środa, 22 maja 2019

Słodkie gofry

Robiłam z mąki pszennej tortowej 4(szklanki) do tego dodałam mąkę krupczatkę (szklanki) - bo niestety nie miałam więcej pszennej tortowej, ale i tak wyszły idealnie. Nie dodałam cukru, co jest dość zaskakujące, gofry i tak wyszły lekko słodkie - może to zasługa mleka bez laktozy (które jest słodsze niż z laktozą)? Piekłam różne, ale żadne nam nie odpowiadały. Okazało się, że daleko nie trzeba było szukać, bo przepis znalazłam w instrukcji obsługi gofrownicy.


Od tej pory robię tylko te, bo są idealne. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku.

Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Podstawowe ciasto na gofry samo w sobie jest tak słodkie i smaczne, że może stanowić pyszny deser. Wystarczy jednak słoiczek domowej konfitury, by przeobrazić gofry w wyborny deser, nie mówiąc już o świeżych owocach, bitej śmietanie czy innych dodatkach.


Są one przygotowywane na drożdżach i dodaje się do nich cukier perlisty, który jest większy niż ten zwykle używany. W trakcie pieczenia cukier rozpuszcza się, a następnie krystalizuje dzięki czemu nadaje waflom belgijskim specyficzny karmelowy smak. Te gofry zawierają dość dużo kalorii, dodajemy do nich.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na słodkie gofry.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie owsa, które zachowuje pewną kleistość, więc nie trzeba się martwić o to, czy gofry po upieczeniu się nie rozsypią. Płatki owsiane zmiksować na mąkę. Na gotowe chrupiące gofry wykładamy nasze przygotowane owoce.


Gęste drożdżowe ciasto z dodatkiem dużych kryształków perłowego cukru, który w trakcie pieczenia się karmelizuje, pozostawiając gofry chrupiące, mocno słodkie, o smaku karmelu. Ciasto Bubble Waffle Słodkie to idealnie dobrana gotowa mieszanka z najwyższej jakości składników. Twoje gofry bąbelkowe będą podatne na zwijanie, zachowując jednocześnie chrupiącą skórkę. W prosty sposób uzyskasz zawsze perfekcyjne bąbelkowe rożki do lodów.


Ciasto na gofry bąbelkowe to idealnie dobrana receptura mieszanki oraz najwyższej jakości składniki. Proszek szybko się rozprowadza i nie pozostawia grudek. Charakterystyczne ciasto z bąbelkami zwinięte w rożek. Takie gofry możecie nadziać lodami, bitą śmietaną, owocami itd. Ja dziś dzielę się z Wami przepisem na gofry bąbelkowe bez jajek.


Z tego przepisu korzystam najczęściej, gdy w domu nie mam jajek niezbędnych do przygotowania tradycyjnych gofrów – przepis na chrupiące gofry. Smaczne ,chrupiące gofry do kawusi, można je podawać z bitą śmietaną owocami, cukrem. Ciasto racuchowe zostało więc dosłodzone, wzbogacone o stopione masło i nieco rozrzedzone. Durszlak Serowo - ziemniaczane gofry na słodko. Gofry słodkie i chrupiące.


Wyniki wyszukiwania dostarcza duszlak.

Dania główne Krokiety ruskie. Połączenie ulubionych krokietów i pierogów ruskich. Uwierz mi, w Belgii są jeszcze bardziej słodkie. Jeśli po prostu nie lubisz słodkich, spróbuj przepis na szwedzkie gofry – te dla odmiany są lekko słone i nie zawierają tylko łyżeczki cukru!


Wtedy gofry na pewno będą chrupkie. Do form wlewamy ciasto, ale niezbyt dużo. Jeśli wlejemy za dużo, nie dość, że będziemy dłużej czekać aż gofry się upieką, to będą zbyt grube. Nie otwierajmy też maszyny w trakcie pieczenia. W niektórych gofrownicach gofry chrupiące stają się dopiero po ok.


Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią! Kto się pisze na takie życie? Mówi się, że nie samym słodkim człowiek żyje (ja tam parę dni bym wyżyła), dlatego przygotowałam przepis na fit gofry wytrawne. Zakochacie się równie mocno jak w słodkiej, jaglano-bananowej wersji! Postanowiłam banana wykorzystać do zrobienia gofrów.


Banan był mocno dojrzały dzięki temu cała masa także była słodka. Jeżeli macie mało dojrzałe banany lub poprostu lubicie mega słodkie ciasto to proponuję dodać słodzik,miód czy inną substancję słodzącą. Bądź zawsze dobrze poinformowany o ważnych zmianach, nowych produktach lub usługach oraz specjalnych ofertach w naszym sklepie. Pyszny i niebanalny deser dla ukochanych naszych dzieci proponuje gotujący gość PnŚ.


W wersji słonej z dodatkiem szynki, jajka czy warzyw stanowią idealne śniadanie. Mam dziś dla Ciebie taki właśnie podstawowy przepis a słone gofry. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Przepisy z kategorii gofry słodkie. Treści i zdjęcia zawarte na tym blogu są moją własnością. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody i wiedzy stanowi naruszenie praw autorskich, majątkowych i osobistych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty