piątek, 14 grudnia 2018

Mokry sernik

Kroki wykonania: Ser zmiksować. WitamWczoraj napisałam nowy wątek dlaczego mój sernik jest mokry. Tego jeszcze nie wiem ale podam przepis bo wszystkim wychodzi cudny mokry ale mi za mokry - no cóż kucharką nie jestem najlepszą.


Ten sernik jest banalnie prosty, przepyszny w smaku, bardzo delikatny i rozpływający się w ustach. Wymieszać razem tak, by powstał mokry piasek. Na to wysypać masę ciasteczkową i wcisnąć w dno tortownicy.


A przecież jest on jednym z moich i taty ulubieńców. Na ten przepis pracowałam chyba z rok. Ciągle nie był taki, jak powinien być. Zwarty, ciężki, wilgotny i mocno serowy.


Mokry sernik

Wyszedł przepyszny :) A może w tym roku sernik zagości na Waszym świątecznym stole? Piekę sernik wiedeński z 1kg tłustego twarogu, w tym jest również kostka margaryny Kasi, jajek do tego w przepisie jest aromat cytrynowy, cukier puder, cukier waniliowy no i rodzynki. Przepis otrzymalam od mojej kuzynki. Jest pyszny i czesto kroluje na moim stole. Sernik wychodzi mokry i kruszy się.


Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu. Polecane przepisy: mokry sernik Zobacz więcej. Pyszny, wilgotny sernik. Bardzo aromatyczny, kremowy, delikatny. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na mokry sernik.


Miałam kiedyś przepis na pyszny sernik, który długo po upieczeniu jeszcze był wilgotny. Nie lubię suchych serników, które się kruszą. Ten swój przepis gdzieś zgubiłam, a chciałabym na święta przygotować pyszne ciacho. Domowy sernik wiedeński czy królewski powinien być odpowiednio puszysty i mokry. Jak zatem upiec pyszny sernik, żeby nie opadł, nie popękał, miał odpowiednią konsystencję i smak?


Pieczenie sernika wymaga trochę wprawy, a nasze porady pozwolą przygotować doskonały sernik, nawet taki pieczony w kąpieli wodnej! Puszysty, wilgotny, delikatny i absolutnie pyszny. To jeden z moich bardziej ulubionych serników;) Udaje się za każdym razem, prosty do przygotowania, ze zwyczajnych, niewyszukanych.


DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Osobiście lubię mokre sernikow ale chyba jest mokry aż za bardzo. Witajcie Mam fajny przepis na sernik, który wszystkim (oczywiście:Foch:) sie udaje tylko nie mnie? Robi się go z twarogu kupionego w pojemnikach. Poza tym jest bardzo mokry, czy tak ma być?


Idealny sernik – wysoki, bez nierówności czy bąbli. Mokry sernik z brzoskwiniami. Nigdy za szybko nie wyrasta, nie pęka i nie opada. Najlepszy przepis na sernik ze złotą rosą jaki do tej pory udało mi się skomponować. Jestem z niego bardzo zadowolona, dlatego też uważam, że jest to wersja ostateczna.


Mokry sernik

Cudowny, idealnie kruchy spó który fantastycznie się komponuje z miękką, wręcz budyniową masą serową oraz delikatną, bezową pianką. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.


Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej. Uwielbiam jego maślany zapach.


Ten przepis na sernik z wiaderka polecam każdemu, kto lubi szybkie wypieki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty