poniedziałek, 28 października 2019

Sernik mokry

Kroki wykonania: Ser zmiksować. Jak zatem upiec pyszny sernik, żeby nie opadł, nie popękał, miał odpowiednią konsystencję i smak? Pieczenie sernika wymaga trochę wprawy, a nasze porady pozwolą przygotować doskonały sernik, nawet taki pieczony w kąpieli wodnej!


Sernik świąteczny -wilgotny, puszysty, pyszny. Na ten przepis pracowałam chyba z rok. Ciągle nie był taki, jak powinien być. Zwarty, ciężki, wilgotny i mocno serowy. Wyszedł przepyszny :) A może w tym roku sernik zagości na Waszym świątecznym stole?


Mokry, delikatny i kremowy w smaku, czyli taki jak większość z nas lubi. Dodane przez Mamuska6w: Tylko o kuchni. Nie ma żadnych świąt bez sernika. Ten z rosą to niebo w gębie.


Piekę oczywiście bez termoobiegu w 180stopniach. Hmm już czuję ten zapach. Przepis otrzymalam od mojej kuzynki. Jest pyszny i czesto kroluje na moim stole.


Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu. Polecane przepisy: sernik mokry Zobacz więcej. WitamWczoraj napisałam nowy wątek dlaczego mój sernik jest mokry. Domowy sernik wiedeński czy królewski powinien być odpowiednio puszysty i mokry.


Sernik mokry

Tego jeszcze nie wiem ale podam przepis bo wszystkim wychodzi cudny mokry ale mi za mokry - no cóż kucharką nie jestem najlepszą. Poza tym jest bardzo mokry, czy tak ma być? Ten sernik jest banalnie prosty, przepyszny w smaku, bardzo delikatny i rozpływający się w ustach.


Wymieszać razem tak, by powstał mokry piasek. Na to wysypać masę ciasteczkową i wcisnąć w dno tortownicy. Puszysty, wilgotny, delikatny i absolutnie pyszny. A przecież jest on jednym z moich i taty ulubieńców.


To jeden z moich bardziej ulubionych serników;) Udaje się za każdym razem, prosty do przygotowania, ze zwyczajnych, niewyszukanych. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na mokry sernik. Miałam kiedyś przepis na pyszny sernik, który długo po upieczeniu jeszcze był wilgotny. Nie lubię suchych serników, które się kruszą.


Ten swój przepis gdzieś zgubiłam, a chciałabym na święta przygotować pyszne ciacho. Masło utrzeć z cukrem i proszkiem do pieczenia. Dodać ser, jajka, żółtek - ponownie utrzeć. Wlać aromat i wymieszać.


Z białek (sztuk) z dodatkiem soli ubić sztywną pianę, do której następnie wsypać mąkę kukurydzianą i ziemniaczaną - dokładnie wymieszać. Witajcie Mam fajny przepis na sernik, który wszystkim (oczywiście:Foch:) sie udaje tylko nie mnie? Robi się go z twarogu kupionego w pojemnikach.


Idealny sernik – wysoki, bez nierówności czy bąbli. Nigdy za szybko nie wyrasta, nie pęka i nie opada. Najlepszy przepis na sernik ze złotą rosą jaki do tej pory udało mi się skomponować.


Sernik mokry

Jestem z niego bardzo zadowolona, dlatego też uważam, że jest to wersja ostateczna. Cudowny, idealnie kruchy spó który fantastycznie się komponuje z miękką, wręcz budyniową masą serową oraz delikatną, bezową pianką. Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony.


Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa.


Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty