czwartek, 9 lipca 2020

Wyśmienity sernik wiedeński

W smaku, jak sama nazwa mówi, wyśmienity. Ciasto jest miękkie i delikatne, a masa serowa lekko zbita, a jednocześnie mięciutka i puszysta z lekką pomarańczową nutką. Kładłam na wystudzony sernik , ucierałam bardzo długo , ale zawsze kończyło się tak samo. Wygodniej postawić na sernik-pewniak z urządzeniem wielofunkcyjnym.


Tradycyjnie szykuje się go bez spodu.

Mój sernik wiedeński bardzo pięknie wyrasta i prawie nie opada. Kolejny serniczek w roli głównej. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.


Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.

Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami.


Jest delikatny i wilgotny, o doskonałej konsystencji. Wiele zależy jednak od użytego twarogu – powinien być wysokiej jakości i dobrze zmielony. Sprawdź, jak sprawnie i szybko przyrządzić ten pyszny deser! Jeśli sernik wyszedł to z pewnością nie był tak puszysty.


Najlepszy gulasz jaki jadłam,jest przepyszny. Dania główne Wyśmienity Kurczak. Często zdobi także nasze stoły świąteczne. Aby zachwycić gości, którzy w tym okresie zjawią się w twoim domu, stwórz unikalny jego rodzaj – czyli sernik tęczowy.


Pięknie prezentuje się podczas rodzinnych uroczystości czy na świątecznym stole. Wystarczy posypać go cukrem pudrem, choć świetnym dodatkiem może się też okazać sos czekoladowy. Sama pyszna masa serowa z rodzynkami i kandyzowaną skórką pomarańczową.


Polecam piec sernik w kąpieli wodnej, aby pozostał równy, ale nie jest to konieczne.

Jeśli chcemy upiec sernik bezglutenowy to należy zrezygnować z likieru. Masa serowa: kg białego sera 10. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik wyśmienity. To jeden z najlepszych serników, które udało mi się zrobić. Od wielu wieków spożywane jest w polskich domach, choć jego historia sięga w głąb dziejów świata starożytnego.


Pierwszy raz o serniku napisał bowiem… grecki filozof Aeguimus. Za sprawą ekspansji Imperium Rzymskiego przepis na sernik dotarł do Europy, a wraz z rozwojem przemysłu spożywczego i form produkcji nabiału. Upiekłam wczoraj :) chyba pierwszy raz jestem zadowolona z sernika! Szukałam właśnie przepisu na taki zbity wiedeński, a nie wiedeński z nazwy.


Sernik korzenny wyśmienity ! Tylko niski, bo zrobiłam z tych proporcji w standardowej, prostokątnej blaszce do ciasta. Teraz już wiem, że porcji trzeba wziąć. Po upieczeniu studź sernik w uchylonym piekarniku.


Gładką masę zdejmij z ognia, dodaj przesiane kakao. Wystudzony sernik polej masą czekoladową, przechowuj w lodówce. Zawsze używam sera trzykrotnie mielonego, ale może tez być ewentualnie zwykły tłusty, biały ser (wtedy trzeba go dobrze zmielić).


Będzie smakować w szczególności tym, którzy lubią ciasta na bazie twarogu, nie za. Ostudzony sernik polewamy polewą czekoladową lub karmelem i posypujemy czymś(np. płatkami migdałowymi, wiórkami kokosowymi, orzechami). Wiem, bo próbowałam przepis z onetu. Dobrze, że zwiększyłaś ilość jajek, to dodaje ciastu jeszcze większą puszystość.


Przepis prosty, ale wyśmienity! Uwielbiam sernik wiedeński, ale ten z przepisu Babci Marysi jest wyjątkowy. Ponieważ jest niezwykle delikatny, puszysty i wprost rozpływa się w ustach. Babcia piekła go według swojej, sprawdzonej receptury, dodając do niego dużo jajek, budynie waniliowe oraz ugotowane ziemniaki, które nadają ciastu tej bajecznej delikatności.


W pozostałych moich przepisach serniki mają spody tutaj. Bardzo dobry przepis, wyśmienity sernik. Dziś , upiekłam sernik wiedeński na kruchym cieście.


Przed umieszczeniem sernika w piecu , puściłam go z wys ok cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty