czwartek, 16 lutego 2017

Przepis na sernik z ciastem kruchym

Przepisy z kategorii sernik z kruchym ciastem. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Swój przepis na taki sernik ma niemal każda gospodyni.


Takiego ciasta nie może zabraknąć z okazji Świąt, imienin lub rodzinnych spotkań. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.

Pyszny, bardzo delikatny i rozpływający się w ustach sernik z pianką na kruchym cieście. Doskonały pomysł na świąteczny wypiek. Idealny dodatek do kawy lub herbaty. W masie serowej zatopione są kawałki brzoskwiń z puszki, które pokrywa warstwa bezowa.


Skorzystałam z przepisu Siostry Leonilli, podwajając ilość masy serowej (poza ilością masła) i wprowadzając drobne zmiany. Wszystko urobić na gładkie ciasto. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD.


Szarlotka z nietypowym kruchym ciastem z kokosem.

Osobiście bardzo lubię połączenie kakao z serem białym. W mojej rodzinie piecze się go do dziś i zawsze świetnie się udaje. Sprawdzony przepis na sernik w kruchym, kakaowym cieście od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio.


Gotuj razem z nami krok po kroku! Zdradzamy przepis na sernik na kruchym cieście, który (prawie) zawsze się udaje. Wygląda efektownie i świetnie smakuje. Puszysty sernik to jedno z tradycyjnych ciast, które warto przygotować na Święta Bożego Narodzenia. Jak zrobić taki dobry sernik upieczony na kruchym spodzie?


Wbrew pozorom, nie jest to trudna sztuka, ale efekty zniewalające! Zobacz wyjątkowo prosty przepis na puszysty sernik pieczony na kruchym cieście i oblany czekoladą. Dla mnie to jedno z tych ciast, które nie przekonało mnie dopóki go nie spróbowałam.


Zapraszam na sernik przekładany kruchym ciastem! Piekłam sernik z tego przepisu wiele razy i jest po prostu idealny i przepyszny. Zawsze wychodzi, a jak robię go na specjalne okazje to goście też go chwalą :) Jedno z moich ulubionych ciast, polecam każdemu.


Nawet nie pamiętałam, że przepis mam z tego bloga. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!

Z podanych składników szybko zarobić ciasto kruche i upiec placki. Ser utrzeć z cukrem i jajami. W garnku rozpuścić margarynę i na gorący tłuszcz wyłożyć ser, ciągle mieszając.


Do gorącego dodać suchy budyń i rodzynki – dalej mieszając. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z kruchym ciastem kakaowym. Zaczynam od ciasta, mąkę z cukrem i margaryną nalezy przesiekać, śmietanę, żółtka i proszek do pieczenia zmiaszać w miseczce dodać do przesiekanej mąki i zagnieść ciasto, które wykładam na blaszkę, całe nakłuwam widelcem i wkładam do piekarnika nagrzanego do 1°C na minut, żeby trochę. Wyszedł naprawdę świetny, przepis sprawdzony, przekazuję dalej. Teraz sernik z gotowanego sera przekładany trzema plackami kruchego ciasta.


Dzisiaj mam dla Was sernik na cieście kruchym pieczony z kratką i polany lukrem. Oj tak sernik na cieście kruchym waniliowym jak u mnie czy może czekoladowym, należy do tych wypieków, które są bardzo chętnie zjadane w wielu polskich domach. Stopień trudności Średnio trudny Czas wykonania Długi. Stary, dobry przepis z mojego „kajecika” wychodzi każdemu, więc nawet te z Was, które pierwszy raz będą go piekły, będą zadowolone z efektów.


Pyszny,jeden z moich ulubionych,mega kremowy,idealny na każdą okazję i na co dzień -do tego prosty do zrobienia-polecam gorąco. Składniki: na ciasto: 2g margaryny(lub masła) szkl. Sernik gotowany kruchym ciastem przekładany.


Zrobiłam ten sernik na Sylwestra. Pycha :) A ponieważ mialam za małą blachę więc wykorzystałam to co zostało, plus białka, które zostały po zrobieniu kruchego spodu na zrobienie sernika złota rosa i w ten sposób mam dwa pyszne ciasta. Ja sernik z brzoskwiniami polukrowałam trochę, ponieważ lubię słodkie ciasta (ale nie mdłe). Gotowym ciastem wyłożyć blaszkę na ciasto pomalutku wylać masę serową.


Wstawić do piekarnika nagrzanego do 2stopni. U mnie w wersji na chłodniejsze dni pojawia się szarlotka na kruchym cieście z cynamonem. Moja rada: zaraz po upieczeniu dobrze jest odkroić sernik nożem od ścianek blachy. To powoduje, że sernik nie opadnie zbyt mocno lub nie wyciągać go z piekarnika po upieczeniu. Wypróbuj przepis na nasz oryginalny sernik!


Kruchy spód wspaniale współgra z idealnie kremową i aromatyczną masą serową, którą wzbogacają aromat pomarańczowy i Cukier wanilinowy WINIARY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty