wtorek, 22 marca 2016

Przepis na super chrupiące gofry

Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Robię go od lat i zawsze jest dobry.


Nie tłuste, chrupiące, super. Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry.

To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Przepisów na gofry jest naprawdę dużo, szukając tego idealnego przetestowałam kilka i znalazłam przepis na bardzo chrupiące, smaczne gofry.


Najlepszy przepis na gofry ! Oczywiście potwierdzam-gofry są super! Ciasto na gofry, jak zrobić? Przesianą mąką umieścić w misce, podsypać solą, cukrem i proszkiem do pieczenia.

No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu? Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz. Do tego przepis nie może być skomplikowany – jasna sprawa. Długo nie mogłam znaleźć przepisu na dobre, chrupiące gofry.


Te są przepyszne, chrupiące, nie robią się miękkie - zupełnie jak z cukierni. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Wszystkie składniki wrzucamy do jednej miski: mleko, woda, mąka, cukier biały, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, oraz wcześniej wymieszane żółtka jajek z olejem, wszystko razem miksujemy na jednolitą masę.


Na słabej gofrownicy raczej nie wyjdą Wam chrupiące gofry – one muszą się porządnie w niej wygrzać. I jeszcze jedno – nigdy nie układajcie gorących gofrów jeden na drugim – zmiękną Wam od razu – muszą leżeć pojedynczo i to najlepiej na kratce – np. Jak zrobić gofry - przepis i film.


Każdego lata próbujesz dociec, co takiego zawierają przepisy na ciasto na gofry, sprzedawane w budkach turystom - i wciąż nie udaje ci się poznać ich sekretu. Jeśli marzą ci się złociste, chrupiące gofry, wypróbuj nasze sprawdzone przepisy na ciasto na gofry. Poznaj słodką tajemnicę.

PRZEPIS NA GOFRY LEKKIE I CHRUPIĄCE. Wówczas gofry wychodzą wyjątkowo chrupiące - nie zmiękcza ich dodatkowo olej z kratek. Ja piekąc smaruję kratkę gofrownicy na początku i potem po każdej czwartej porcji ciasta.


Nie wiem jak ten przepis może NIE WYJŚĆ, jest bardzo prosty. To jest pierwszy przepis, z którego gofry wyszły mi, chrupiące na wierzchu i pysznie pulchne w środku, tylko trzeba nastawić gofrownicę na maksymalną temperaturę. Przepis na idealnie chrupiące gofry przygotowane w domowej gofrownicy, który spełnił moje wymagania.


Udowadniam, że wychodzą nawet w urządzeniu typu 3w1. Super, cieszę się, że smakowały. To mój podstawowy przepis na gofry, którego nie może zabraknąć na co dzień :) Odpowiedz.


Kocham każde zestawienie - z bitą śmietaną, z owocami, cukrem pudrem czy z dżemem. Podstawą udanego deseru są jednak dobre, puszyste i lekko chrupiące gofry. How To Cook Boiled Eggs So They Peel Easy - Egg Shell Easier Peeling Boil Cooking Tips Video Jazevox - Duration: 6:42. Często używam do upieczenia gofrów gofrownicy, ale zdarza mi się je upiec w foremce w piekarniku (są bardzo dobre i wychodzą jak gofry z budki).


To znaczy, że coś jest mega super. Właśnie te Twoje gofry są nie z tej ziemi! Skoro podobno robię „najlepsze gofry na świecie”, które są dodatkowo „nie z tej ziemi”, to koniecznie muszę się z Wami podzielić przepisem. Testowałam wiele przepisów, ale ten jest zdecydowanie najlepszy. Jemy gofry przynajmniej dwa razy w tygodniu.


Gofry są kruche i chrupiące. Na razie mój Patryk nie narzeka, więc chyba mi wychodzą. Wstrzymywałam się przez chwilę z wpisem o gofrach, bo chciałam dopracować przepisy.


Na początku wcale nie było tak super, gofry wychodziły jakieś takie albo zbyt zdrowe – wiecie, jaki to smak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty