poniedziałek, 10 grudnia 2018

Moje domowe wypieki

Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie.


Autorskie przepisy ze zdjęciami.

Drożdżówki z Waszego ulubionego ostatnio ciasta na buchty starowiedeńskie. Choć z wyglądu nie przypominają klasycznych kuleczek z zamkniętym nadzieniem w środku, to ciasto smakuje tak samo dobrze. Ciasta, torty, desery, ciasteczka. Na Śląsku dawniej nie znano pierogów, więc najczęściej lepiono biołe lub czorne kluski nadziewane mielonym mięsem pozostałym po rosole. Mam na imię Asia i witam Cię w świecie moich wypieków.


Lubię piec odkąd pamiętam – zamiłowanie zaszczepione przez moją mamę. Zawsze jej pomagałam, a z czasem zaczęłam piec sama.

Moje domowe wypieki , Sitno, Biala Podlaska, Poland. Dzisiejszy tort jest idealny, lekki i orzeźwiający. Koniecznie upieczcie, na niezawodnym biszkopcie :). Tak, ale z mango świeżego. Może nie będzie to typowa frużelina, ale coś podobnego.


Bardzo dojrzałe mango kroimy w niedużą kostkę i podsmażamy na patelni z wanilią i odrobiną cukru np. Zawiera bowiem masę krówkową. Dlatego starałam się, aby pozostałe warstwy nie były przesłodzone.


Bita śmietana jest bez dodatku cukru, a masa budyniowa również nie zawiera dużo cukru. Całość bardzo dobrze smakuje. Budyń przygotowałam tym razem sama. Wolę taki domowej roboty.


Jestem matką i kobietą pracującą, jak każdy mam zalety i wady, dobre i złe dni. Ale moim hobby i oderwaniem się od codziennego zgiełku są torty (i ciasta). Przepisy na domowe ciasta i wypieki.


Dziekuje za ten przepis Wyszla cudowna, jak na zdjeciu i zniknela w mgnieniu oka.

To jej zawdzięczają swoje pierwsze wypieki. Dziś, pochodzące z Beskidu Żywieckiego “Pszczółki” dzielą się zdobytą wiedzą na warsztatach cukierniczych w całym kraju. Szarlotka z chrupiącym ciastem kruchym i dużą ilością musu jabłkowego.


Domowe wypieki Justyny i. Z tą szarlotkę poradzi sobie każdy, nawet początkujący w wypiekach. Wypiek można posypać cukrem pudrem bądź wiórkami kokosowymi, a także polać roztopioną czekoladą, karmelem albo lukrem. Wypiek świetnie smakuje zarówno na ciepło, jak i na zimno. Oficjalny fanpage bloga uczestniczek edycji programu Bake Off - Ale Ciacho! TVP- siostry Justyna Pszczółka i Dorota.


Nasz sklep z akcesoriami do pieczenia w końcu ujrzał światło dzienne! W końcu będziemy mogły dzielić się z Wami przepisami na kreatywne wypieki, a Wy będziecie mogli z nami piec! Od dziś nie ma wymówek, że nie mam formy i pytań gdzie kupić.


Tort na roczek dla dziewczynki tort z bitej śmietany z dekoracją z masy cukrowej na roczek dla dziewczynki. Sprawdzone przepisy i porady. Założyłam tę stronę abym mogla pokazywac Wam na bieżąco moje wypieki i przepisy. Na zarejestrowanych czytelników czekają dodatkowe ciekawe udogodnienia.


Na co dzień, w natłoku obowiązków, czy z braku czasu sięgamy po „gotowce”. Wbrew pozorom przygotowanie domowej wędliny nie jest ani pracochłonne, ani czasochłonne. Poznaj nasze przepisy na wypieki domowe! Nie ma nic lepszego niz wypieki domowe dla tych, których kochamy. Oczekiwanie na wypieki, ich wspaniały zapach, a przede wszystkim radość z podkradania słodkich kęsów nim ciasto wystygnie nie mają sobie równych.


Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. SMS) przez Grupę OLX sp. Wypieki Pyszne ciasta z owocami - najłatwiejsze w świecie! Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na domowe wypieki u justyny i doroty. Film Wypieki domowe -bułeczki z ziarnami.


Pieczywo z domowego wypieku nie zastąpi nigdy tego, choćby najlepszego, ze sklepu. Próbujmy- zawsze jest ten pierwszy raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty