poniedziałek, 25 grudnia 2017

Prosty przepis na chleb na drożdżach

Chcesz upiec domowy chleb na zakwasie? Szukasz informacji, jak zrobić chleb na drożdżach? Znajdziesz tu przepis na chleb, którego szukasz. Wystarczy Ci zwykły piekarnik.


Nie musisz mieć wielkiego doświadczenia.

Sprawdź i zobacz, że to naprawdę proste. Przekonasz się, że własny chleb, to coś zupełnie wyjątkowego. Wczoraj zachciało mi się domowego pieczywa. Poszperałam w sieci i znalazłam prosty przepis na chleb. Bardzo prosty przepis na bardzo dobry chleb.


Jestem przekonana,ze wczesniej było gr drożdży suchych. Jest na 250gr maki gr świeżych czyli na 500gr powinno byc gr świeżych drożdży co daje gr suchych. Poniższy przepis zawiera kompletny sposób przygotowania chleba na drożdżach.

Jeżeli planujesz zrobić chlebek na zakwasie, polecam przepis na chleb na zakwasie i przepis na zakwas. Dodatki Super prosty pasztet drobiowy bez pieczenia. Powiem, że jeszcze nigdy nie próbowałem takiego smaku- inny taki enigmatyczny.


Prosty przepis, chlebek wyszedł, smakował. Fajnie ciasto mi sie uformowało, nic sie prawie do rąk nie kleiło i na misce prawie nic nie zostało. Ucieszyło mnie to, że wyszła miękka skórka.


Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! To mój ulubiony, super prosty przepis na chleb na drożdżach instant. Piekę go według przepisu na uniwersalne ciasto drożdżowe na pizzę. Chlebek pięknie wyrasta, ma chrupiącą skórkę i można go jeść od razu po upieczeniu.


Z podanej ilości składników otrzymamy jeden średniej wielkości chleb. Można piec go w zwyczajnej keksówce – wtedy otrzymamy klasyczny, podłużny bochenek. Fajną opcją, którą ja tutaj wykorzystałam, jest pieczenie w garnku ceramicznym, wtedy chleb jest okrągły. Podwójne wyrastanie poprawia strukturę i smak chleba. Chleb pszenny wykonany na drożdżach.


Składniki: Mąka pszenna 5- kg Oliwa z oliwek -1-2.

Lub chleb mleczny, chleb wiktoriański - prosty chleb z mąki pszennej, mleka i drożdży. Smakuje jak dobry polski chleb :) Najlepszy oczywiście świeży, zaraz po upieczeniu i ostudzeniu. Miękki w środku, z grubą, chrupiącą skórką. Pokazujemy, że pieczenie domowego pieczywa nie jest trudne. Serduszko, dziękuję za wspaniały przepis na ten chlebek, przypomniał mi dziecięce lata.


Od kilku lat nie jem chleba kupnego, nie podchodzi mi. Zaczęłam wypróbowywać różne przepisy z różnym skutkiem. A to zakwas nie wyszedł, a to chleb na zakwasie miał zakalec na palec. Szybki chleb pszenno-żytni.


Przypominam dziś przepis na nasz codzienny chlebek pszenny na drożdżach. Pulchny, z chrupiącą skórką, obłędnie pachnący. A chleb z tego przepisu jeszcze na trzeci dzień jest świeży.


Dziękuję za wspanialy przepis na chleb! Pierwszy raz pszenny na drożdżach, bo zawsze żytni na zakwasie. Z ciepłą wodą, z letnią. Ten chleb to jakiś obłęd!


Pieczywo drożdżowe nie musi być nudne, to pieczone w domu jest smaczniejsze niż sklepowe. Pokazuje jak krok po kroku zrobić dobre pieczywo na drożdżach, dzięki tym przepisom zrobicie smaczne bułeczki oraz drożdżową bagietkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty