środa, 9 października 2019

Szybki sernik na herbatnikach

SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki. PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny!


Doskonałe dla osób nie mających piekarnika czy miksera. Sernik mojej Babci był zawsze dla mnie niedoścignionym ideałem, okazało się jednak, że… cóż, nie potrafię go zrobić. Kremowy, wilgotny i bardzo łatwy w przygotowaniu. Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy.


Jest to chyba jeden z najprostszych w wykonaniu serników, ma tak mało składników, a jest najlepszy jaki do tej pory jadłam. Niektórzy uważają, że ser z. Wszystkie sa rewelacyjne, ten rowniez :) Szukalam przepisu na pyszny sernik i dlugo nie moglam sie zdecydowac ktory mam zrobic. Polecam innym ten sernik.


Szybki sernik na herbatnikach

Najlepszy sernik bez spodu, który zawsze się udaje. W zwiazku z tym ze mam 5-miesieczna coreczke zdecydowalam sie na ten z racji tego ze jest bardzo szybki w wykonaniu. Jest szybki, prosty i niezwykle smaczny.


Zagladam tu juz od dluzszego czasu i sprawdzilam juz kilka przepisow. Sernik gotowany bardzo szybki w przygotowaniu, bez użycia piekarnika. Zrobisz go z sera mielonego z wiaderka, co jeszcze bardziej ułatwi pieczenie sernika. Wspaniały sernik pieczony! Moja Babcia zawsze przygotowuje taki sernik specjalnie dla mnie i moim zadaniem jest go pokroić, co zawsze kończy się podjadaniem.


Szybki sernik na herbatnikach

Sycący oblany śmietaną i startą czekoladą. Zawsze robiłam na herbatnikach, jednak na ostatnie święta zrobiłam bez. Sernik był jak zwykle cudowny, bo to od wielu lat nasz ulubiony, jednak bez ciastek jest praktycznie nie do wyjęcia z formy. Bardzo się kruszy i psuje to cały jego urok. Prosty, klasyczny sernik na herbatnikach.


Idealny nie tylko na świąteczny stół. Dodane przez Kasiusw: Tylko o kuchni. Mokry, delikatny i puszysty sernik bez spodu. Sernik na herbatnikach to sernik dla osób początkujących. Spód przygotowujemy z pokruszonych herbatników i odrobiny masła.


W masie serowej również tylko podstawowe składniki. Jeśli jednak macie w domu prawdziwą laskę wanilii możecie dodać jej ziarenka do masy. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na szybki marcinek na herbatnikach.


Dla oszczędzających energię i zmęczonych. Nie ma ryzyka opadania, wylania, pękania i takich tam. Jeśli do wykonania spodu użyje się płatków kukurydzianych, cały sernik będzie stanowić bezglutenowy deser. Dla dzieci w podstawówce i studentów.


Szybki sernik na herbatnikach

To bardzo stary przepis, który pochodzi z zeszytu. Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania. Przepis na puszysty sernik bez spodu.


Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku.


Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty