czwartek, 19 września 2019

Przepis na super pizze

Zawsze myślałem, że przygotowanie ciasta na pizzę jest trudne, zajmuje dużo czasu i powoduje w kuchni kosmiczny bałagan. Powyższy przepis udowadnia, że jest na odwrót :-) Jedyny składnik, którego może na codzień zabraknąć w przeciętnej kuchni to drożdże. Reszta na pewno zalega na półkach w każdej polskiej spiżarce.


Po wyrośnięciu podsyp blat mąką i rozwałkuj ciasto albo na okrągłą pizzę ok. Wcześniej blachę podsyp mąką, aby ciasto się. Większość uważa, że zrobienie dobrego ciasta na pizzę jest strasznie trudne.

Też tak myślałem, ale pewnego dnia znalazłem przepis na idealne ciasto na pizzę i od tamtego dnia robię ciasto tylko z tego przepisu! Jedyną trudnością podczas robienia ciasto jest to zagniatanie, ponieważ potrzebuje dużo wysiłku, dlatego zawsze wyrabiam ciasto w robocie kuchennym. Jak zrobić ciasto na pizze.


To najlepszy przepis, aby zrobić cienkie lub grube ciasto na pizze. Tego, jak zrobić ciasto na pizze nauczyłam się wiele lat temu. Często zadajecie mi różne pytania w komentarzach i mailach.


Choć bardzo lubię pizzę z ciasta wyrastającego w lodówce (link) to domowe realia są często takie, że pizza ma być na już. Myślę, że wiecie o czym mówię ;-) Warto zatem przypomnieć ten prosty przepis na ciasto, który nie wymaga zbyt wiele czasu na przygotowania a efekty są mimo tego znakomite.

Przepis przeznaczony jest dla zwykłych śmiertelników nie spędzających w kuchni godzin dziennie, dlatego nie wspominam o piecu opalanym drewnem, o specjalnych kamiennych płytach i piekarniku z grzałką o regulowanej wysokości. Osoby szukające przepisu na prawdziwe cienkie ciasto na pizze będą wniebowzięte. Najwyższy czas napisać, jak w domowych warunkach zrobić ciasto rodem z prawdziwej pizzerii. Przeglądając fora internetowe, bardzo często zobaczyć można pytania odnośnie tego jak zrobić cieniutkie ciasto w swojej kuchni – mój przepis kieruję do Wszystkich maniaków pizzy zjadanej w pizzerii.


Mój przepis jest na spody do pizzy, więc jeśli to dla Was dużo, to polecam też takie rozwiązanie: przygotować i wyrobić ciasto, a następnie połowę zostawić do zwykłego wyrastania w cieple i upiec sobie pizze tego samego dnia, natomiast połowę zaraz po wyrobieniu umieścić w lodówce na długie wyrastanie i kolejnego dnia. Pizza w ramach obiadokolacji,i powiem tak,przepis super na ciasto,pięknie wyrasta puszyste, mięciutkie. Wyszło mi grubsze ciasto ale u mnie domownicy takie. Przepis na pizzę dostałam kilka lat temu od mojej córki.


Nie robiłam wtedy tej potrawy,bo po prostu nigdy za nią nie przepadałam. Teraz robię ją częściej bo ciasto jest bardzo dobre, szybko się robi i szybko rośnie. Uwielbiasz domową pizzę i marzysz, aby zrobić taką jak z prawdziwej pizzerii?


Przygotowałam dla Was przepis na idealne ciasto na pizzę według Magdy Gessler! Ważne, aby ciasto było cienkie, leciutkie z idealnie wypieczonymi, chrupiącymi brzegami. Najważniejsze rady: Rozczyn można przygotować z drożdży suchych jak i świeżych. Do rozczynu wlewamy ciepłą, lecz nie gorącą wodę. Jest to przepis bez drożdży!


I naprawdę wierzcie mi, pizza wychodzi cienka, chrupiąca, delikatna - idealna!

To kolejny, Twój przepis, który przetestowałam. Bardzo podoba mi się jego konsystencja, mega rozciągliwa i idealna do formowania. Dodatkowo zupełnie nie czuć w nim, że zawiera taką ilość drożdży, gdzie na prawdę przy innych przepisach zdarzało mi się, że i posmak i zapach drożdzy zostawał w daniu. To rewelacyjny przepis, a pizza smakuje fantastycznie! Ciasto na prawde wychodzi super!


Na moich zdjęciach jest jedna – grubsza, ale w swoich domach możecie kulkę ciasta podzielić na dwie części i przygotować z tej porcji dwie cieniutkie pizze. W przepisie na pizzę najważniejsza jest mąka. Jeden z lepszych przepisów na ciasto do pizzy domowej.


Do tego przepisu daję niewielką ilość drożdży i skupiam się na długim wyrabianiu ciasta. Coraz trudniej znaleźć na mieście pizzę, która byłaby równie dobra jak ta przygotowywana w domu. Sami decydujemy o grubości ciasta i dodatkach. Sekretem udanej pizzy jest właśnie dobry przepis na ciasto.


Co więcej – wcale nie trzeba być wprawnym kucharzem, żeby poradzić sobie ze stworzeniem takiego placka. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji działań marketingowych, jednak nie dłużej niż przez lata, licząc od Twojej ostatniej aktywności jako zalogowany użytkownik w aplikacji przepisy. Ciebie newslettera przepisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty