wtorek, 21 maja 2019

Przepis na pasztet

Ten przepis jest super, ale często także robię zapiekany pasztet wegetariański, z cieciorki, soczewicy oraz całego mnóstwa innych dodatków. W zasadzie można dodać wszystko, co ma się pod ręką. Do dużego garnka włożyć pokrojone mięsa oraz podgardle (poza wątróbką), obrane cebule, marchew, pietruszkę, liść laurowy i pieprz. Najlepszy pasztet robi mama mojego męża. Klasyczny, prawdziwy, pachnący, o idealnej konsystencji i wspaniałym smaku.


Podzielę się tym sekretnym przepisem, na pewno wielu z niego skorzysta w okresie przedświątecznym. Zapewniam, że tego pasztetu nikt się nie powstydzi. PASZTET – WYPRÓBOWANY I NAJLEPSZY PRZEPIS. U mnie w domu robimy pasztety: na urodziny, na imieniny, na komunie, na Wielkanoc i na Boże Narodzenie #128578; Przygotowałam dla Was sprawdzone przepisy na pasztety na różne okazje. Sprawdzony przepis na pasztet pieczony od MniamMniam.


Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! U mojej mamy i babci była tradycja, że pasztet domowy powstawał zawsze z okazji świąt, rodzinnych spotkań, uroczystości czy większych imprez. Bardzo dokładny opis i zdjęcia krok po kroku pomogą Ci zrobić pyszny i bardzo zdrowy pasztet drobiowy dla Twoich dzieci i całej rodziny.


Przepis na pasztet

Od wielu lat publikuję przepisy na pasztety wegetariańskie, roślinne, jarskie, wegańskie i bezglutenowe. Na dzień dzisiejszy znajdziecie u mnie różne pasztety wegetariańskie w całej okazałości. Domowy pasztet nadaje się na świąteczny stół, ale też do codziennych kanapek. Oto sprawdzony przepis na przepyszny pasztet domowy, przekazywany w mojej rodzinie z pokolenia na pokolenie. Pasztety wegetariańskie.


Nigdy nie jadłem lepszego! Kliknij, aby zobaczyć przepis. Mięso i marchewki gotuję w świeżej wodzie z dodatkiem kostki rosołowej do momentu aż mięso będzie miękie. Mi zepsuła się maszynka więc zrobiłam to blenderem.


Przepis na pasztet

Pietruszkę siekam i dodaję do masy razem z jajkami i masłem,wszystko mieszam. Na drugi dzień wszystkie składniki rosołu wyjmujemy, a bulion przecedzamy przez sitko dzięki temu mamy gotowy pyszny rosół na obia który wystarczy tylko delikatnie doprawić do smaku solą, ewentualnie pieprzem oraz marchewką z rosołu i. Ilości błonnika w pasztecie ogromne więc bez wyrzutów mogą go jeść wszyscy bezkarnie. Oto pasztet wielkanocny dla niezaawansowanych kucharzy Przepis Magdy Gessler z filmem instruktażowym. Na pewno powtórzę przepis.


Aby pasztet dobrze wyszedł z keksówki należy spód blaszki ogrzać na sporym gazie. Przygotowanie blaszek: blaszkę wysmarować olejem, a na dnie ułożyć krateczkę lub jodełkę z pasków słoniny. Aby pasztet był smaczny musi w nim być trochę tłuszczu dlatego nie wolno pominąć podgardla ewentualnie boczku. Twoim, zawsze robię po swojemu na oko z różnych mięs i za każdym razem wychodzi inaczej.


Teraz mam już na stałe zapisaną recepturę i nie zamierzam już innej używać. Wegetariański pasztet z dodatkiem tartej marchewki, z cebulką, czosnkiem i natką pietruszki, przyprawiony kurkumą i papryką w proszku. Smakuje naprawdę dobrze, nie tylko na kanapce, ale np. Tak, tak, weka to taka duża, w zasadzie podłużna buła pszenna. Przepis na najlepszy pasztet z warzyw i mięsa z rosołu.


Delikatny pasztet drobiowy z warzywami jest przepyszny. Taki pasztet drobiowy bez wątróbki będzie również idealny jako pasztet drobiowy wielkanocny. Może być to cebula smażona lub świeża, czosnek, warzywa korzeniowe, rozmaite fasole, grzyby leśne ewentualnie pieczarki, suszone i świeże owoce. Idealnie nadaje się jako dodatek lub jako samodzielne danie. W czym tkwi sekret pasztetu idealnego?


Jak zrobić domowy, pyszny pasztet? Mamy przepis na pasztet idealny! Mięso dokładnie myjemy, osuszamy i kroimy na mniejsze części - ja kroję w dużą kostkę.


To bardzo smaczny i aromatyczny pasztet warzywny o lekko pikantnym smaku. Kilku osobom obiecałam przepis na domowy pasztet, ale jakoś się nie składało, bo choć przepis miałam napisany już dawno to ciągle zapominałam o zdjęciach. Historyczną krainą pasztetu, a w zasadzie pâté, jest. Pewnie teraz nikt pasztetu piec nie będzie, ale może za jakiś czas przepis się przyda.


Ale dziś już je mam – zrobiłam na świątecznym stole i mogę się podzielić przepisem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty