wtorek, 24 września 2019

Przepis na pyszny sernik swiateczny

Jest ciężki, ale nie mocno zbity, idealnie puszysty i kremowy zarazem. Mój Mąż, który kręcił nosem, na kolejny sernik (cytuję .serniki mi się już chyba przejadły.) nie mógł się od niego oderwać! Upiekę go więc powtórnie na święta.


Sernik świąteczny -wilgotny, puszysty, pyszny. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu.

Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Szukasz inspiracji na świąteczne ciasto? Ten klasyczny sernik z gwiazdkami to propozycja idealna dla Ciebie. Składniki (utrzymane w temperaturze pokojowej) dokładnie wymieszaj i stopniowo dodawaj do nich po jednym żółtku, ciągle mieszając.


Masa uzyska intensywny smak, gdy dodasz do niej aromat migdałowy lub sok z cytryny. Delikatnie kremowy, puszysty sernik świąteczny pachnący pomarańczą z wierzchu oblany gorzką czekoladą.

Mam tylko prośbę do Ciebie ,podpowiedz mi proszę jak go zgrabnie przenieść na paterę. Prosty i pyszny:))) min średnie przystępne. Wspaniały sernik wiedeński, przepis bez spodu a więc ciasto zawiera to co najlepsze -masę serową. Twaróg mielimy krotnie. Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych!


Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku. Przepis na pyszny prosty sernik, który nie opada. Znany chyba wszystkim sernik z brzoskwiniami, tym razem w wersji ze świątecznym akcentem - aromatem przypraw korzennych. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na puszysty świąteczny sernik.


Kruchy i maślany spó kremowa i delikatna masa serowa, soczyste brzoskwinie oraz kruszonka na wierzchu. Po upieczeniu sernik pozostawiłam w piekarniku do wystygnięcia. Nie ma lepszego ciasta na święta niż biały sernik z polewą przybrany kandyzowaną skórką pomarańczy.


Lekki, kremowy, wilgotny po prostu rozpływa się w ustach! Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.

Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej formie. To pyszny, łatwy i sprawdzony przepis. Spokojnych i radosnych Świąt!


Jeśli macie swój sprawdzony przepis na sernik, warto wykorzystać go jako bazę, dodać tych kilka magicznych składników i stworzyć przepyszny sernik świąteczny. Bardzo łatwo jest zmienić ulubiony przepis w bardziej wykwintny i zachwycający niewielkim wysiłkiem. Jesteśmy pewnie, że Wasi goście się nie zawiodą! Aniu, bardzo dziękuję za ten przepis.


Mój pierwszy ever sernik, upieczony z tęsknoty za Polską, bo nie przepadam za angielskim cheesecake na zimno, posadzonym na niesmacznym spodzie ze zmielonych herbatnikow przesyconych tłuszczem. Niestety mi popekal juz w trakcie pieczenia (termoobieg ) j. Tylko uwaga na różnice pomiędzy tym co jest napisane, a tym co w filmiku (dotyczy czasu pieczenia). Do mąki pszennej dodać zmielone orzechy włoskie, miękkie masło, cukier, jajko i proszek do pieczenia. Pyszny przepis :) Polecam! Razem wymieszać i zagnieść ciasto.


Kremowy i puszysty, choć zarazem dość ciężki. To taki typowy, polski sernik. Bez spodu, co jest dla mnie sporym plusem, bo nic mi tak nie przeszkadza w serniku, jak zbyt duża ilość ciasta. Z podanych porcji otrzymacie sporą blachę sernika - ale uwierzcie mi, zniknie w mgnieniu oka.


Z dodatkiem rodzynek, na czekoladowym spodzie z dodatkiem aromatycznej przyprawy piernikowej (możemy ją pominąć jeśli sernik nie ma mieć świątecznego charakteru). Wierzch sernika wykończyłam puszystą pianką ze śmietany zmiksowanej z dżemem pomarańczowym. Na wstępie nastawiamy piekarnik na temperaturę 1stopni C aby się nagrzał. Zainspiruj się tym przepisem i przyrządź go na cieście kruchym.


Aby spód wypieku wyszedł złocisty, osobno utrzyj żółta z kostką do pieczenia, a następnie połącz je z mąką, białka natomiast ubij na sztywną pianę. Mokry, delikatny i kremowy w smaku, czyli taki jak większość z nas lubi. Składniki oraz szczegółowy przepis podaję poniżej:) Wypróbuj i podziel się Twoją opinią!


A oto filmik jak przygotowuję ten prosty sernik -kremowy i aksamitny. Zapraszam do obejrzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty