czwartek, 1 czerwca 2017

Gofry z masłem

Pamiętam, jak byłam w ciąży z Antkiem i miałam kosmiczne zachcianki. W ostatnim trymestrze nie koniecznie były one pożywne i zdrowe. Wstyd się przyznać, ale moim ulubionym przysmakiem był kebab z budki i gofry z bitą śmietaną. Jadłam je bez opamiętania. GOFRY Z MASŁEM ORZECHOWYM – PRZEPYSZNY PRZEPIS – te gofry są tak pyszne, że nie można powstrzymać się przed zjedzeniem wszystkich #128578; Polecam!


Bananowe gofry podane z masłem orzechowym, twarożkiem, dżemem i figami.

Jeszcze tylko jutro i mogę odsapnąć na te dni. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Dania główne Kukurydza z masłem. Postaram się w miarę możliwości nadrobić zaległości. Dziś zapraszam na pierwszy przepis z które najczęściej robię gofry.


Gdy dzieciaki nachodzi ochota na coś słodkiego, to pojawia się od razu przepis na gofry.

Podawajcie z dodatkami takimi, jak bita śmietana, dżem, syrop klonowy. A Ty z czym najbardziej lubisz gofry? Dzisiaj spróbowaliśmy znowu i bingo. Robiłam z mąki pszennej tortowej 4(szklanki) do tego dodałam mąkę krupczatkę (szklanki) - bo niestety nie miałam więcej pszennej tortowej, ale i tak wyszły idealnie. Puszyste, chrupiące gofry w sam raz na letnie desery dla całej rodziny.


Desery Pyszne chrupiące i lekkie gofry najlepszy przepis. Pyszne gofry z masłem orzechowym to doskonały pomysł na leniwe śniadanie, które możesz przygotować w weekend albo słodki podwieczorek dla całej rodziny. Bardzo lubię gofry i ostatnio coraz częściej przyrządzam je w różnych wariacjach smakowych. Mąka jest razowa, a cukier zastąpiony jest stewią.


Z żółtek, margaryny, cynamonu, mąki zmieszanej z proszku do pieczenia, cukru i mleka zrobić ciasto. Ubić pianę z białek, dodać do ciasta. Jabłko utrzeć na tarce o grubych oczkach, dodać do masy, delikatnie wymieszać. Ciasto wlewać porcjami do gofrownicy.


Chrupiące, domowe gofry można jeść nie tylko z bitą śmietaną, dżemem czy cukrem pudrem, ale z całą masą innych dodatków. To idealny pomysł na pożywne śniadanie lub na deser. Jaki jest przepis na gofry?


Przepis na gofry jest bardzo prosty. Gofry domowe są smaczne i zdrowe.

Cukier ucieramy z żółtkami, stopniowo dodajemy rozpuszczone masło i cukier wanilinowy. Całość mieszamy za pomocą trzepaczki. Białka ubijamy za pomocą miksera. Do miski z żółtkami, cukrem i masłem dodajemy stopniowo przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia oraz mleko.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Podaje się je najczęściej na śniadanie z dodatkiem syropu klonowego, masłem, cukrem pudrem, miodem oraz syropami owocowymi. Są też serwowane z lodami lub w wersji wytrawnej z gulaszami mięsnymi. Bergische - gofry wywodzące się z Niemiec.


Są bardziej kruche niż gofry belgijskie i zawsze mają kształt serca. Wszystkie składniki zmiksować na gładką masę. Piec w gofrownicy na złoty kolor. Komu nie kojarzą się z wakacyjnym wyjazdem?


Na szczęście przygotowanie ich w domu, w nieco zdrowszej wersji, okazuje się bardzo proste. Możesz je zrobić praktycznie z każdej mąki a dzięki ubiciu piany z białek nie potrzebujesz dodawać do ciasta proszku do pieczenia. Ponieważ dzieciaki uwielbiają gofry i dżem, są więc one naturalnie dobrym połączeniem na wesołe, letnie, niebanalne i smaczne śniadania. Później, po powrocie do domu, wraz z końcem wakacji, marzyłam o tym, żeby na przedmieściach Wrocławia otwarto budkę z goframi. Mój ulubiony rarytas sprzedawano wówczas, niestety, tylko w centrum miasta.


Zobaczcie jak zrobić gofry domowe jak z budki nad morzem i wywołać uśmiech na niejednej, małej lub dużej buzi :). Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np. Szukasz sprawdzonego przepisu na gofry?


Należy dobrze ubić pianę z białek i stopniowo dodawać przesiane składniki. Użyj mąki pszennej, jak i pełnoziarnistej czy kokosowej! Sprawdź nasze przepisy na Polki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty