poniedziałek, 16 września 2019

Z czym można zrobić gofry

Z polewą toffi, z polewą z owoców, ze świeżymi owocami, dżemem, z bitą śmietaną albo posyp je tartą czekoladą. Z czym można jeszcze zrobić gofry? Dodane przez mamaija w: Tylko o kuchni.


W końcu może dowiem się jak robić pyszne gofry, bo ja z moja mała po prostu je uwielbiamy, ja robię gofry w takim opiekaczu do chleba, na tosty. Zgoda, domowe gofry również mają sporo kalorii (w zależności od dodatków) i nie są najzdrowszym z możliwych posiłków. Ale ich świeżość, smak, zapach, świadomość tego, z czego są zrobione znacznie ułatwia zapomnienie o tych wszystkich regułach.

Czasem można (a nawet trzeba!) zjeść coś po prostu dla przyjemności! Kojarzą nam się z wakacjami, beztroską i czasem spędzonym z rodziną. Jednakże można je zrobić samemu i delektować się ich smakiem w domowym zaciszu, o każdej porze roku.


Potrzebujemy tylko odpowiedniego przepisu i gofrownicy. Piękno - Diety - Dojrzewamy. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.


Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania. Grupowicze, czy mógłby ktoś z Was udzielić informacji o tym, czy na terenie Poznania dostępne są w jakiejś piekarni pełnoziarniste bułki z bakaliami? Dziś korzystając z wolnej niedzieli postanowiłam więc zaszaleć i zrobić po raz pierwszy gofry.

Do tej pory jestem w szoku zrobiłam ciasta półtorej porcji a zdążyłam spróbować tylko jeden mały kwadracik. Chrupiące z wierzchu miękkie w środku. Banany można spotkać w lodach, deserach lodowych (częste spotykanie bananów w lodach). Czasami po przebudzeniu pojawia się ochota na coś smacznego i chrupiącego, dzięki czemu zwiększy się energia na cały dzień.


Jak zrobić ciasto na gofry? W takiej sytuacji wiele osób zadaje sobie pytanie, jak się robi gofry w domowym zaciszu. Im bardziej będzie na bogato, tym lepiej oczywiście!


Warzywne gofry to fajna rzecz. Można zrobić je nie tylko z groszku, ale też z bobu, dyni, batatów, ziemniaków, marchwi, selera, szpinaku, jarmużu i tak dalej. Później, po powrocie do domu, wraz z końcem wakacji, marzyłam o tym, żeby na przedmieściach Wrocławia otwarto budkę z goframi. Mój ulubiony rarytas sprzedawano wówczas, niestety, tylko w centrum miasta. Zobaczcie jak zrobić gofry domowe jak z budki nad morzem i wywołać uśmiech na niejednej, małej lub dużej buzi :).


Przepisy Kulinarne: Siema, szukam przepisu na gofry na sniadanie, ewentualnie posilek potreningowy, liczy sie dla mnie jak najkrotszy czas oraz jak najwieksza ilosc bialka. Nie mam gofrownicy, wiec chodzi mi o jakies proste sposoby, dodam, ze mam caly czas zmielone platki owsiane, dlatego chce zeby zrobic jakas mase ktora moglbym posmarowac te gofry , myslalem. Ja zaserwowałem sobie na śniadanie bezglutenowe gofry z truskawkami i syropem klonowym.


Ubijaj tak długo, aż piana będzie sztywna. Do ubijanych białek można dodać szczyptę soli – piana utworzy się szybciej i będzie bardziej puszysta. Po upieczeniu wyjmij gofry z gofrownicy.

Używaj do tego celu specjalnych łopatek, gofry nie będą się łamać, a ty unikniesz poparzeń. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Robi się go bardzo szybko właśnie w gofrownicy, a można podawać z dowolnymi dodatkami. Przepis podawałam Wam niedawno – znajdziecie go tu: „Hash browns – zapiekane ziemniaki„. Zobacz, jak przygotować chrupiące gofry z kakao z dodatkiem Proszku do pieczenia WINIARY.


Bardzo smaczne, chrupiące gofry. Gładkie ciasto sprawdzi się na każdą okazję. Idealnie pasuje też dżem, sos czekoladowy lub toffi i wszelkiego rodzaju owocowe syropy.


Ta opcja jest zdecydowanie mniej popularna, jednak. Do ich zrobienia potrzeba m. Testuje nowy sprzęt ;-) a póki co na pierwszy ogień poszedł przepis na gofry,który był dołączony do zestawu. Artykuły na temat: gofry z czym.


CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Gofry - przepis podstawowy.


Sandwicze – przełóż pastą dwa gofry, pomiędzy nimi umieść pastę, sos lub wybrane składniki i całość połącz wykałaczką, dzięki czemu przygotowane kanapki się nie. To są gofry brukselskie. Te, o których piszesz to są gofry z Liege, za kilka dni będzie na nie przepis na blogu, tylko muszę go wpisać.


Nawet we Francji te nieregularne słodkie gofry z cukrem perłowym są sprzedawane jako gofry z Liege. A Ty z czym najbardziej lubisz gofry? Pyszne właśnie zrobione polecam to ciasto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty