środa, 10 kwietnia 2019

Sernik bez tłuszczu

Wegański sernik bananowy bez tłuszczu Wykonanie: Smacznego! Wlewam mleko, wymieszam i dodaję ubite białka. Mieszam łopatką, aż połączą się z masą. Skoro w serniku nie ma masła, margaryny ani innego tłuszczu, po to żeby sernik był bardziej fit, to ja również polecam pozbawić go wszelkich dodatków typu polewa czekoladowa, lukier, cukier puder czy biszkoptowy spód.


Taki „goły” sernik to opcja dla tych dbających o linię ale nie tylko ;) Polecam, jest pyszny! Ten sernik powstał przez przypadek. Pomyślałam, że ser sam w sobie zawiera tłuszcz, więc po co jeszcze dodawać masło? Postanowiłam upiec sernik bez dodatku masła i byłam nieźle zaskoczona, gdy wyjęłam ciasto, następnie wystudziłam i posmakowałam, a smak miał nieziemski. Kromek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kromek z Masłem.


Przeszukiwałem książki kucharskie, internet, pytałem znajomych. Sam ser ma w sobie wystarczająca ilość tłuszczu. Warto wyeliminować masło z przepisu na sernik, co sprawi, ze będzie bardziej fit i można zjeść go z mniejszymi.


Sernik bez tłuszczu

Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Witam, moze ktos ma przepis na taki prawdziwy sernik wiedenski,probowalam juz pare przepisow ale to nie to. Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis.


Jest to puszyste ciasto, które nie opada po upieczeniu. Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek. Składniki: - kg białego sera w wiaderku typu „naturalny” - szklanka cukru - jajek - budyń waniliowy lub śmietankowy - cukier waniliowy Opcjonalnie proszek do pieczenia. Wykonanie: Ustawiamy piekarnik na 1‘ i zostawiamy na chwilę do rozgrzania. Robi się zwyczaj tak jeśli pani przed ubijaniem nie umyje dokładnie łopatek i miski oprócz mycia trzeba wytrzeć dokładnie miskę i łopatki ściereczką i schłodzić śmietankę i obejdźże i się bez zagęstników a czy.


Bardzo smaczny sernik na zbożowych herbatnikach. Szybki w przygotowaniu, bez grama tłuszczu, cukier zastąpiony został miodem, można powiedzieć, że jest to sernik dla osób odchudzających się takich jak ja. Przepis zaczerpnięty z internetu. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik bez tłuszczu. Jeśli chcecie żeby sernik pozostał na wierzchu jasny to musicie foremkę przykryć od góry folią aluminiową.


Oto mój najlepszy, udoskonalony i perfekcyjny przepis na to letnie ciasto! Lekki i orzeźwiający sernik na zimno, nie przesłodzony, bo do posłodzenia sera użyłam erytrolu. Białka oddzielić od żółtek, dodawać po jednym żółtku do serka, ucierać, dodając budynie w proszku i mió zmiksować. Ubić z białek pianę na sztywno, dodać do masy serowej, delikatnie wymieszać łyżką. Trzeba jednak uważać na producenta gotowych wyrobów homogenizowanych.


Do tego przepisu nie użyłam wogóle tłuszczu zastąpiłam go odchudzonym jogurtem i mlekiem. Prosty i szybki sernik bez spodu i bez dodatku tłuszczu, bezglutenowy. Najprostszy jaki może być – minimum składników i pracy, a efekt świetny.


Długo testowałam różne przepisy, by znaleźć ten na sernik najłatwiejszy, bezproblemowy, lekki, na każdą okazję. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania.


Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Sernik bez masła i proszku do pieczenia. Ten przepis na sernik z wiaderka polecam każdemu, kto lubi szybkie wypieki.


Uwielbiam jego maślany zapach. Wstawić z powrotem do piekarnika na kolejne minut. Gotowy sernik wyjąć z piekarnika i ustawić na kratce, ostudzić. Gdy będzie całkowicie wystudzony, zdjąć obręcz i wstawić do lodówki na całą noc, bez przykrycia.


Sernik bez tłuszczu

Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał. Dzisiaj mam dla Was sernik LCHF – bez mąki, budyniu, skrobi ziemniaczanej itd. Dodatkowo możecie zrezygnować z ksylitolu i zastąpić go stewią lub całkowicie pominąć cukier.


Po przepisie na styropian przygotowany na bazie kwaśnej śmietany, postanowiłam wyprodukować inny sernik bez sera, tym razem z użyciem jogurtu greckiego. Przyznam, że piekę go także o innych porach roku, ponieważ zawsze posiadam zapas puree dyniowego , które wykorzystuję do mnóstwa potraw. Spożywanie tych dwóch składników odżywczych w nadmiarze napędza apetyt i zwiększa odkładanie się tłuszczu w organiźmie.


Mój sernik wiedeński bardzo pięknie wyrasta i prawie nie opada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty