środa, 20 kwietnia 2016

Moje ciasta kasia

Moje ciasta kasia

Zainspiruj się jednym z tysiąca przepisów na kremowe torty, pyszne ciasta i kruche ciasteczka - piecz z Kasią. Kasia to marka z ponad 20-letnią tradycją na polskim rynku, ciesząca się opinią najbardziej. Durszlak - moje ciasta domowe kasia. Prosty przepis na rozpoczęcie roku szkolnego :). Proste ciasto ze śliwkami, ucierane, maślane, słodziutkie, pachnące cynamonem.


Wystarczy ogrzać składniki do temperatury pokojowej i postępować według przepisu, by wkrótce cieszyć się pysznym domowym ciastem. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na moje ciasta kasia. Kroki wykonania: Jajka ubić z cukrem na puch.


Dodać obie mąki wymieszane z proszkiem do pieczenia. Miksować i wlewać powoli roztopioną, ostudzoną margarynę oraz olej. Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci.


Moje ciasta kasia

Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami.


To niesamowicie proste i pyszne ciasto truskawkowe piekę co sezon. Stawiam na proste składniki bez niepotrzebnych utrudnień. Ciasto z truskawkami ma być puszyste, wilgotne i pełne truskawek. To moje najlepsze ciasto ucierane z truskawkami, które piekę zazwyczaj na prawdziwym maśle.


Rzadko sięgam po olej roślinny, ale zdarza mi się to. Pyszne ciasto bez pieczenia na herbatnikach z przepysznym karamelem. Po wybraniu kategorii wyświetli się lista przepisów na ciasta.


Są tu między innymi ciasta z owocami, babki, placki biszkoptowe, ciasta czekoladowe, kruche, muffinki, pączki itp. Przepisy z kategorii margaryna-kasia-ciasta. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Hej, mam na imie Kasia , mam lat ,jestem mezatka i mam dzieci. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Dziś za pośrednictwem aplikacji ipla odbyło się pierwsze wielkie pieczenie z „Kasią”. Wzięłam w tym udział, świetnie się bawiłam, a przy okazji upiekłam łatwe, pachnące i mocno cytrynowe ciasto. Nasze ulubilone ciasto to sernik z bialą czekoladą tylko ja na wierzch daje maliny, budyniowiec z żurawiną i migdałami, a ciasto pomarańczowe zamieszczone niedawno to z budyniem zrobilo furrore pieklam je nawet szefowi mojego męża(kucharzowi )Mój mąż wcale nie jada ciast chyba ze zrobie te z przepisu od Ciebie ! W ostatni weekend upiekłam nowe ciasto o nazwie popapraniec. Upiekłam go z dwóch powodów. Po pierwsze jadłam go w gościach i ciasto tak mi smakowało, że już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem upieczenia tego placka.


Po drugie ciasto zostało upieczone na konkurs cukru królewskiego ogłoszonego na blogu moje wypieki. Największy i najpopularniejszy blog o Zrób to sam. Pełen pora trików i tutoriali. Inspirujące miejsce, które pomoże urządzić Ci Twoje cztery kąty. Dla małej kupiłam używany wózek od znajomej.


Podczas używania zawieruszył się jej gdzieś jeden z ochraniaczy na pasy do fotelika samochodowego. Wygląda smakowicie #128578; To moje pierwsze ciasto marchewkowe. Zawsze byłam sceptycznie do niego nastawiona bo nigdy nie wiedziałam jak smakuje. Myślałam ze czuć w nim marchewkę i że jest bleee… ale po zapoznaniu sie z komentarzami doszłam do wniosku ze musze wkońcu spróbować bo chyba nie jest takie złe skoro wszyscy je chwalą.


TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY. Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami. Sprawdzone przepisy Redakcji oraz Czytelników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty