piątek, 21 września 2018

Prosty przepis na sernik wiedeński

SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Sernik wiedeński jest ciastem bez spodu. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.


Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.

Rozpływający się w ustach sernik jest wypiekiem ponadczasowym, zachwycającym w swej prostocie. Któż nie słyszał o tym cieście? Gotowy na tytuł mistrza słodkich wypieków? Naszła mnie ochota na sernik.


I to taki zwyczajny , który robi się szybko i bez zbędnych ceregieli ;-) Znalazłam prosty przepis. Szkopuł w tym , że nie mam dostępu do “prawdziwego” sera , a jedyny wyrób seropodobny jest bardzo twarożkowaty. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


Masło ucieramy z cukrem pudrem dodajemy po żółtku wciąż ucierając.

Koniecznie zobacz też mój przepis na prosty sernik, który to szykuję właśnie z sera wiaderkowego. Klasyczny sernik wiedeński, czyli sernik bez ciasta. Sama pyszna masa serowa z rodzynkami i kandyzowaną skórką pomarańczową. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku.


Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek. Wiele zależy jednak od użytego twarogu – powinien być wysokiej jakości i dobrze zmielony. Sprawdź, jak sprawnie i szybko przyrządzić ten pyszny deser!


Najbardziej klasyczny z serników. Bez spodu - sama masa serowa, wypełniona rodzynkami. Zacząłem od wbicia jajek (całych) do wysokiej michy. Dosypałem cukier oraz wrzuciłem masło pokrojone na drobne kawałki.


Wymieszałem wszystko łychą. Tutaj uwaga, ja nie posiadam ani żadnych robotów, ani kitchenaidów, nawet miksera nie posiadam. Do twarogu dodajemy utarte mas.

Twaróg mielimy krotnie. Istnieje wiele rodzajów serników np. Wśród wielu przepisów na sernik, śmiało można wyróżnić sernik wiedeński. To zdecydowanie najlepszy przepis na sernik wiedeński. Ten sernik przygotowuję zazwyczaj bez kruchego spodu.


Sam w sobie jest tak smaczny, że nie wymaga on żadnych dodatków, polewy na wierzchu itp. Wychodzi za każdym razem równiutki, praktycznie nie opada po upieczeniu. Bożeny Dykiel zaczerpniętego z jednej z jej książek, wspaniały, prosty i bardzo szybki sernik. W ramach stałego już cyklu przepis z książką mam dla Was dzisiaj puszysty sernik wiedeński. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga moje pasje.


Pyszny sernik, który smakuję każdemu. Tym co wyróżnia ten przepis na tle innych serników to jego niezwykły smak oraz puszystość. Mój sernik wiedeński piekę z dodatkiem rodzynek, które tworzą niezwykle aromatyczne połączenie. Przyznaję, że trochę zaskoczył mnie ten sernik.


To ogromna porcja ciasta, ale bez obaw, nic się nie zmarnuje. Jest to sernik bez ciasta. Trochę odeszłam od oryginalnego przepisu - z powodu mojej niechęci do rodzynek, zastąpiłam je płatkami migdałowymi.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na prosty sernik. Wśród licznych przepisów na serniki, z pewnością wyróżnia się sernik wiedeński. Możesz wzbogacić jego smak dodatkiem cynamonu lub owoców, a także polewą czekoladową. W klasycznej wersji ten wypiek nie ma kruchego spodu. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Mam swietny przepis na sernik od mamy, ktory jest wlasciwie bardzo podobny do tego. Jedyna roznica to, ze zamiast smietany kremowki, daje sie wiecej masla. Moj sernik piecze sie w tradycyjny sposob, redukujac temperature w trakcie pieczenia.


Pieknie wyrasta dzieki ubitym bialkom, ale niestety peka, po czym nierowno opada. PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny!


SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki. Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty