środa, 15 lutego 2017

Sernik rosa przepis

Oprócz tej charakterystycznej cechy, sernik wyróżnia się też nietypową masą serową - z dodatkiem sypkiego budyniu, oraz dużą ilością użytego mleka i dodatkiem oleju roślinnego. Aby powstała rzeczywiście rosa, pianę należy piec do momentu, aż będzie delikatnie brązowa, inaczej nie zrobi się rosa. Delikatny, kremowy sernik na kruchym cieście z grubą warstwą bezowej pianki. Przepis na sernik z rosą. Podczas studzenia się sernika, na wierzchu bezowej piany, tworzą się złote kropelki.


Najlepszy przepis na sernik z rosą. Na szczycie zaś słota rosa! To jeden z piękniejszych i smaczniejszych serników pieczonych jakie robiłam.


Używam sera w wiaderku vitello waniliowego z Biedronki, bo jest praktycznie gotowy, więc daję pół szklanki cukru. Piękna i obfita rosa wychodzi gdy można sernik odstawić w chłodne miejsce i gdy cukier nie jest zbyt długo ubijany z cukrem. To bardzo delikatne ciasto na kruchym spodzie. Masa serowa nie jest bardzo słodka, dzięki czemu mamy ochotę jeść kawałek po kawałku.


Najefektowniejsza i według niektórych najsmaczniejsza jest pianka, będąca zwieńczeniem sernika. Sposób przygotowania przepisu: sernik Złota Rosa 1. Jaja, ser wyjąc na godziny wcześniej z lodówki, z sera zlać serwatkę, która się oddzieliła. W moim domu znany jako sernik złota rosa. Pyszny, delikatny, kremowy sernik z rosą.


Dobrze ubite białka z cukrem to gwarancja pierzynki bezowej i tzw. Szybko i sprawnie, żeby sernik bardzo nie opadł. Piana nie może się smiec w innym wypadku rosa nie wyjdzie. Po pierwsze świetnie opisane jeśli ktoś taki jak ja (antytalencie kuchenne) to ogarnęło. Jedyne czego brakuje w opisie dla takich osób jak ja to informacja jakiej konsystencji ma być ten sernik kiedy go wyjmujemy z piecyka (galaretkowaty) :) i dopiero jak prawie zjarałam spód postanowiłam go takiego nieściągniętego wyjąć :) wyszedł przepyszny i idealny z piękną.


Zaczynamy od zrobienia kruchego ciasta,mąkę z proszkiem i cukrem pudrem przesiewamy przez sitko do miski,wsypujemy cukier waniliowy,wbijamy żółtka,a białka odkładamy w osobnej misce na piankę z rosą,masło kroimy na mniejsze kawałki i wrzucamy do miski,całość siekamy i szybko zagniatamy kruche ciasto. Jak zrobić sernik z rosą na kruchym spodzie, z pianą z białek i wiórkami kokosowymi. Nic dziwnego, bo bardzo dobry, prosty i szybki w wykonaniu. Wychodzi z niego wielki, delikatny sernik z bezową pianką na wierzchu, która po ostygnięciu wypuszcza małe, ozdobne kropelki -tzw. Ten sernik jest delikatny i puszysty, niezbyt słodki z waniliową nutą.


Wiesz, właściwie przepis na ten sernik ma od lat moja Babcia, dostała go od cioci. Robi identycznie, tyle że do masy serowej daje łyżeczkę proszku do pieczenia (wg mnie bez sensu, tylko fika w piekarniku od tego i może opaść) i nie dodaje żadnego tłuszczu. Stąd sama go nigdy nie piekłam, bo przecież zawsze jest szansa, że ktoś go upichci, a ja czuję się w obowiązku Zobacz więcej.


Sernik rosa przepis

Białka ubić z cukrem pudrem na sztywną pianę. Nałożyć na sernik i piec w temperaturze 1st. C jeszcze przez ca minut aż piana z białek się zezłoci.


Rosa pojawiać się będzie stopniowo po wystudzeniu sernika. Spokojnie możecie podać ten sernik na świąteczny stół, wszystkie babcie i ciocie będą zachwycone. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji go jeść, to gorąco polecam, bo smak jest rewelacyjny.


Z resztą, jakby można było nie lubić sernika na kruchym spodzie wykończonego lekką bezową pianką? Jeden z moich świątecznych wypieków. Delikatna masa serowa o smaku pomarańczy, zwieńczona pianką, która rozpływa się w ustach. Tytułowa rosa, to kropelki płynnego cukru, który wytrąca się z bezy białkowej, kilkanaście minut po upieczeniu.


Rozsmarować pianę delikatnie na serze i ponownie wstawić sernik do piekarnika. Wyjąć blachę z piekarnika. Zmniejszyć temperaturę do 1stopni i piec jeszcze minut. Na koniec przez minut studzić sernik przy uchylonych drzwiczkach, a potem wyjąc blaszkę z piekarnika i sernik wystudzić.


Sernik rosa przepis

Potem wstawić do lodówki do ścięcia. Gdy ciasto będzie zimne to będzie tworzyć się rosa. Podpowiedź: Jeśli używamy sera w wiaderku to nie ma potrzeby mielenia. Ja użyłam twarogu półtłustego i zmieliłam razy, dzięki temu sernik wyszedł bardzo delikatny i miękki.


Sprawdzony przepis na sernik złota rosa od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Pomimo tego że robiłam z prawdziwego, wiejskiego twarogu wyszedł delikatny, nie jest ciężki, dodałam tylko dodatkowo jeden kisiel ananasowy, który nadal delikatny posmak i piękny aromat. Sernik przechowywać w lodówce.


Ciasto: mąkę łączymy z proszkiem do pieczenia, siekamy to z masłem, dodajemy cukier, wbijamy jajko i żółtka, zagniatamy gładkie ciasto. Szybki i smaczny, bardzo ladnie sie prezentuje. Czy to jest ten slynny sernik rosa ? Ja troszke przerobilam ten przepis i odlalam 250ml mleka i dodatkowo 350g sera bo mialam wiecej i chcialam go zuzyc.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z rosą siostry anastazji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty