piątek, 10 lutego 2017

Sernik z masłem

Kiedy słyszę określenie niebo w gębie od razu przychodzi mi na myśl sernik z palonym masłem. To jakże proste ciasto składa się z zaledwie kilku składników, a na jego wykonanie musisz poświęcić około godziny. Tego ciasta nie da się zepsuć, więc nie musisz martwić się o tzw. Postanowiłam działać i zrobić z tych składników sernik, a że w pamięci miałam sernik z masłem orzechowym z Ente Cafe, który jadłam na spotkaniu warszawskich blogerów, to starałam się uzyskać podobny smak, czyli nieco słony spód oraz słono-słodką górną część ciasta.


Wyszedł tak pyszny, że zniknął zanim się obejrzałam! Wczoraj spożytkowałam ją w najcudowniejszy z możliwych sposób – upiekłam sernik na palonym maśle.

Z resztą nie tylko ja, bo i Tomek stwierdził, że to jeden z najlepszych serników, jakie jadł (podejrzewam, że w tym gronie znalazł się również sernik dyniowy, o ten). Miękkie masło zmiksować z cukrem do puszystości i partiami połączyć z serkiem waniliowym. Całość podzielić na części. Do jednej z nich wmieszać kakao. Spód: Do sernika można użyć dowolnych ciastczek.


Ostatnio stworzyłam kolejne, słodkie, kulinarne dzieło! Mam dla Was przepis na genialny sernik z palonym masłem. Palone masło nadaje mu orzechowego posmaku.

Uwielbiam mój przepis na sernik, bo zawsze wychodzi i naprawdę jest smaczny. Często eksperymentuje z nim i dziś kolejny eksperyment – sernik z masłem orzechowym. Masło orzechowe też uwielbiam i rzadko je kupuję, bo trudno mi się opanować by nie zjeść całego słoika od razu. Sernik z masłem orzechowym 1. Zaczynamy od masy serowej: Masło lub margarynę przekładamy do miski, dodajemy cukier i żółtka i ucieramy na puszystą masę, następnie wsypujemy budynie w proszku, dodajemy masło orzechowe i ser, dokładnie ucieramy. Kolejno białka ubijamy na sztywną pianę, ubite przekładamy do masy serowej i. Upieczony sernik wyjąć z piekarnika, równo i delikatnie rozprowadzić po jego wierzchu polewę czekoladową, włożyć ponownie do piekarnika na minut, na dalsze pieczenie.


Po tym czasie piekarnik wyłączyć, sernik studzić w lekko uchylonym piekarniku. Wystudzony sernik wyjąć z piekarnika, schłodzić przez noc w lodówce. Kremowy sernik z dodatkiem serka mascarpone, lekko słonej Philadelphii oraz białej czekolady.


Na spodzie z czekoladowych ciasteczek owsianych z dodatkiem masła orzechowego. Wykończony śmietanką, udekorowany solonymi orzeszkami ziemnymi w pysznym domowym sosie toffee. Nie jest to tradycyjny sernik jaki jadlam kiedys u babc czy u gosci ,niewiem niby okej jest ale jest za wilgotny , za niski , ale przede wszystkim jest nijaki w smaku,moze to zalezy do sera bo uzylam vitello z biedronki ktory przed upieczeniem byl o wielel epszy w smaku.


Jestem zawiedziona bo chcialo mi sie tradycyjnego sernika jaki byl kiedys podawany przez moje obie babcie i przez roznych. Jest ciekawy w smaku z masą bananową i masłem orzechowym, coś dla fanów tych dwóch składników. W przygotowaniu jest szybki i prosty.


Dziś zrobiłam i jest pyszny! Mocno orzechowy sernik na bazie przepysznego masła orzechowego, które na dobre skradło moje podniebienie.

Dobra jakość masła orzechowego to gwarancja udanego sernika. Jeden mały kawałeczek wystarczy aby zaspokoić swoje podniebienie na długi czas:)) Jeśli, tak jak ja, uwielbiacie masło orzechowe to ten sernik jest dla WAS. Przepisy na sernik z stopionym masłem w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej idealnych przepisów na sernik z stopionym masłem. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Z białek ubić sztywną pianę. Masło utrzeć na puch, żółtka cukier oraz cukier waniliowy i aromat zmiksować na kogiel-mogiel dodać do masła i dokładnie połączyć. Cały czas ucierając dodawać stopniowo ser i budyń. Na końcu do masy serowej dodać pokruszoną czekoladę i sztywną piane z białek i delikatnie wymieszać. Dodane przez dora3w: Tylko o kuchni.


Nie zaliczam sie do amatorów pieczenia ,ale dlaczego mój sernik z rosą po upieczeniu nie jest puszysty tylko taki zbity? O wyższości sera w kostce nad wiaderkowymi nie ma co dyskutować, gdy ktoś najbardziej ceni sobie wygodę i nie ma jak zmielić sera - tak jak np. Nie raz spotkaliście się z przepisami na sernik ze spodem wykonanym z ciasteczek.


Przyznaję, że wykonanie samego spodu nie sprawiało mi żadnego problemu. Schody zaczęły się, gdy zaplanowałam przepis na sernik ze spodem oraz bokami z rozdrobnionym herbatników bądź ciastek. Najlepszy sernik bez spodu, który zawsze się udaje. Jest szybki, prosty i niezwykle smaczny. Zrobisz go z sera mielonego z wiaderka, co jeszcze bardziej ułatwi pieczenie sernika.


Wspaniały sernik pieczony!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty