piątek, 30 czerwca 2017

Przepis na sernik z makiem

Sernik z makiem to pomysł na połączenie świątecznego makowca z tradycyjnym polskim sernikiem. W wolnych chwilach bardzo lubię oglądać programy kulinarne, a później przyrządzać niektóre, zwłaszcza szybkie i łatwe potrawy. Dzisiejszy przepis wyróżnia się prostotą wykonania.


Do sernika z makiem użyłam gotowej masy makowej. Nie jest to spowodowane moim lenistwem, lecz ograniczonym dostępem do sprzętu kuchennego – maszynki do mielenia. Wypróbuj przepis na ten sernik z makiem i upiecz na święta Bożego Narodzenia. W ubiegłym tygodniu naszła mnie nieodparta ochota na sernik na kruchym spodzie, a gdy przeglądałam książkę Siostry Anastazji, wpadł mi w oko przepis na sernik z makiem. Ciasto doskonałe również na Wielkanoc.


Jak do tej pory nie było ciasta, które by nie wyszło lub nie smakowało. Przepisy są naprawdę super a wypieki pyszne. Dziś właśnie robię sernik z makiem. Dziękuję bardzo za Pani wiedzę i inspirację. Od dawna miałam dodać komentarz ale zawsze brakuje czasu.


Jutro piekę tort z falbankami dla księżniczki na urodziny córki. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z makiem. Właśnie wyjęłam z piekarnika sernik z makiem, ale nie taki zwykły, to by było za proste! Newsletter smaków życia.


Bądź z nami wszędzie tam gdzie jesteś i zapisz się do naszego newslettera. Z wyglądu przypomina szachownicę. Dla mnie jako wielbicielki serników i makowców połączenie idealne.


Desery Wigilijne pierożki szczęścia z makiem - przepis. Jest robiony na każde Święta obok makowca oraz ciasta drożdżowego z makiem. To klasyczny sernik według przepisu mojej Mamy – moim zdaniem bez dwóch zdań najlepszy. Wiele osób nieco zaskakuje obecność w nim ziemniaków.


Dodane przez gajaw: Tylko o kuchni. Zależało mi na tym żeby był bez polewy i żeby się dobrze prezentował. Jeżeli chodzi o mnie to moje oczekiwania spełnił. Sernik, który widzicie na zdjęciach jest z połowy porcji i został upieczony w małej tortownicy o średnicy cm. Nie wiedziałam na jaką wysokość mi urośnie, więc boki.


W tym miejscu możesz zgłaszać sytuacje, w których może dochodzić do nadużyć lub błędów technicznych. W poniższej ramce wpisz problem, który zwrócił Twoją uwagę. Rozwałkować je i ułożyć na dnie blaszki wyłożonej papierem do pieczenia. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


W tym cieście odnajdziemy doskonałe połączenie dwóch najpopularniejszych ciast, czyli sernika z makowcem. Ten szybki sernik z makiem polecam również na Wigilię i Święta. Jeśli lubisz ciekawe ciasta, a w szczególności serniki, to jest to przepis na Ciebie. To już trzeci sernik, który pojawi się na blogu.


Muszę przyznać, że mam słabość do serników, ze względu na ich kremowy smak. Ten sernik z makiem spełnia to wymaganie. Seromakowiec – też spotkałam się z taką nazwą – to połączenie sernika z makowcem. Masę serowa z makiem kładziemy na spod z ciastek, na to kładziemy pozostala masę serowa bez maku. Sernik pieczemy okolo godziny we wczesniej nagrzanym do 1stopni piekarniku.


Gdy sernik ladnie sie przyrumieni (po okolo minutach) nalezy przykryc go folia aluminiowa, zeby sie zbytnio nie przypalil. Zwykle pieczone jest na święta, ponieważ łączy w sobie tradycyjny makowiec i tradycyjny sernik, a zatem, jeśli ktoś lubi oba te ciasta z osobna, to może pokusić się o upieczenie tylko jednego. Jednak tak zwany seromakowiec można zrobić o każdej porze roku jako deser czy przekąskę do kawy. Bez makowca nie wyobrażamy sobie Świąt, prawda? Ja przedstawiam Wam słodki serowo-makowy duet pod lukrowaną pierzynką.


Sernik urósł jak szalony, środek zapadł się trochę, być może to kwestia sera, składników, piekarnika. Użyłam sera twarogowego w wiaderku z Lidla, w domu zorientowałam się, ze ma tłuszczu, ale mimo to w smaku wyszło bardzo dobre. Nie sadziłam, ze mak będzie tak wyczuwalny.


SeroMakowiec przepis na Sernik z Makiem. Bardzo ciekawe połączenie. Dziś chcę podzielić się bardzo prostym przepisem na bardzo smaczne ciasto. Jest to połączenie bardzo smacznego sernika z makowcem, a całość przygotowana na ciasteczkowym spodzie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.


Przepis na sernik z makiem

Istnieje opinia, że sernik to jedno z bardziej wartościowych ciast. Być może ma to coś wspólnego z zawartością mielonego sera, który – jak każdy produkt mleczny – dostarcza sporej porcji białka i wapnia. Nie jest to jedyny powó dla którego warto wziąć pod uwagę sernik z kruszonką na Wielkanoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty