środa, 24 kwietnia 2019

Przepis na proste gofry

Podawajcie z dodatkami takimi, jak bita śmietana, dżem, syrop klonowy. A Ty z czym najbardziej lubisz gofry? Bardzo łatwe, tanie, proste i sprawdzone potrawy.


Przepis na proste gofry

Gofry domowe są smaczne i zdrowe. Chrupiące, domowe gofry można jeść nie tylko z bitą śmietaną, dżemem czy cukrem pudrem, ale z całą masą innych dodatków. To idealny pomysł na pożywne śniadanie lub na deser.


Jaki jest przepis na gofry? Robię go od lat i zawsze jest dobry. Należy wymieszać tylko wszystkie składniki, bez oddzielania jajek, czy topienia tłuszczu. Prosty przepis na domowe gofry. Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry.


To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku.


Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Duży wpływ na to czy gofry się nam udadzą ma moc gofrownicy. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Ciasto przypomina trochę to na placki, jest gęste i wolno rozpływa się po gofrownicy. Dotychczas korzystałam z przepisu z Kuchni polskiej , z którego wychodziły smaczne, ale dość ciężkie gofry. W brew pozorom moc urządzenia nie zależy od ceny, moja kosztowała niewiele a robi pyszne i chrupiące gofry. Dzisiaj postanowiłam wypróbować przepis Bajaderki z forum cincin.


Dodane przez brunettew: Tylko o kuchni. Bajaderka pisze, że są lekkie jak piórko - i ja się pod tym podpisuję. Czy macie może przepis na gulasz jaki był ostatnio przyrządzany podczas Kuchennych rewolucji Magdy Gessler w Rzeszowie?


Przepis na proste gofry

Ponadto jej przygotowanie jest naprawdę proste. Wszystkie składniki dobrze wymieszać i rozgrzać gofrownic. CHRUPIĄCE GOFRY - IDEALNY PRZEPIS - przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Na rozgrzaną taflę gofrownicy wlać ciasto i jak się zarumienią - będą miały brązową twardą.


To przepis na najlepsze gofry! U nas gofry muszą być pieczone przynajmniej raz w tygodniu. Nie ważne czy są , z cukrem pudrem, z bitą śmietaną czy owocami. Uwielbiamy je w każdej postaci.


Jako, że przepis jest bajecznie prosty, a wykonanie zajmuje maksymalnie minut często goszczą na naszym stole. Pyszne i sprawdzone gofry z gofrownicy. Oddzielone żółtka należy zmiksować z mlekiem, mąką, proszkiem do pieczenia, olejem oraz solą na jednolitą masę. Chrupiące gofry belgijskie są mniejsze niż tradycyjne gofry, zdrowsze, bo na drożdżach oraz mają ciekawszą strukturę - ich brzegi są chrupiące, a środek mniej miękki niż tradycyjnych gofrów na proszku.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Ciasto jest z dodatkiem cukinii i pomidorów suszonych, a na wierzch wystarczy. Przepis na pyszne i bardzo proste gofry ziemniaczane.


Dziś chciałam pokazać przepis na pyszne i proste gofry na słono, które ostatnio robiłam w DDTVN. Przyszła mi dziś ochota na gofry i akurat trafiłam na ten przepis. Normalnie do gofrów je daję. A tymczasem kulinarna masakra. Stwierdziłam, że brak tego składnika to nie duży problem i zastąpiłam go zwykłym mlekiem.


Ciasto owszem gładkie, jedwabiste, gofry wyglądają ładnie, ale w smaku tragedia. Czuć mąkę, czuć proszek, tylko smaku pradzwdziwych gofrów nie czuć. Dodałam cukru, były trochę lepsze.


Komu nie kojarzą się z wakacyjnym wyjazdem? Na szczęście przygotowanie ich w domu, w nieco zdrowszej wersji, okazuje się bardzo proste. Możesz je zrobić praktycznie z każdej mąki a dzięki ubiciu piany z białek nie potrzebujesz dodawać do ciasta proszku do pieczenia. Te gofry owsiane to już któryś z kolei przepis na gofry, który wypróbowuje.


Mam półtoraroczne dziecko i kombinuje ze zdrowymi przepisami. Może pomogłoby nieznacznie ubicie na sztywno białek. Robiłam wszystko jak w przepisie. Dziecko zjadło, ja zjadłam, mąż zjadł, ale nie jest to super pyszne.


Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz. Do tego przepis nie może być skomplikowany – jasna sprawa. Doskonale smakują także gofry pełnoziarniste, gofry piernikowe czy też gofry o smaku pizzy. Sprawę ułatwia fakt, że przygotowanie ciasta na gofry jest banalnie proste.


No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu? Wystarczy mieć w zasięgu ręki. Wiele czasu upłynęło, zanim trafiłem na właściwy przepis na gofry. Lubię, żeby były dość masywne i chrupiące. Pierwsze były za gumowe, drugie za cienkie, aż w końcu trafiłem na właściwy przepis na gofry i są w sam raz.


Oto mój przepis na gofry i chętnie się nim podzielę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty