piątek, 14 września 2018

Sernik z ananasem i kokosem

Wtedy gdy zostaną białka można z. Wspaniałe smaki, idealna struktura i delikatny wygląd sprawiają, że na jednym kawałku trudno poprzestać. Przepis prosto z bloga Justmydelicious. Sernik z ananasem i kokosem to hit wśród serników.


Zacznij od kruchego ciasta. Połącz ze sobą wszystkie składniki na jednolite ciasto.

Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Kasius wracając do mojego przepisu na śledzie można dodać do zalewy cebulę pokrojoną w cienkie krążki i udotować razem z zalewą. Ten sernik „rozwalił mi system” dwa razy. Pierwszy raz, kiedy go jadłam (zrobiła go moja Mama).


Wcześniej nie przepadałam za sernikami, a od tego nie mogłam się oderwać (Człowiek Wyżerka też, co widać również na załączonym obrazku poniżej)! Jest puszysty, lekki i nie za słodki. Lista przepisów na sernik z ananasem kokosem z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!

Weronika - Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Domogród. Serniki zawsze najlepsze, najszybciej znikają z patery. Pulpeciki Drobiowe Duszone w Młodej Kapuście. Ciasto Kruche z Rabarbarem i Budyniem. Ciasteczka z Masłem Orzechowym i Czekoladą.


Racuszki z Jabłkami na Serku Homogenizowanym. Puszysty biszkopt z przepysznym kremem z kawałkami ananasów a to wszystko przykryte chrupiącą bezą z kokosem. Bardzo mi odpowiada połączenie ananasa i kokosu.


Na nasączony biszkopt wyłożyć krem z ananasem, przykryć ostudzoną bezą, leciutko docisnąć. Schłodzić w lodówce co najmniej kilka godzin. Wielkanoc, tylko przepis na mase serowa jest tam dosyc ciezki, a ja wole raczej lekkie i kremowe serniki. Moje pytanie: czy moge upiec sernik z przepisu jak na ten z brzoskwiniami ale z masa serowa jak z sernika sernik pod kokosowa pierzynka. Po tym czasie sernik polać wystudzoną galaretką z ananasem i ponownie wstawić do lodówki, aby sernik całkowicie zastygł.


Galaretka z ananasa: Ananasa obrać dokładnie ze skóry, przekroić na części i wyciąć ze środka twardy rdzeń. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z ananasem i kokosem. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.

By wybrać najulubieńszy ze smaków, zajrzyj do zakładki serniki. Dodajemy resztę składników i szybko wyrabiamy ciasto- na początku można hakami robota kuchennymi, potem już łączymy w całość ręcznie. Masa Serowa:kg twarogu z wiaderkacale jajka4.


Dzisiaj zrobiam serniczek i wyszedl rewelacyjnie. Balam się tylko o bezę z kokosem i wylalam masę na sernik dopiero pod koniec pieczenia(minut w zupelności wystarczylo). Myślałam wczoraj co upiec na weeken przewertowałam w tym celu moje zeszyty z przepisami i wybrałam ciasta. Teraz tylko się zdecydować, które upiec :).


J ednak, żeby nie było że myślę tylko o sobie poddałam je glosowaniu rodzince. No i wygrało ciasto ananasowe z kokosem. Delikatny biszkopt z lekko kwaskowatą masą o ananasowym smaku z kawałkami ananasów, przykryte górą z. Sernik pina colada z ananasem i kokosem Wspaniały w smaku sernik z dodatkiem orzeźwiającego ananasa i kokosowej bezy. Moim gościom bardzo posmakował i każdy prosił o dokładkę :) Będzie jak znalazł do weekendowej kawki.


Polecam :) Spód: szkl mąki. Blog Opis: delikatne ciasto z masą o lekkim, lekko-kwaskowym ananasowym smaku z kawałkami ananasów, przykryte górą z bezy kokosowej;. Wylać białka z kokosem na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia.


Sernik Z Ananasem I Kokosem Na Spodzie Herbatnikowym - informacje, zdjęcia, materiały video. Jeśli lubicie takie połączenia, koniecznie musicie spróbować. Mój mąż jak spróbował powiedział obłędnie pyszne :). Moja zmiana to użycie większej formy. Beatris Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz.


DODAJ PRZEPIS MÓJ PROFIL. Trochę zajmuje czasu, ale jest bardzo smaczne. Ananas zanurzony jest w kokosowym kremie budyniowym i ożywia ciasto.


Na wierzchu jest pianka z bitej śmietany i galaretki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty