wtorek, 26 grudnia 2017

Przepis na gofry na słono

Mają charakterystyczny kształt prostokąta, kwadratu lub serca z kratownicą. Gofry lubią chyba wszyscy, takie z bitą śmietanką lub dżemem to istny raj, a takie na słono też są pyszniutkie. Ciasto na gofry przygotowuje się z mąki, jaja, mleka, margaryny lub masła.


Gofry najczęściej podaje się na słodko z bitą śmietaną, ale przysmakiem są również te serwowane na słono. Gofry są rodzajem pulchnego wafla, który robi się w gofrownicy.

Przepis na GOFRY NA SŁONO. Obiecałam na obiad zrobić gofry, tylko, że jakoś nie do końca pasowała mi koncepcja zasłodzenia się jeszcze przed deserem. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


Gofry – przepisy w wersji na słono Gofry kwintesencja lata. W miejscowościach wypoczynkowych serwowane są na każdym kroku – z bitą śmietaną, frużeliną, polewą owocową, czekoladową, karmelową, z owocami, posypką czekoladową, dżemem. Domowe gofry jak z budki to zdecydowanie smak lata! Jak w prosty sposób zrobić pyszne gofry w wersji na słodko – z bitą śmietaną i owocami?


A jak wersji na słono – z warzywami, szynką, serem, a nawet sadzonym jajkiem?

Ten jest bowiem świetny, gofry wychodzą zawsze idealnie. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry na słono. Tym razem dla odmiany postanowiłam przygotować zatem gofry na słono. Tak jest w przypadku gofrów na słono z warzywami, które dziś dla Was przygotowałam. Odpowiednie kombinacje czy sposób przygotowania sprawia, że odkrywamy coś na nowo.


Składnikiem głównym są warzywa: marchewka i cukinia. Wiadomo, w wersji wytrawnej dodajesz szczyptę soli, a wersji słodkiej odrobinę wybranego przez siebie słodzika (np. łyżeczka ksylitolu czy syropu klonowego). Takie gofry jem na śniadanie z awokado i jajkiem w koszulce. Zobaczcie przepisy na gofry wytrawne i gofry z domowym sosem czekoladowym.


Można je podać także w wersji wytrawnej. Gofry piecz do momentu ich zarumienienia się. Gotowy deser można ozdobić bitą śmietanką kokosową oraz polewą z gorzkiej, roztopionej czekolady. Mamy propozycje dla miłośników włoskiej kuchni. Ten przepis trzeba wypróbować!


Katalog Smaków, proponujemy przepis na Orkiszowe gofry idealne - na słodko i słono :), autorstwa Zdrowie na języku. Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. A dzisiaj przedstawiam Wam mój przepis na gofry, totalny eksperyment w słonej wersji.

Możecie użyć także innej mąki np pszennej lub żytniej, spróbować z innymi warzywami – możliwości jest wiele, więc bardzo zachęcam Was do tego, aby bawić się w kuchni! Margarynę roztopić i ostawić do ostygnięcia. Mąkę przesiać do miski dodać cukier , sól, żółtko zimną margarynę i mleko - wszystko zmiksować do połączenia się składników.


Gofry na słono Paprykę pokroić w małą kostkę , żółty ser zetrzeć na tarce a cebulkę drobno posiekać. Gofry wychodzą chrupiące a nie gumowe jak większość. To najlepszy przepis jaki mam. Zobacz wszystkie przepisy tego użytkownika.


Wymyśla przepisy, gotuje, przyjmuje zamówienia i załatwia sprawy organizacyjne. Kto jest z branży, wie, że nie jest lekko. Gofrowe menu podzielone jest na dział z mięsem, bez mięsa i na słodko. Ja spróbowałam wersji z boczkiem, jajkiem sadzonym, mascarpone i szpinakiem.


No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu? Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz. Do tego przepis nie może być skomplikowany – jasna sprawa. Idealne ciasto na gofry.


Do ciasta na gofry możemy użyć nie tylko mąki pszennej. Nasze śniadanie lub deser będą zdrowsze, jeśli dodamy do gofrów mąki jaglanej lub pełnoziarnistej. Najprostszy przepis zakłada wymieszanie osobno składników suchych (mąki, proszku do pieczenia, cukru i soli) i mokrych (jajek, oleju i mleka), a potem. Gofry tylko na słodko #128578; z duża ilością owoców i górą bitej śmietany.


Mam w domu gofrownice i często przyrządzam gofry mojej rodzinie ale na słono jeszcze nigdy nie robiłam. Wydaje mi sie,ze nikt by ich nie chciał jeść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty