niedziela, 24 lutego 2019

Pierogi z soczewicą przepis

Pierogi z soczewicą przepis

Mamo zrób znowu pierogi z soczewicą. Dzieci zawsze proszą właśnie o pierogi z soczewicą. Jak to dzieci z kapustą nie lubią, z grzybami nie lubią ale z soczewicą, owocami lub ruskie mogą jeść w kółko i na okrągło. Ja muszę się przyznać, że też takie pierogi uwielbiam.


Pierogi z soczewicą przepis

Dzięki uniwersalnemu zastosowaniu jest dodawana do rozmaitych potraw. Możesz z nią zrobić również pierogi. To świetna alternatywa dla popularnych ruskich czy nieśmiertelnych z mięsem czy kapustą i grzybami. Do garnka wlewamy szklanki wody i zagotowujemy. Farsz z ugotowanej soczewicy doprawiamy cebulą zeszkloną z czosnkiem na maśle, przyprawą ZIARENKA SMAKU uniwersalne WINIARY, Przyprawą do zup, sosów i sałatek oraz majerankiem.


Czerwona soczewica to warzywo strączkowe, które z powodzeniem wykorzystuję do wielu dań. Pierogi z czerwoną soczewicą. Tak naprawdę nie ma żadnych ograniczeń co do doboru farszu.


Pierogi z soczewicą przepis

Możemy szykować pierogi na słodko, słono, ostro. Mogą to być pierogi z serem lub pierogi ze szpinakiem, czy też pierogi ruskie. Domowe pierogi z soczewicą to bardzo stary, tradycyjny przepis z Podlasia. Dania główne Zielone pierogi z soczewicą.


Tradycyjne, gotowane pierogi w wersji wegetariańskiej. Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na Pyszne pierogi z soczewicą. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Przepis na pyszne pierogi z soczewicą i pieczarkami z ciasta z mąki pszennej. Smakują wybornie i znikają w mgnieniu oka. Jest bogata w żelazo, cynk. Ulepić pierogi (klasycznie lub z pomocą maszynki). Gotować w osolonej wodzie ok.


Mrożenie: jeszcze surowe pierogi ułożyć na blaszce, tak żeby się nie dotykały, włożyć na conajmniej godzinę do zamrażalnika, wyjąć i przełożyć do woreczka, włożyć z powrotem do zamrażalnika. Każdy z nas ma jakieś swoje najukochańsze – czy to ruskie, czy z mięsem, czy z owocowym farszem. Ja dzisiaj mam dla Was przepis na moje ulubione ciasto pierogowe, które zawsze wychodzi cudnie miękkie i nadzienie, które świetnie zastępuje mięso – zieloną soczewicę. Może mistrzynią w lepieniu pierogów nie jestem, ale za to farsze i ciasto na pierogi przygotowuję po mistrzowsku!


Delikatne ciasto wypełnione po brzegi fajnym, aromatycznym farszem z czerwonej soczewicy, która w mojej kuchni gości bardzo często! Doprawiłam go z rozmachem przyrumienioną powoli na wolnym ogniu cebulką. Dziś mam dla Was przepis na jedne z moich ulubionych pierogów – z soczewicą! Pyszna alternatywa dla świątecznych pierogów.


Proponuję dwa sposoby przygotowania. Do tego słodka papryka, majeranek i czosnek. Tradyjny pierogowy kształt, u mnie w mini wydaniu lub krojone „z metra” pierożki. Drożdżowe pierogi z soczewicą.


Już nie wiadomo co gotować na obia żeby nie było za gorące, żeby dużo czasu nie poświęcać w kuchni. To naprawdę sycące danie – pierogi z soczewicą. Soczewicę wsyp do wrzącej wody, gotuj ok. Ja lubię podane z gęstą śmietaną, a soczewica powinna być dobrze doprawiona pieprzem. Takimi pierogami można się najeść.


Sycą podobnie jak te z mięsem, a są zupełnie inne w smaku. Tym razem w wersji pieczonej. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy.


Cebule obierz, pokrój w drobną kostkę i podsmaż na rumiano na oleju. Do soczewicy dodaj cebulkę i przypraw pozostałymi składnikami farszu. Wszystko dokładnie wymieszaj. No bo przecież nie tylko chłodniki, ziemniaki i zsiadłe mleko można jeść.


Ale też ułatwiłam sobie pracę, bo soczewicę namoczyłam dzień wcześniej, a zrobienie farszu też nie zajmuje dużo czasu. Natomiast ciasto na pierogi to „pestka” bo szybko się robi, w końcu już je znacie z tego. Dzisiaj zrobiłam pierogi z soczewicą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty