wtorek, 7 maja 2019

Omlet na słodko

Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci. Masło rozpuść na patelni. Na rozgrzaną patelnię wlej wymieszaną masę, smaż na bardzo małym ogniu. Po 3–minutach delikatnie przewróć na drugą stronę. Smaż przez mniej więcej minuty.


Usmażony omlet przełóż na talerz, dodaj serek i powidła, złóż na pół i zjedz od razu, ponieważ z czasem omlet traci puszystość.

Jak zrobić omlet na słodko. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami. Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko.


Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą. Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko. Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego!


Przepis na omlet na słodko z malinami i cukrem pudrem Przygotowanie: Rozpocznij od przygotowania owoców, możesz wykorzystać swoje ulubione, w moim przypadku były to maliny.

Owoce dokładnie myjemy, jeżeli są dość duże, kroimy je. Zsuń omlet na pokrywkę od dośc dużego garnka i przewróc na drugą stronę na patelnię. Puszysty omlet na słodko towarzyszy mi od dzieciństwa. Podawaj z dowolnymi dodatkami.


Przygotowywała mi go moja mama, teraz ja według jej przepisu, przygotowuję go mojemu synkowi, który go uwielbia. A jeszcze jak posmaruję nutellą, mógłby nie żywić się niczym innym. No ale wiadomo, co za dużo to niezdrowo! Mam swój wypróbowany przepis na omlet biszkoptowy na słodko, ale w ramach eksperymentu postanowiłam wypróbować ten przepis.


Omlet robi się bardzo szybko. Ten jest bardziej suchy, ale co kto lubi. Jest szybki i prosty w przygotowaniu, na pewno pokochają go wszyscy. Sprawdź dobry przepis tutaj! Jeśli znudziły ci się normalne omlety proponuję omleta na słodko.


Jest to świetna alternatywa dla dzieci, którym znudziły się już na śniadanie naleśniki czy gofry. Przepisów na omlet na słodko jest sporo, ja jednak przedstawię tutaj ich najprostszą wersję. Jeśli najdzie Cię ochota na coś słodkiego, to możesz zrobić sobie na szybko ten oto słodki omlet.


W weekendy mogę poświęcić więcej czasu na przygotowanie śniadania i stawiam wtedy na bardziej wymyślne dania. Najchętniej jadałam omlet z dżemem truskawkowym.

Wybieram prostą i sprawdzoną recepturę. Jednym z takich dań są omlety na słodko. OMLET to potrawa przyrządzana z roztrzepanych jajek z odrobiną mleka, które po doprawieniu wylewa się na nagrzaną patelnię z masłem i smaży do ścięcia się masy.


Można przygotować omlet na słodko jak i na słono. Bardzo szybko się go przygotowuje i można dodać do niego ulubione dodatki: szynkę, ser, paprykę. This feature is not available right now. OMLET NA SŁODKO NA CZTERY SPOSOBY - Duration: 18:30.


Potrzeba niewielu składników, aby zrobić omlet owsiany. Ja lubię robić omlet na bazie mleka roślinnego – w tym przepisie użyłam mleka sojowego. Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono.


Następnie połączyć masę żółtkową z pianą i dokładnie wymieszać. Smażyć na rozgrzanej oliwie na małym ogniu, przez dłuższą chwilę z obydwu stron. Jedyny problem związany z tym przepisem, to przerzucenie omletu na druga stronę. Trzeba być ostrożnym, a na pewno się uda. W wersji na słodko podawać z dżemem.


Jeśli do tej pory Wasze omlety przypominały płaskie naleśniki, były raczej niż wilgotne i ciężko było je przełknąć bez dodatku świeżych owoców lub dżemu, to jesteście na odpowiedniej stronie, aby to zmienić #128512; Poniższy FIT omlet rośnie pulchny, mięciutki i wilgotny w środku pomimo tego, że zawiera w sobie odżywkę białkową! Aby uzyskań puszystą konsystencję omletu, ubija się całe jaja z dodatkiem niewielkiej ilości mleka, śmietanki a nawet wody, chodzi o to aby ubijając wprowadzić do masy. Kiedyś mamy i babcie często robiły omlet biszkoptowy, teraz jakoś rzadziej się go zjada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty