piątek, 28 września 2018

Sernik przepis 1 kg sera

Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Przepisy, jak zrobić - Smaker. Dodane przez ewulkaw: Tylko o kuchni.


Robiłam już kiedyś sernik królewski ( przepis znaleziony na internecie) ale ten mega łatwy i przepyszny. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina.

Bardzo bym była wdzięczna za wszystkie uwagi. A co zrobić, kiedy sernik to Wasza miłość, ale jest zdecydowanie za ciepło na włączanie piekarnika? Sernik tradycyjny z rodzynkami. Jak zrobić prosty sernik?


Jestem zawiedziona bo chcialo mi sie tradycyjnego sernika jaki byl kiedys podawany przez moje obie babcie i przez roznych. Utrzeć ser z cukrem i dodać żółtka (białka odstawić) Rozgrzać masło i dodać do masy, wymieszać. Szybki i łatwy sernik to ciasto, które uda się każdemu i zawsze będzie smakować.

Do takiego sera można np. Ostatnio lubuję się w sernikach bazujących na minimalnej liczbie składników, z małą jak zawsze ilością cukru i nawet bez spodu, by mogły go zjeść także osoby unikające czy wręcz wykluczające gluten ze swojej diety. Można zrobić spód z ciasteczek. Witam Kochani, dziś chciałabym Wam przedstawić przepis na sernik z rosą, który przygotowałam na święta. Uwielbiam sernik z tego przepisu, ale jedyna rzecz jaką zmieniam to ilość budyniu.


Dzięki temu sernik się nie kruszy, a czytałam w komentarzach, że niektórzy mają z tym problem. Tym razem wybrałyśmy z mamą sernik na zimno z twarogiem z wiaderka. Za przepiękną owocową dekorację odpowiada mama, a z owoców zostały wykorzystane truskawki i jeżyny. Twaróg z wiaderka znakomicie sprawdza się do przygotowania sernika na zimno. Na spodzie formy wyłożonej papierem do pieczenia układamy herbatniki.


Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 1st. Jeżeli wierch za mocno się przypieka, po godzinie można przykryć papierem do pieczenia. Dzięki tej metodzie sernik zachowuje płaski wierzch i nie pęka. Zdecydowanie najlepszy i sprawdzony przepis na sernik wiedeński.


Prawdziwy, puszysty sernik wiedeński bez spodu pieczony z mielonego twarogu i dużej ilości jajek.

Tradycyjna receptura to gwarancja sukcesu! Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Jest to puszyste ciasto, które nie opada po upieczeniu. Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Filtrowanie i sortowanie. Ale kilogram i poniższe składniki zupełnie wystarczą. Muszę przyznać się szczerze, że to był mój pierwszy sernik w życiu!


Tak, wcześniej zawsze ktoś mnie wyręczał. Teraz już wiem, że nie ma się czego bać, że warto próbować czegoś nowego i wciąż się uczyć. Ten przepis w mojej rodzinie krąży już od dawna.


Wystarczy dobry ser, odrobinę serca i. Idealnie kremowy, wyrazisty, ale jednocześnie delikatny, rozpływa się w ustach, a po każdym kęsie ma się ochotę na więcej i więcej. Hej mam fajny przepis mi zawsze wychodzi. Nie jest lekki i dietetyczny, ale też nie ma taki być. No wiec jaj, kg sera w wiaderku, duże śmietany , duże budynie bez cukru śmietankowe lub waniliowe,szklanki cukru pudru i na spód herbatniki lub biszkopty.


Mam tylko pytanie czy masa serowa nie jest zbyt delikatna żeby dodać. Mam pytanie, czy oba przepisy na sernik można ze sobą zmieszać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty