środa, 16 stycznia 2019

Przepis na chleb z maszyny

Przepis na prosty chleb z automatu. Sprawdź nasze przepisy i smakowite historie. Pokazujemy, że pieczenie domowego pieczywa nie jest trudne. Przygotowanie chleba w automacie jest bardzo proste, zebrałam w jednym miejscu najlepsze przepisy na pieczywo z wypiekacza.


Przepis na chleb z maszyny

Znajdziecie tutaj zarówno słodkie, jak i tradycyjne chleby. Z piekarnika też wychodzą zakalce i niesmaczne chleby. Po prostu trzeba umieć upiec chleb, a z automatu jest to po prostu łatwiejsze. Dodane przez LenaMS w: Tylko o kuchni. Witajcie, Kupiłam ostatnio gotową mieszankę do wypieku chleba (1kg na bochenki chleba), do której dodaje się tylko wodę.


Wszystko było ładnie pięknie, ale na następny dzień chleb był twardy jak skała. Podzielę się moim przepisem na chleb z automatu, który mam od pół roku. Przez ten czas coś nie wysżło, coś nie do końca smakowało, ale i tak lepszy niż szklepowy.


I wreszcie znalazłam swój smak, chlebek jest po prostu pyszny i bardzo prosty, nie wążę tylko wszystko na miarki. Pierwsze podejście było na tyle udane, że w ciągu tygodnia - z różnymi modyfikacjami - upiekłem ten chleb już trzy razy. Przy okazji zmodyfikowałem nieco oryginalny przepis, tak żeby był jeszcze prostszy w wykonaniu. Każdy ma swój ulubiony przepis na coś. Ja mam swój ulubiony przepis na prosty chleb z ziarnami.


Smakuje wszystkim, długo zachowuje świeżość i jest naprawdę pyszny. Nie jest to chleb bezglutenowy, ale robię go często, bo jest naprawdę szybki w wykonaniu i smakuje moim znajomym, którzy na diecie bezglutenowej nie są. Do foremki wlać płyn, dodać tłuszcz, a następnie wsypać mąkę.


W rogi nasypać cukier i sól, a na środek drożdże. Jak na razie piekę z mąki z Lidla lub innych sklepów gdzie są specjalne mąki do chleba pieczonego w automacie. Na opakowaniach mąki zazwyczaj jest przepis na chleb o wadze 7g. A teraz coś, czego nie było od bardzo dawna. Od wieków już nie używałem mojej maszyny, ale ostatnio naszła mnie myśl pewna.


Chleb prosto z automatu. Założyłem tego bloga właśnie z myślą o chlebach z maszyny. Dopiero potem, znacznie później, zacząłem sam wszystko robić, a maszynę wysłałem na emeryturę.


Ponieważ mieliśmy ogromy problem z zapadaniem się i opadaniem chleba kombinowaliśmy z przepisem aż mamy - idealny przepis na w pełni pełnoziarnisty chleb z maszyny. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb z automatu. Pani przepis na taki chleb z maszyny ? Jeśli to będzie wasz pierwszy chleb – zdecydowanie na warsztat bierzcie przepis z bloga Plate of Joy. Mimo kilku wad maszyny, wiem, że sporo czytelników korzysta z tego sprzętu i wciąż pojawiają się pytania o nowe przepisy.


Postanowiłam trochę odczarować mój stary automat, wyjęłam go z szafki, aby upiec najprostszy chleb jaki się da. Dzięki temu będziecie mogli modyfikować przepis o ulubione dodatki. Kiedy wszytskie składniki są już zamknięte w maszynie i wybraliśmy program włączamy przycisk START i czekamy odpowiedni czas, aż do chwili kiedy maszyna poinformuje mas, że chleb jest gotowy.


Przepis na chleb z maszyny

Bochenek wyjmujemy z maszyny, a następnie odstawiamy na kuchenną kratkę do wystygnięcia na ok. Macie jakies sprawdzone? Ja juz wypróbowałam kilka z książeczki dołaczonej do automatu, z netu, niestety na chlebów to gnioty i totalna porażka. Największe porażki to chleby razowe, na których najbardziej mi zalezy. Jednak zmieniając styl odżywiania na zdrowszy musimy zrezygnować z chleba.


Dzisiaj podzielę się z Wami moim przepisem na bezglutenowy chleb gryczany z automatu. Dzisiaj niedziela, jednak ze względu na weekend majowy nie pojawi się dzisiaj jadłospis. Nietolerancja glutenu dopadła i mnie, dlatego znajdziesz na blogu także przepisy bezglutenowe - np.


Przepis na chleb z maszyny

Kasza jaglana pojawia się często, bo lubię dania z kaszy jaglanej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty