wtorek, 26 stycznia 2016

Gofry z nad morza

Ja przez to, że mieszkam nad morzem to non stop wydaję na nie krocie #128521; Czas z tym skończyć i częściej robić gofry w domu #128521;. Próbowałam naprawdę wielu przepisów i gofry wychodziły z nich nader średnie. Mam gofrownice serduszka, co prawda z dużą mocą, ale dała radę. Gofry wychodzą puszyste i chrupiące. Trudno wyobrazić sobie wczasowiczów maszerujących bez tych przysmaków w dłoniach.


Wtedy zachwycaliśmy się każdą odmianą tego deseru.

Pyszne, lekkie, chrupiące gofry. Smakują dokładnie jak te robione nad morzem. Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Przepis: najlepsze gofry - jak z nad morza.


Białka ubijamy z odrobiną soli na sztywną pianę. W osobnej misce mieszamy żółtka z cukrem. Dodajemy wodę i olej i dokładnie miksujemy.

Smakuja dokladnie jak te robione nad morzem. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry znad morza. Jak zrobić gofry - przepis i film. Mama do tej pory uznawała gofry tylko z jednej budki nad morzem, ale kiedy spróbowała tych, też kupiła sobie gofrownicę i przez kilka dni robiła codziennie. Pamiętam jak zawsze jako dziecko, a nawet gdy dorosłam zawsze lubiłam jeść gofry kupowane w budkach nad morzem.


Są lekkie, pulchne, chrupiące i przepyszne. Zarówno w Polsce jak i teraz w Anglii mieszkam blisko morza. HEJ OD DAWNA SZUKAŁAM DOBREGO PRZEPISU NA CHRUPIĄCE GOFRY JAKIE JADŁAM NAD MORZEM. I WRESZCIE ZNALAZŁAM I CHCĘ PODZIELIĆ SIĘ Z WAMI TYM PRZEPISEM. A JEŚLI FILMIK SIĘ WAM PODOBA I. Nie były to gofry puszyste i chrupiące, jak sentymentalne gofry z budki nad morzem.


Dlatego teraz przy przyrządzaniu gofrów trzymam się jednak przepisu. Zarzuciłam też na razie eksperymenty z mąkami innymi niż pszenna, bo jakoś nie do końca takie gofry mi smakowały. W myśl zasady: co nie smakuje, lepiej wykluczyć z diety.


Albo byliście kiedyś nad morzem i nie zjedliście chociaż jednego? No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu? Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz.


Idealny przepis na gofry, lepsze niż nad morzem.

Idealne gofry powinny być chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Sprawdzony przepis i dobra gofrownica to klucz do sukcesu. Skladniki:szklanki maki (u mnie aby bylo zdrowiej - maka wymieszana pol na pol pszenna z pszenna pelnoziarnista).


Najlesze gofry - jak z nad morza! Następnie dodajemy mąkę, sól i proszek do pieczenia. Oddzielamy białka od żółtek. Ubite białka dodajemy do masy i delikatnie mieszamy. Za małego loda włoskiego przy ul.


Marynarki Polskiej zapłacimy cztery złote, a za dużego - sześć złotych. Z kolei lody Soprano na usteckiej promenadzie kosztować nas będą złotego (mały) lub złotego (duży). Najbardziej praktyczną zabawką dla dziecka nad morzem jest wiaderko z akcesoriami, takimi jak łopatka, grabki itp.


Ceny gofrów nad Bałtykiem. Za go gofra należy zapłacić około zł, ale im większa ilość dodatków, tym bardziej kosztowny staje się zakup tego wakacyjnego przysmaku. I tak gofr z bitą śmietaną kosztuje już zł, a z bitą śmietaną, owocami i polewą nawet zł.


Wczasy nad morzem z wyżywieniem - Restauracja w Mielnie Wakacje nad morzem z wyżywieniem - śniadania Śniadania w ramach wczasów nad morzem z wyżywieniem w. HT Houseboats HT Houseboats Menu. Jak piszemy: z nad morza czy znad morza – razem czy osobno? Poprawna pisownia z nad morza Niepoprawna pisownia Poprawną formą jest pisownia łączna. Z tego przepisu gofry smakują jak te z budki nad morzem.


Pamiętajcie, że podstawą upieczenia dobrych i chrupiących gofrów takich jak nad morzem jest dobry przepis ale również dobra gofrownica. Bo najlepsze gofry to te pulchne, chrupiące. Dużo osób narzeka ,że ich gofry z innej są gumowate, a ja zawsze.


Nasze nowe domki letniskowe w Sarbinowie, to bardzo atrakcyjna oferta, dzięki której tanio spędzisz urlop nad morzem. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty