wyszla cudowna, jak na zdjeciu i zniknela w mgnieniu oka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty