czwartek, 20 grudnia 2018

Moje ciasto kasia

Moje ciasto kasia

Zainspiruj się jednym z tysiąca przepisów na kremowe torty, pyszne ciasta i kruche ciasteczka - piecz z Kasią. Kasia to marka z ponad 20-letnią tradycją na polskim rynku, ciesząca się opinią najbardziej. Durszlak - moje ciasta domowe kasia.


Kolejnego dnia ciasto wyjąć, ponownie wyrobić. Rozwałkować na grubość około mm, wycinać rogaliki: przy pomocy naprawdę dużego talerza wyciąć z ciasta koło, podzielić je na części, jak pizzę, na każdym trójkącie kłaść łyżeczkę marmolady, zwijać w kierunku wierzchołka trójkąta, formułując rogalika. Kroki wykonania: Jajka ubić z cukrem na puch.


Dodać obie mąki wymieszane z proszkiem do pieczenia. Miksować i wlewać powoli roztopioną, ostudzoną margarynę oraz olej. To niesamowicie proste i pyszne ciasto truskawkowe piekę co sezon. Stawiam na proste składniki bez niepotrzebnych utrudnień.


Ciasto z truskawkami ma być puszyste, wilgotne i pełne truskawek. To moje najlepsze ciasto ucierane z truskawkami, które piekę zazwyczaj na prawdziwym maśle. Rzadko sięgam po olej roślinny, ale zdarza mi się to. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na moje ciasta kasia. Pyszne ciasto bez pieczenia na herbatnikach z przepysznym karamelem.


Dobrego przepisu na ciasto z jabłkami w swoim tajnym kajecie nie miałam, więc na moim facebooku poprosiłam Was o jakiś dobry, sprawdzony przepis na ciasto. Wybrałam przepis Pauliny celny strzał! Ciasto delikatne, puszyste, choć z podanych składników obstawiałam, że będzie ono kruche :D Pycha! Może to za sprawą moich dzieci, które, kiedy mają coś bardziej skomplikowanego na talerzu, próbują to rozłożyć na składniki pierwsze.


Osobno krem, osobno owoce, osobno ciasto i kruszonka. Ach, nie jest to elegancki sposób konsumpcji, moje dzieci. Dziś zapowiedzieli dwudniowy brak wody. Domowa Cukiernia Kasi to seria sezonowych przepisów na Wasze ulubione wypieki.


Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj. Moje ciasto Łaciaty sernik. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Dla małej kupiłam używany wózek od znajomej. Podczas używania zawieruszył się jej gdzieś jeden z ochraniaczy na pasy do fotelika samochodowego. Od kilku dni moje ulubione ciasto. Piecze się niesłychanie szybko, w smaku jest mocno cytrynowe.


Należy do ciast lekkich, puszystych i wilgotnych. Co prawda nie grzeszy wysokością, ale w pełni nadrabia swoim smakiem. Moim zdaniem ciasto jest najsmaczniejsze na dzień, więc przygotowanie go nie skumuluje się z przygotowaniem innych, świątecznych dań, które nie mogą być przygotowane z takim wyprzedzeniem. Pamiętajcie też, że ciasto najlepiej smakuje w temperaturze pokojowej, więc wyjmijcie je z lodówki 2-kwadranse przed podaniem. Największy i najpopularniejszy blog o Zrób to sam.


Moje ciasto kasia

Pełen pora trików i tutoriali. Inspirujące miejsce, które pomoże urządzić Ci Twoje cztery kąty. Nasze ulubilone ciasto to sernik z bialą czekoladą tylko ja na wierzch daje maliny, budyniowiec z żurawiną i migdałami, a ciasto pomarańczowe zamieszczone niedawno to z budyniem zrobilo furrore pieklam je nawet szefowi mojego męża(kucharzowi )Mój mąż wcale nie jada ciast chyba ze zrobie te z przepisu od Ciebie ! Wygląda smakowicie #128578; To moje pierwsze ciasto marchewkowe.


Zawsze byłam sceptycznie do niego nastawiona bo nigdy nie wiedziałam jak smakuje. Myślałam ze czuć w nim marchewkę i że jest bleee… ale po zapoznaniu sie z komentarzami doszłam do wniosku ze musze wkońcu spróbować bo chyba nie jest takie złe skoro wszyscy je chwalą. Ciasto podziel na dwie mniej więcej równe części. Do jednej dodaj dwie łyżki mąki, a do drugiej dwie łyżki kakao - zamieszaj. Im mniejsze porcje nakładanego ciasta, tym będzie więcej pasków i będą one cieńsze.


Do weekendowej kawusi polecam pyszne ciasto Hawana. Ciasto to jest jednym z najlepszych ciast jakie jadłam w ostatnim czasie. Beza kokosowa, ananas i rum to dla mnie połączenie doskonałe.


W ostatni weekend upiekłam nowe ciasto o nazwie popapraniec. Upiekłam go z dwóch powodów. Po pierwsze jadłam go w gościach i ciasto tak mi smakowało, że już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem upieczenia tego placka.


Po drugie ciasto zostało upieczone na konkurs cukru królewskiego ogłoszonego na blogu moje wypieki. Sprawdź, jak je przygotować! Przepisy i Porady Kulinarne w serwisie MojeGotowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty