środa, 25 września 2019

Pyszny sernik z brzoskwiniami

Pyszny sernik z brzoskwiniami

Ciasto wykonanie: Z podanych składników wyrobić ciasto, nie dolewając przypadkiem wody, ani mleka. Sernik z brzoskwiniami rewelacyjny - przepis - eNka - wielkiezarcie. Jak nadchodzi weekend trudno marzyć o czymś innym. Skoro można spełniać swoje marzenia, czemu nie? Przepis na sernik z brzoskwiniami.


Sernik na kruchym cieście, pokryty tym samym startym, kruchym ciastem. W masie serowej zatopione są kawałki brzoskwiń z puszki. To wspaniałe ciasto można przygotować bardzo szybko. Do tego, jeśli posiadasz maszynę typu thermomix, bardzo szybko przygotujesz masę serową oraz kruchy spód do sernika. Taki sernik z brzoskwiniami jest po prostu rewelacyjny.


Za to mam dla Was pyszny sernik:) Nie jest to sernik szybki. Najpierw trzeba przyrządzić kruche ciasto, które musi się dobrze schłodzić (możesz skorzystać z własnego przepisu lub z tego, który podaję poniżej), później trzeba podpiec je - minut, a na koniec przygotować masę serową i całość upiec. Jest on bardzo delikatny w smaku, kremowy, wręcz rozpływający się w ustach. Najlepiej smakuje mocno schłodzony. Spód sernika z brzoskwiniami najlepiej przygotować z cienkiej warstwy kruchego ciasta.


Pyszny sernik z brzoskwiniami

Kojarzy mi się z czasami gdy sezon na świeże owoce trwał krótko, używało się więc owoców z puszki. Gdy jemy już gotowy sernik to od razu przypomina nam się inny dużo lepszy, który robiła nasza mama lub babcia i za każdym razem próbujemy sobie przypomnieć jak one to robiły, że był. Pyszny, puszysty sernik z brzoskwiniami na ciemnym, kruchym spodzie. Składniki: ciasto:, 1g masła, żółtka, opakowanie cukru wanilinowego, masa:, kg zmielonego twarogu (ja używam sera president w wiaderku), żółtek, 1g płynnego masła, łyżek cukru pudru, łyżek mąki pszennej, opakowanie serfixu lub.


Właśnie wczoraj upiekłam puszysty sernik z brzoskwiniami, z tą różnicą, że masę serową przełożyłam na kakaowym kruchym spodzie. Jeszcze nigdy nie udało mi się upiec tak delikatnego, zwiewnego sernika. Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na pyszny sernik, przygotowany na spodzie kakaowym z. Sernik w wersji maxi, czyli solidna porcja sernika z brzoskwiniami. Raz zrobisz i nie dadzą rady tego zjeść no chyba że masz tylu.


Tak bardzo nam smakował, że stał się „dyżurnym ciastem” pieczonym bardzo często. Do czasu, oczywiście J Postanowiłam teraz „odkurzyć” przepis i upiec ten smaczny sernik na Święta Wielkanocne. Jego spód jest kruchutki, masa serowa delikatna, a do tego ta słodka beza… Jak dla mnie idealne połączenie! Może ten wypiek jest zbyt powszechny, często spotykany na przyjęciach lecz zaskakująco bardzo dużo osób wyszukuje na niego sprawdzony przepis. Idealny sernik z rosą na kruchym lub półkruchym spodzie to deser na każdą okazję.


Ciasto smakuje wyśmienicie a złota rosa sprawia, że sernik wygląda zachwycająco. Sekret złotych kropelek na cieście tkwi w odpowiednim przygotowaniu piany białkowej. Pianę ubij z białek i stopniowo dodawaj do niej cukier. Mąkę pszenną łączymy z mąką ziemniaczaną oraz proszkiem do pieczenia, przesiewamy przez sito.


Dodajemy do ubitych jajek i delikatnie mieszamy łyżką drewnianą. Ciasto wykładamy na wyłożoną papierem do pieczenia blachę o wymiarach 35×cm. Wykończenie sernika stanowi beza lekko posypana kruszonką z ciasta.


Ten sernik jest słodki, ale nie przesłodzony, a owoce i beza nadają lekkości deserowi. Pyszny sernik z brzoskwiniami na Wielkanoc. Czas przygotowania: min. Przepyszny sernik, na który przepis dostałam od mojej Przyjaciółki.


PUSZYSTY SERNIK Z BRZOSKWINIAMI. Składniki na ciasto zagniatamy, wyrobione rozkładamy na wyłożoną papierem dużą blaszkę (25xcm) 2. Obtaczamy w mace i układamy na ciasto. To sernik, który zawsze się udaje i który można piec cały rok (do sernika wykorzystane są brzoskwinie z puszki), a w szczególności zimową porą, kiedy nie ma świeżych owoców. Ale ma to swoje dobre strony, odpoczywamy, mamy czas na nadrobienie rożnych zaległości i mamy czas dla siebie.


Ostatnio w pracy koleżanka przyniosła do kawki pyszny sernik z brzoskwiniami i wzięłam od niej przepis i go upiekłam - jest ze strony Moje Wypieki. Polecam go wam bo jest naprawdę pyszny, puszysty i mokry a nie suchy. Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na SERNIK Z BRZOSKWINIAMI. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Prosty sernik z brzoskwiniami i kruszonką, sernik, który nie opada, nie pęka, jest bardzo twarogowy, raczej z tych cięższych serników.


Niesamowicie smaczny, dla mnie to taki klasyczny, polski sernik. Powiedziałabym, że taki, jak robiła Babcia, ale nie jest to prawdą, bo w mojej wersji jest niewiele jaj. Zamiast spodu ciasteczkowego upiekłam biszkopta i przekroiłam na pół (biszkopt, ser, biszkopt, ser i galaretka z truskawkami)biszkopta nie nasączałam.


Do miski przekładamy twaróg, dodajemy jajka i ksylitol, miksujemy. Dawno nie robiłam ciasta. Przygotowałam kolejny bardzo łatwy sposób na to smaczne ciacho, które smakuje obłędnie i jest bardzo. Brzoskwiniowy sezon podpowiada, że musi to być sernik.


Pierwszy raz wyszedł mi sernik, był pyszny i leciutki. Piekłam go wieczorem wiec zostawiłam do rana w piekarniku i był super. Dziękuje za przepis z którego wreszcie wychodzi mi sernik.


Drugi raz jak piekłam to już kombinowałam, dodałam do spodu trochę kakao a do samej masy pokrojone w kostkę brzoskwinie z puszki, a na wierzch.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty