czwartek, 22 stycznia 2015

Przepis na chleb z ziołami

Wyławiam więc z mojej szafki wszystkie ziarna jakie mi zostały, zrywam zioła z mojej domowej hodowli, a dla przełamania smaku i dodania chlebowi odrobiny słodyczy dorzucam również suszone owoce. Właśnie dlatego poniżej podaję wam dość elastyczny przepis, abyście mogli tę przyjemność poczuć sami. Chleb bezglutenowy z ziołami.


Dzisiaj zapraszam na chleb bezglutenowy z ziołami, jest on moją kolejną propozycją na prosty, domowy chleb bezglutenowy, taki, który przygotujesz bez większych problemów. Ostatnio pokazywałam mój chleb bezglutenowy włoski, to teraz przyszedł czas na chleb bezglutenowy z ziołami.

Drożdże rozpuścić w letniej wodzie i odstawić na min. Poziom trudności średni. Czas przygotowania 20min. Liczba porcji kawałków. Na tyle porcji wystarcza ten przepis.


Składniki Masło z ziołami. Wodę z ziołami i mleko wlać do pojemnika urządzenia do pieczenia chleba, dosypać pozostałe składniki - wymieszać ciasto. W trakcie mieszania dodać startego ogórka.

Przygotowanie dania chleb z ziołami Wszystkie składniki wymieszać i wlać szklanki ciepłej wody. Wyrobić i od razu włożyć do wysmarowanej masłem i wysypanej bułką tartą foremki. Zostawić do wyrośnięcia. Po upieczeniu wyłożyć na deskę i górę posmarować gorącą wodą. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb z ziołami.


Przepis na Odrywany chleb z ziołami. Ciekawie wygląda, obłędnie pachnie i tak samo smakuje. Z wierzchu chrupiący, w środku puszysty, miękki i bardzo ziołowy. Po drugie do chleba z ziołami oprócz tradycyjnych ziół zielonych, dodałam kminek.


Przyznam, że jest niezwykle dominujący, co ja i moja rodzina bardzo lubimy. Wiem jednak, że jest na świecie wiele osób, które kminku nie mogą znieść, a tym bardziej w tak intensywnym wydaniu. Proponuję go pominąć, chleb również wyjdzie pyszny.


Jeśli zwykły razowy Ci nie odpowiada, zobacz również nasze przepisy na: chleb z cebulą , chleb z ziemniakami po kurpiowsku i. Szybkie, rozgrzewające zupy. Podajemy super prosty przepis na chleb z otrębami. Nasz chleb może być zwykły, pszenny albo upieczony z rozmaitymi ziołami, ziarnami i przyprawami.


Pieczenie chleba nie jest ani trudne, ani pracochłonne.

Namawiamy do pieczenia chleba w domu! Kto się odważył ten wygrywa, bo oto przepis na pyszny, bezglutenowy chleb z ziołami na zakwasie. Zapominalscy, leniuszki i ci, którzy wystraszyli się zakwasu niech się nie martwią, bo na blogu przepisów będzie przybywać. Już teraz możecie wypróbować bezglutenowy chleb z ziołami lub bezglutenowy chleb z amarantusem.


Domowy chleb z ziołami prowansalskimi. Mieszać, aż drożdże się rozpuszczą i odstawić na minut. W tym czasie wymieszać łyżek oliwy, szklanki letniej wody i drobną sól morską. Wlać powstały płyn do drożdży i dosypać trzy gatunki mąki. Pokroić na poprzecznych pasów (x cm).


Powinno zostać trochę luźnego miejsca po bokach. Przykryć i zostawić w cieple do ponownego wyrośnięcia na około - minut. Oczywiście byłoby super gdyby każdy mógł jadać ten na zakwasie, ale z mojej praktyki konsultacyjnej wynika, że dla sporej grupy osób jest on “za ciężki”. Prosty chleb bezglutenowy.


U mnie spotykają się osoby na zdrowej diecie, w tym bezglutenowej, wegetariańskiej, wegańskiej oraz wielbiciele polskiej kuchni. Różni LUDZIE, różne DIETY, jeden BLOG to moje motto. Pyszny, ziołowy chleb z dodatkiem szynki parmeńskiej i tartego parmezanu. Niesamowicie aromatyczny i smaczny chleb, z bardzo chrupiącą skórką.


Delikatnie pikantny dzięki dodatkowi świeżo mielonego czarnego pieprzu. Bardzo prosty i szybki w przygotowaniu. Mój chlebowy serial trwa dalej.


Dziś pszenny chleb z dodatkiem ziół i czosnku. Trudno obiektywnie stwierdzić, który lepszy. Ten przepis znalazłam na blogu Blue Spoon. Zrobiłam w życiu tyle bochenków chleba, że robię je intuicyjnie, a proporcje przychodzą mi same. Pierwsze podejście było na tyle udane, że w ciągu tygodnia - z różnymi modyfikacjami - upiekłem ten chleb już trzy razy.


Przy okazji zmodyfikowałem nieco oryginalny przepis, tak żeby był jeszcze prostszy w wykonaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty