czwartek, 12 września 2019

Sernik herbatniki

Sernik herbatniki

Aby upiec to ciasto potrzebujesz: sera twarogowego, jajek, budyniu śmietankowego oraz cukru. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga zapachy kuchni. PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam.


Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny! SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki. Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno. Sernik na herbatnikach moja Mama robi 2x w roku.


Na Wigilię i Wielkanoc :) Problem jest w tym, że zawsze jej opada i przypala się od spodu. Co roku Mama zarzeka się, że już nigdy go nie upiecze, ale przecież dla mnie bez tego sernika nie ma Świąt. Smak z dzieciństwa :) W związku z tym jak tylko zobaczyłam przepis na stronie od razu. Spód przygotowujemy z pokruszonych herbatników i odrobiny masła. W masie serowej same podstawowe składniki.


Sernik gotowany na herbatnikach to ciasto bez pieczenia, które robi się wyjątkowo szybko. Doskonałe dla osób nie mających piekarnika czy miksera. To bardzo stary przepis, który pochodzi z zeszytu babci. Możemy łatwo modyfikować smak sernika – np: budynie zmienić na smakowe (np. kokosowe), a wiórki zamienić np.


Jeśli jednak macie w domu prawdziwą laskę wanilii możecie dodać jej ziarenka do masy. Jest to chyba jeden z najprostszych w wykonaniu serników, ma tak mało składników, a jest najlepszy jaki do tej pory jadłam. Niektórzy uważają, że ser z. Sernik mojej Babci był zawsze dla mnie niedoścignionym ideałem, okazało się jednak, że… cóż, nie potrafię go zrobić.


Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. Zrobisz go w niezwykle prosty sposób, a połączenie herbatników z budyniem śmietankowym i galaretką brzoskwiniową WINIARY sprawi, że nasz sernik stanie się ulubioną słodkością wszystkich Twoich domowników. Po dodaniu każdego żółtka miksować do uzyskania jednolitej masy. Jeśli zastanawiacie się, czym poczęstować gości po niedzielnym obiedzie, to mam dla Was przepis na pieczony sernik z mascarpone na herbatnikach.


Jest uwielbiany przez wielu, dlatego zapewniam, że będzie strzałem w dziesiątkę. Sernik z mascarpone to pyszna alternatywa dla tradycyjnej wersji sernika, którego receptura opiera się na. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Na dno tej blaszki rozłożyć herbatniki. W misce zmiksować wszystkie składniki masy serowej i wylać na ciastka.


Formę wstawić do nagrzanego do 1stopni piekarnika ( bez termoobiegu ) i piec minut. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik przekładany herbatnikami. Sernik jest kremowy, mocno czekoladowy i delikatny, a do tego nieskomplikowany w przygotowaniu.


Sernik herbatniki

Masę serową dzielimy na trzy części, mieszamy oddzielnie z roztopionymi czekoladami, dodajemy ubitą śmietanę i już sernik prawie gotowy. Teraz układamy warstwowo w formie, na to herbatniki i czekamy, aż masa stężeje. Dodane przez Kasiusw: Tylko o kuchni. Sernik z dzisiejszego przepisu to najlepszy i najpyszniejszy sernik jaki kiedykolwiek jadłam i robiłam. Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał.


Delikatny, nie za słodki, fantastycznie owocowy, idealny deser o tej porze roku. Bardzo dobrze smakuje spód z kakaowych herbatników z masą serową, tworzą ciekawe, smaczne połączenie. Nie musimy się martwić, że ciasto nam się przypali lub opadnie – ekspresowy przepis na sernik gotowany to alternatywa dla ciast z piekarnika.


Herbatniki pokruszyć do miski. Wymieszać i przełożyć do tortownicy, wyłożonej papierem do pieczenia (średnica cm). Piec przez minut w temp. Masa serowa przygotowana z dodatkiem gotowanych ziemniaków oraz z całymi jajkami. Przepyszny złoto - brązowy sernik na ciastkach herbatnikach.


Twaróg, ziemniaki, masło i cukier są zmielone razem w maszynce do mielenia. SERNIK NA JOGURTACH GRECKICH - robiłam wiele serników na jogurtach, ale ten (moim zdaniem) jest najlepszy. Idealnie kremowy i puszysty. Na herbatniki wylałam masę jogurtową.


Piekarnik nagrzałam do temperatury 1stopni i wstawiłam do niego ciasto na około godzinę. Sernik jest wilgotny, pulchny i dlugo utrzymuje swiezosc. Przepis otrzymalam od mojej kuzynki.


Jest pyszny i czesto kroluje na moim stole. Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty