czwartek, 2 maja 2019

Sernik biało czarny

Białka oddzielić od żółtek i ubić na sztywną pianę. W osobnym naczyniu utrzeć żółtka z cukrem i cukrem waniliowym, dodać miękkie masło i zmiksować na puszystą masę. Twojego przepisu, jednak ja się czepiam szczegółów, użyłem tortownicy 28cm, nie smarowałem jej masłem, nie sypałem bułką tartą, ale nie w tym jest problem, sernik ledwo się zmieścił, troszkę miałem problem posybać ciemną masą brzegi , niestety nie docierają do mnie pojęcia jak. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik biało czarny.


Sernik biało czarny

CZARNO-BIAŁY SERNIK Składniki ciasto: dag mąki łyżek cukru cukier waniliowy dag masła albo margaryny łyżeczka proszku do pieczenia łyżka kakao. Sernik w kakaowym cieście. Niestety było to dawno i autora już nie pamiętam. Wyszedł wspaniały i na pewno zagości u mnie na dobre. Lubię sernik w każdym wydaniu i ten na pewno również bardzo by mi zasmakował :) Pychota!


Kruche, kakaowe ciasto i kruszonka wspaniale komponuje się z masą serową. Delikatne i nie za słodkie. Przepisy z kategorii sernik biało czarny. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Taki sernik nie tylko wygląda ciekawie, ale przede wszystkim doskonale smakuje. To stary przepis i nieco przeze mnie zapomniany, Był czas kiedy piekłam go często. Jednak z sentymentem powraca do tego co dobre i Wam również polecam. Czarno-biały sernik widziałam kiedyś na jednym z moich ulubionych blogów Moje Wypieki. Bardzo mi się podobał wizualnie, ale nie byłam do końca pewna czy chcę podjąć ryzyko i upiec taki.


Justeatmee Obserwuj bloga Obserwujesz bloga justeatmee. Wyłożyć osączone, pokrojone brzoskwinie i masę serową. Zmiksować jajka z cukrem i masłem.


Dodać przesianą mąkę z kakao i proszkiem. Zagnieść i podzielić na dwie części. Jedną część poskubać i wylepić blaszkę 25x42. Dodać ser, grysik, proszek i dalej zmiksować.


Nie wyrósł, jest prawie płaski. Jest zwarty, nie kruszy się podczas krojenia, część z oreo nie odchodzi od masy serowej. Spód z oreo jest w sam raz, nie jest zbyt twardy ani zbyt miękki. Wyczytałam właśnie w komentarzach, iż komuś masło wyciekło, u mnie było podobnie.


Sernik biało czarny

Z czasem nabiera jeszcze smaku. Ciasto z zamrażalnika zetrzeć, posypać masę. SERNIK BIAŁO-CZARNY - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Idealnie nadaje się na wszelakie przyjęcia, uroczystości jak i na zwyczajne zajadanie przy kawie czy herbacie. Pomóżcie mi utrzeć nosa teściowi.


Przyniósł ostatnio do nas sernik własnej roboty, chwalił sie nim tak że szok! Przeszukałam trochę forum pod kątem serników ale. Uwielbiacie ciasteczka oreo? W takim razie na pewno spodoba się Wam nasz przepis na sernik z ich wykorzystaniem. Biało-czarny sernik z ciasteczkami oreo.


Kolejny przepis na sernik. Spó boki i wierzch są z ciasta kruchego kakaowego, natomiast środek to wilgotny sernik, z nuta kokosa. Pyszne połączenie efektownie wyglądające. Takze to dobra alternatywa dla starszych osób bez protez lub osób nie lubiących chrupiących rzeczy. Kolorowe mięsko do obiadku.


Sałatka kalafiorowa-pyszna. Podobne przepisy Serowo-makowy przekładaniec sebek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty