piątek, 6 lutego 2015

Przepis na murznek

Przepis na ciasto murzynek. To pyszne, proste i szybkie do przygotowania, kakaowe ciasto. Wielkie dzięki za ten przepis. Murzynek można również przygotować w termomixie.


Jest dziecinnie proste w przygotowaniu i wymaga niewielu składników.

Nie wybrudzi także zbyt wielu naczyń, gdyż zarówno samo ciasto, jak i polewę, którą później potraktujesz murzynka, przygotowuje się jednocześnie. Bardzo tradycyjny murzynek zawsze składa się u nas z takiej samej liczby jajek w stosunku do łyżek kakao. Super przepis, bardzo kocham murzynki, a niestety rzadko mi wychodzą.


Ten przepis postawił mnie na nogi #128578; w końcu bez obaw mogę piec bo wiem że mi wyjdzie. Polecane przepisy: przepis na murzynka Zobacz więcej. Jest to najszybszy i najprostszy sposób.


Dzisiaj postanowiłam upiec ciasto znane pod nazwą „murzynek”. Oto podstawowy, najprostszy, klasyczny i sprawdzony przez pokolenia przepis na murzynka.

Gwarantujemy - to ciasto zawsze się udaje i jest po prostu niebiańsko pyszne w swojej prostocie! Królową murzynka była moja babcia, która. Znany i lubiany murzynek. Uwielbiany przez dzieci i dorosłych.


To smak mojego dzieciństwa. Margarynę ,wodę,cukier,cukier waniliowy i kakao gotujemy na małym ogniu tylko do rozpuszczenia składników. Odstawić do ostygnięcia. Do chłodnej masy dodajemy jaja i miksujemy. Nie przerywając miksowania dodajemy przesianą mąkę z proszkiem i sodą,miksujemy na małych obrotach do połączenia składników.


Bardzo prosty przepis, moja mama często go piecze i ja też lubię go piec:) Mojegotowanie. Jest miękki w środku, puszysty i oblany czekoladą. A dobre ciasto poznaję po tym, jak szybko znika. To jest zjadane w tempie ekspresowym, czasem jeszcze lekko ciepłe, z niezastygniętą polewą. Mamy wtedy brudne ręce, ale wyjątkowo zadowolone miny.


Była to wersja dla początkujących lub dla osób z małą ilością czasu, ze względu na szybki sposób wykonania (wymieszanie wszystkich składników łyżką). Takie wykonanie dodatkowo minimalizowało praktycznie do zera możliwość wystąpienia zakalca.

Smaczne, czekoladowe połączenia słodkiego z kwaśnym. Każdy miał w rodzinie jakiś swój, własny przepis na ulubione ciasto. To przepis który podawała pani Ewa Wachowicz. Jest bardzo dobry i zawsze wychodzi! Puszysty murzynek z dżemem porzeczkowym wprost z babcinego zeszytu.


Tradycyjna receptura, prostota wykonania oraz świetny smak, myślę, że to wystarczy aby Was zachęcić do jego przygotowania. To świetny, klasyczny i niezwykle prosty do wykonania przepis. Nawet osoby bez wielkiego doświadczenia poradzą sobie z przygotowaniem tego ciasta. PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie.


Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe. Program można obejrzeć w telewizji Polsat, Polsat ATM ROZRYWKA. Wystarczy połączyć w jedną masę.


Posłodzic całośc dodac kakao i podgrzewac 5-minut ( cały czas mięszając). Amerykańskie ciasto czekoladowe na maślance to taki nasz murzynek. Wilgotny, puszysty i bardzo prosty do przygotowania. Dla mnie to po prostu pyszne czekoladowe ciacho – idealne na wieczór filmowy czy na spotkanie z przyjaciółmi. Pianę przełożyć do osobnej miseczki.


Proponuję Wam uniwersalny przepis na błyskawiczne ciasto z owocami. Jestem nim po prostu zachwycona, spieszę się więc, aby podzielić się z Wami tym przepisem :-) To ciasto to wynik moich poszukiwań murzynka idealnego. Przygotowałam błyskawiczny murzynek z wiśniami z mikrofalówki.


Mając na uwadze fakt, że dodając do ciasta zmielone migdały i gęstą śmietanę, sprawimy, że będzie ono bardziej wilgotne, spróbowałam poddać znacznej modyfikacji niezbyt udany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty