środa, 4 lutego 2015

Sernik piernikowy

Sernik piernikowy - poznaj najlepszy przepis. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Jeden z najsmaczniejszych serników, jakie jadłam. I nie tylko taki smaczny, bo piernikowy (a ja uwielbiam pierniczki), ale też dlatego, że ma idealną kremową konsystencję.


I, podobnie jak w pierwszym przepisie na sernik z pierniczkami, nie mogłam się oprzeć przed dodaniem aromatu rumowego, który jest tu niezbędny! Szybki biały sernik z piernikowymi dodatkami, upieczony na spodzie z korzennych ciasteczek.

Dobra wiadomość jest taka, że wystarczy 3-godzinne schładzanie i sernik jest gotowy do podania na stół. Dlatego mówię na niego ‘last minute’ ;-). Wystarczy połączyć kruche ciasto z dodatkiem przyprawy korzennej z sernikiem z przepisu na seromak by powstał przepyszny sernik piernikowy. Ciasto jest bardzo proste i szybkie w przygotowaniu.


Wczoraj zapowiadałam Wam to cudo i tak jak pisałam bawię się w testowanie starych przepisów w nowych smakach. Zapraszam na sernik piernikowy –prosty i zachwycający w tej prostocie. Dużo daje tu mąka pełnoziarnista, plus delikatnie czuć w smaku przyprawę korzenną i kakao.


Spód ciasta wykonałam z pierniczków czekoladowych z nadzieniem, zaś do masy serowej dodałam dodatkowo przyprawę do piernika.

Odznacza się mocno wyczuwalnym korzennym smakiem. Pachnie i smakuje wspaniale. Cały czas miksując wlewamy do masy cienkim strumieniem śmietankę i dodajemy stopniowo po jajku.


Mieszamy do uzyskania gładkiej i kremowej konsystencji. Jeżeli uwielbiasz serniki, a świąt nie wyobrażasz sobie bez aromatu pierniczków, ten przepis jest dla ciebie! Posmakuje nie tylko amatorom pierniczków. Zobacz, jak przygotować wyjątkowy sernik piernikowy ! Na Świeta nie może zabraknąć w naszym domu sernika, bez piernika, to tez nie to samo, a że.


Robiłam już podobny sernik w tamtym roku, ale tym razem dokonałam nieco zmian w przepisie (między innymi dodałam domową mieszankę przypraw korzennych, a nie kupioną przyprawę piernikową) i efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Smak sernika pozostanie Wam długo w pamięci, gdyż jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Udało mi się uratować te dwa kawałki ,aby Wam pokazać na zdjęciu jak wygląda. Miłośnicy piernika i sernika będą zachwyceni takim połączeniem smaków!


Na spodzie czekoladowo - piernikowym, a wierzch oblany zapiekaną polewą śmietanową. Masa serowa bardzo aksamitna, delikatna i puszysta. Spód czekoladowy z dodatkiem przyprawy do. Ten przepis dedykuję wielbicielom obydwu ciast, ma bowiem formę i konsystencję sernika, ale lekko piernikowy smak z dodatkiem pysznej żurawiny.


Skomponowałam go na święta, próba wyszła bardzo udana, więc przepis polecam do przygotowania w Waszych.

Piernikowy sernik królewski. Bardzo stary przepis, ten sernik obowiązkowo pojawiał się na świątecznym stole przed wielu laty. Zawsze był bogato usiany rodzynkami i skórką pomarańczową, a pieczony zawsze w dużej prostokątnej formie.


Od dawna przymierzałam się do tego przepisu, ale od upieczenia sernika z tego przepisu. Wielkie odliczanie do świąt czas zacząć… mmm gdy z piekarnika unosi się zapach przyprawy piernikowej to znak, że Boże Narodzenie, jest już naprawdę blisko. Sernik, w którym zakochała się cała nasza rodzinka.


Smakuje po prostu bajecznie, jeśli lubicie pierniki i pierniczki to jestem pewna, że również przypadnie Wam do gustu. Serniczek jest jedwabiście kremowy, w smaku subtelnie piernikowy, spód wyraźnie korzenny, masa z wyczuwalną nutą pomarańczy i rumu. Przepraszamy, ale nie udało się zainicjować komponentu. Proszę odświeżyć stronę i spróbować jeszcze raz. Przeciągnij i upuść plik tutaj jpg,jpeg,png do 10MB.


Mamy jeszcze początek stycznia, a na dodatek święto Trzech Króli, więc myślę, że przepis na ten boski sernik piernikowy nie będzie wielkim faux paux, tym bardziej, ze sernik jest obłędny. Został przygotowany na chrupiącym spodzie z koksowych ciasteczek z korzennym aromatem, w środku mamy delikatną masę. Dlaczego nie połączyć ich w jedno?


Do tego polewa czekoladowa i powstaje pyszne ciasto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty