poniedziałek, 23 września 2019

Szybki chleb bez wyrabiania

Szybki i prosty przepis na chleb. Podpatrzony u teściowej, więc siłą rzeczy – musi być dobry :) Całe wykonanie jest naprawdę łatwe i nie wymaga od nas posiadania żadnych zaawansowanych sprzętów kuchennych. Do jego wyrobienia wystarczy tylko miska i łyżka.


To jest chleb doskonały – nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności, zakwasu, talentu, ani nawet idealnych proporcji składników. Wychodzi na mniej więcej, na słowo honoru oraz na oko.

Do tego ma genialnie chrupiącą skórkę. I nie pytajcie jak długo można go przechowywać, bo nigdy nie dotrwał nawet do wieczora. Oraz nie pytajcie ile to jest „filiżanka”.


Każdy lubi domowy chleb z chrupiącą skórką. Właściciele maszyn do wyrabiania za pewne mają taką przyjemność często. Niestety, wyrabianie chleba dla wielu osób jest ciężkie i pracochłonne.


Jest jednak chleb, który nie wymaga tej żmudnej pracy!

Mam pytanie czy piec ten chleb z termoobiegem? Czy moze lepiej poszukac przepis na chleb z zakwasem i raczej innego typu. Prosze o odpowiedz osoby ,ktore ten chleb juz piekly i te, ktore maja doswiadczenie w pieczeniu tez innych chlebow,najlepiej.


Przepis na chleb domowy. Chleb pieczony w garnku. Z okazji światowego dnia chleba popełniałam wczoraj cudny bochen chleba :) :) Wiem wiem brzydko jest się chwalić, ale nic na to nie poradzę, że chleb mi wyszedł obłędnie. Prosty chleb pszenny bez wyrabiania.


Jest o wiele smaczniejszy i zdrowszy, bo jest w nim tylko to, co być powinno. Nie musisz mieć doświadczenia, by ci wyszedł, a składniki kupisz w każdym supermarkecie. Bardzo smaczny chlebek, mięciutki, w smaku neutralny, z chrupiącą skórką, przypominający nasze codzienne pieczywo na zakwasie. Samo wykonanie nie może być prostsze - jest to przepis na chleb bez wyrabiania! Proponuję obejrzeć filmik i wziąć się do pracy :-).


Będziecie zachwyceni, jak niskim nakładem pracy otrzymać przepyszny chleb. Taki niby zwykły chleb pszenny. Ale nie do końca zwykły, bo naszej pracy wymaga o wiele mniej, niż właśnie zwykły pszenny chleb.

Mąka pszenna wymaga zwykle dość długiego wyrabiania, tak by siatka glutenowa się wytworzyła i chleb miał właściwą strukturę. Zdecydowanie najprostszy przepis na stronie na jasny chleb pszenny, który nie wymaga zagniatania. Autorem przepisu i metody jego przygotowania jest Jim Lahey z Sullivan Street Bakery.


Najłatwiejszy chleb bez wyrabiania (z dodatkami) 1. Drożdże wkruszyć do miski i wymieszać z cukrem oraz ciepłą wodą. Dodać resztę składników. Faktycznie chleb jest szybki i łatwy do zrobienia. Przyjemnie się wyrabiało, ładnie trzymał kształt przy przenoszeniu do foremki.


Przy krojeniu trochę się kruszył. Nie miałam mąki pszennej chlebowej i użyłam zwykłej. Już lubię ten przepis, bo chleb robi się szybko, bez żmudnego wyrabiania i oczekiwania. Szukałam przepisu na chleb drwala, który lubią nasze dzieci. Dla mnie w smaku przypomina on bagietkę pieczoną według dawnych receptur.


Może dlatego tak go lubią. W tych poszukiwaniach trafiłam na przepis na chleb bez ugniatania. W komentarzach przeczytałam o nim tyle dobrych rzeczy, że postanowiłam go wypróbować. Tym bardziej, że zdaniem niektórych przypomina w smaku.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Podziękowania dla Grażynki - autorki przepisu! Już robiłam wszystkie szybkiechlebki z pana przepisów i zawsze mega wychodzą. Super szybki chleb bez drożdży Postanowiłem zrobić dość nietypowy chleb.


Ciasta, ALE BEZ PIECZENIA ! Bez drożdży, za to z proszkiem do pieczenia i sodą oczyszczoną. Znalazłem gdzieś przepis więc postanowiłem podzielić się nim z wami. Co prawda nie byłem do tego pomysłu tak od razu przekonany. Najprostszy chleb pszenny z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty