czwartek, 19 lutego 2015

Dobre przepisy na sernik

Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Sernik wiedeński jest ciastem bez spodu.


Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.


Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek. Wylać na przygotowany spód ciasteczkowy. Piec w temperaturze 160°C przez około godz (czasem nawet dłużej, do godziny).


Ostudzić w uchylonym piekarniku, następnie ostudzony wsadzić do lodówki na kilka godzin a najlepiej na całą noc. Przepis na ten sernik dostałam od dobrej koleżanki, Ani. Właśnie w momencie, kiedy myślałam, że już wszystkie najlepsze serniki zostały kiedyś przeze mnie wypróbowane i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. I tak upiekłam jeden z najlepszych serników, jaki w życiu jadłam. Robiłam już kiedyś sernik królewski ( przepis znaleziony na internecie) ale ten mega łatwy i przepyszny.


Kategoria serniki na zimno. Znajdziesz tu najlepsze przepisy na pyszne, orzeźwiające w letnie upały serniki bez pieczenia, czyli na zimno. Polecamy sernik z galaretką, z serkiem mascarpone, z biszkoptami i przeróżnymi owocami, a w szczególności z brzoskwiniami i truskawkami.


Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. Sprawdzony przepis na szybki i łatwy sernik od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


Kefir z ananasem czyli przyjazne bakterie i enzymy trawienne. Ze szczyptą kardamonu i odrobiną mięty nabiera unikalnego smaku. Mam dla Ciebie przepis na sernik, który nie opada. Mam nawet więcej przepisów na sprawdzone i pyszne serniki. Zbliża się Wielkanoc, a sernik na Wielkanoc to jedno z ciast, które zawsze pojawiało się w moim domu.


Dobre przepisy na sernik

Zwykle był to sernik tradycyjny, sernik z rodzynkami na grubym spodzie. Banalny w przygotowaniu ale diabelsko dobry sernik na zimno. Dodane przez irma w: Tylko o kuchni. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania.


Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Ja użyłam waniliowego z wanilią. Miałam ogromne obawy bo ser był dość rzadki, ale wyszedł mega delikatny i puszysty.


Dobre przepisy na sernik

Jest to sernik na serze z wiaderka. Klasyczny przepis na polski sernik ze zmielonego twarogu, z utartym masłem i żółtkami. Pieczony do zrumienienia się wierzchu i posypany po upieczeniu cukrem pudrem. Możecie zrobić go w wersji waniliowej lub pomarańczowej czy cytrynowej (dodając wanilię lub skórkę z pomarańczy czy cytryny). Na początku ekstremalnie delikatny, po nocy w lodówce ładnie zastyga, zachowując jednak kremową konsystencję.


Gorąco polecam Ci również mój przepis na sernik z rosą. To również bardzo wyjątkowy sernik pieczony na idealnym spodzie, z bezową pianką i magiczną rosą pojawiającą się na serniku na około minut po upieczeniu. Zajrzyj też do kategorii proste ciasta i wybierz swoje ulubione. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Dobre przepisy na sernik

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na baśkowy sernik łatwy szybki pyszny i zawsze wychodzi. Każdy kęs chłodzi i orzeźwia, więc ciasto doskonale sprawdza się jako propozycja na upalne dni. Ciasta – desery na każdą okazję Puszyste serniki i słodkie szarlotki uwielbiamy za ich tradycyjny smak. Masę serową możesz łączyć, np. Nic nie pobije babcinego sernika lub szarlotki, której smak przypomina ten z rodzinnego domu.


Makowce i pierniki to ciasta, które królują na stołach podczas świąt Bożego Narodzenia, natomiast bez babek i mazurków każda Wielkanoc byłaby niepełna. Witam Kochani tego niedzielnego wieczora a Dziś przychodzę do Was z bardzo fajnym przepisem na łatwy i bardzo leciutki sernik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty