czwartek, 27 września 2018

Przepis na gofry do gofrownicy 700w

Dzisiaj przepis na gofry, który wyjdą w każdym tego typu urządzeniu, ciasto jest świetne a gofry wychodzą takie jak lubię: chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Dodane przez mysz2w: Tylko o kuchni. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


Witam Was, Mam pytanie, od dłuższego czasu szukam przepisu na dobre gofry, tzn. Nie wiem, od czego to zależy, wypróbowałam już kilkanaście przepisów i to ciągle nie jest to.

Gofry podawac z ulubionymi dodatkami. Ja dodam że te gofry zawsze mi wychodzą, gdyż próbowała robić wiele razy je wcześniej z innych przepisów to nigdy mi nie wychodziły ja ten przepis zmodyfikowałam, dodam też że moja gofrownica jest stara i jednak ma tylko te nędzne 700W. Prosty przepis na gofry - sposób wykonania: Pyszne i sprawdzone gofry z gofrownicy. Oddzielone żółtka należy zmiksować z mlekiem, mąką, proszkiem do pieczenia, olejem oraz solą na jednolitą masę. Kolejno ubijamy na sztywno białka i mieszamy z wcześniej przygotowanym ciastem.


CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.

Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania. Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić. Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone. Ciasto przenieś za pomocą chochli do dobrze rozgrzanej gofrownicy i piecz na złoty kolor.


Po upieczeniu ostudź je na kratce. Tak przygotowane gofry będą delikatne i puszyste. Dodatki: śmietanę ubij z cukrem pudrem za pomocą miksera.


Na schłodzone gofry wyłóż pokrojone owoce, a na nie ubitą śmietanę. Poznaj słodką tajemnicę ich wypiekania w domowej gofrownicy, przekonaj się, że nie zawsze ciasto na gofry musi zawierać mleko, margarynę czy jajka i przede wszystkim, że ciasto na gofry może mieć różne smaki! Wymieszaj dokładnie mleko, żółtka i stopione masło. Wlej tę mieszaninę do suchych składników i wymieszaj (mieszaj od środka wgłębienia na zewnątrz).


Białka ubij na miękką pianę, a następnie dodaj je do ciasta. Nalej porcję ciasta do rozgrzanej gofrownicy i piecz, aż gofry będą gotowe. Do mąki dodaj mleko, olej, żółtka, proszek do pieczenia i szczyptę soli, zmiksuj na jednolite ciasto.

Z białek ubij sztywną pianę i delikatnie wymieszaj ją z ciastem. Porcje ciasta nakładaj do gofrownicy i piecz 3-minuty na złoty kolor. No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu?


Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz. Do tego przepis nie może być skomplikowany – jasna sprawa. Rozgrzewałam ją do maximum i smarowałam pędzelkiem olejem (inaczej przywierały- nie wiem czy tylko na mojej gofrownicy ale tak robiłam). Ja mam gofrownicę 700W 3wi gofry wyszły mi po raz pierwszy dopiero z tego przepisu, są idealne w kształcie, chrupiące.


Gorąco polecam ten przepis. Mam pomysły na kolejne przepisy z gofrownicy, więc jeśli macie ochotę, to niedługo przygotuję drugi wpis na ten temat – dajcie proszę znać w komentarzach #128578; Smacznego! Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np. Przygotowanie ciasta na gofry.


Do naczynia w którym mamy białko dodajemy szczyptę soli. Wspaniały przepis na gofry domowe Ewy Wachowicz z programu Ewa gotuje! Sprawdź, jak zrobić chrupiące gofry z bitą śmietaną lub owocami, lekkie i pyszne, które rozpłyną się w ustach. Oto oryginalny przepis na gofry z programu Ewy Wachowicz. A w drugiej – przepis na wspaniałe lekkie gofry na mleku kokosowym, z korzenną żurawiną i chrupkimi pistacjami (całość bez dodatku cukru).


Jak zrobić idealne gofry. W upiec gofry, które będą chrupiące na zewnątrz i puszyste, miękkie w środku? Ciasto na gofry przepis do gofrownicy na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!


Wszędzie Wszystkie kategorie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty