wtorek, 26 grudnia 2017

Naleśniki z masłem

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na naleśniki z masłem. Wystarczy ją tylko podgrzać i dogotować ryż lub makaron. Dzisiaj również utworzyłam nowy dział — o który od dawna mnie prosiliście — z przepisami dla dzieci. Znalazły się w nim starsze przepisy na pierogi, zupy, naleśniki i placuszki jak i ostatnio dodane przepisy na kotlety mielone, pulpeciki i smażone filety z kurczaka.


Prawie jak snickers, czyli naleśniki z masłem orzechowym i orzechami ziemnymi.

DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Są słodkie i bardzo smaczne. Dzisiaj jednak naleśniki;) Płatki owsiane bardzo drobno mielę –w blenderze lub młynku do kawy. Z już zmielonych odmierzam potrzebną ilość.


Do miski dodaję mieszankę mleka i wody, jajko, sól oraz masło orzechowe i dokładnie mieszam, aż jajko połączy się z mlekiem, a masło z grubsza się w nim rozprowadzi. Moje Dziecię na szczęście uwielbia, a ja uwielbiam je smażyć #128578; Zawszę robię ich więcej, bo nigdy nie wiadomo ile człowiek ich na raz zje! Te są cudowne puszyste z maślanym posmakiem.

Czekoladowe naleśniki z masłem orzechowym i bananem. Dziś na obiad totalna rozpusta! Mmmm, ale żeby nie było wyrzutów sumienia, że te naleśniory to sama mąka, trochę je „podrasowałam”. Każdy placek smarujemy z jednej strony masłem orzechowym. Składamy lekko dociskając na pół, następnie ponownie na pół.


Lubicie naleśniki na słodko? Jeśli lubicie, a tradycyjne z dżemem lub słodkim serkiem się Wam znudziły, zapraszam dziś na naleśniki z masłem orzechowym i bananami. Masło orzechowe z powodzeniem można zastąpić nutellą i jest równie smacznie… może odrobinę bardziej słodko. Takie naleśniki fajnie smakują na zimno. Lista przepisów na naleśniki z masłem z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Jeśli macie w domu banany pokrójcie je w cienkie plasterki i ułóżcie na maśle orzechowym – będzie jeszcze pyszniej #128578; Smacznego. Do wszystkich crêpes des Zobacz więcej.


Aby uczynić swoje danie bardziej wartościowym i obniżyć jego indeks glikemiczny, możesz użyć mąki z pełnego przemiału, odtłuszczonego mleka, a cukier zastąpić miodem lub zrezygnować z niego i użyć słodzika. Możesz dodać również suszone jagody goji – źródło witamin i minerałów.

Wykonanie: Usmażyć naleśniki. Truskawki oczyścić i umyć, przekroić na pół. Naleśniki to doskonała propozycja na każdy posiłek w ciągu dnia.


Zimnego naleśnika posmarować do połowy masłem czekoladowym, na to położyć połówki truskawek. Zwinąć w trójkąt, posypać cukrem pudrem. Tym razem wersja bardziej śniadaniowa lub na słodki obiad :) min łatwe tanie. Zapiekane naleśniki z mięsem mielonym - poznaj najlepszy przepis.


Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Wstawiamy naleśniki do piekarnika nagrzanego do 180°C, zapiekamy minut. Pyszne naleśniki z bananami i masłem orzechowym.


W wersji alternatywnej można użyć syropu klonowego lub truskawkowego. Można zamrozić na później (dobrym sposobem na spożycie takich naleśników jest podgrzanie ich w opiekaczu). Smaż z obu stron do uzyskania złocistego koloru. Przygotowanie nadzienia: 1. Gruszkę umyj i pokrój w drobną kostkę.


Złóż naleśniki w ćwiartki. Jajka wyjmij wcześniej z lodówki. Możesz też lekko podgrzać mleko z wodą do temperatury nie wyższej niż stopni. Ciasto naleśnikowe pachnie masłem a farsz z prażonych jabłek jest delikatny i lekko kwaśny.


Do tego chrupiąca posypka z cukru z cynamonem. Uwielbiam te naleśniki – czekoladowe z bananami i masłem orzechowym. Masło z orzechów laskowych cudnie podkręca smak kakao i banana. Idealne na pełnowartościowe śniadanie. Są syte i zaspokoją ochotę na słodycze.


Pyszne, zdrowe no po prostu nic dodać nic ująć. Kiedy po długiej przerwie zajrzałam do pięknej książki Fanny Zanotti “Paris pastry club”, pierwszym, co rzuciło mi się w oczy były naleśniki z palonym masłem. Prawda, że brzmią fantastycznie (a posłuchajcie jeszcze, jak to brzmi po francusku: crepes au beurre noisette). Olej jest płynny i ma uniwersalny smak, zatem łatwo i szybko dodaje się go do ciasta na naleśniki a do tego nie zmienia ona smaku gotowych naleśników. Masło i olej kokosowy pasuje do ciasta na naleśniki na sodko.


Moglibyśmy świętować Dzień Masła Orzechowego codziennie, jeśli też jesteś prawdziwym koneserem masła orzechowego to świętuj razem z nami i przepisem na naleśniki z masłem orzechowym. Wymieszaj wszystkie składniki razem, aż do uzyskania jednolitej konsystencji. Następnie możesz dodać do swojej mieszanki czekoladowe chipsy.


W garnku umieścić mleko, jajko, oliwę, otręby żytnie i razem zmiksować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty