środa, 29 lipca 2020

Super ciasto na pizze

Owszem, bo jest bardzo dobre, ale ten przepis to po prostu R-E-W-E-L-A-C-J-A! Ciasto wygląda na pyszne,ja robię z mąki krupczatki, jest wtedy bardziej krucha, kuzynka z Włoch mi doradziła ;-D. Po wyrośnięciu podsyp blat mąką i rozwałkuj ciasto albo na okrągłą pizzę ok.


Wcześniej blachę podsyp mąką, aby ciasto się. Większość uważa, że zrobienie dobrego ciasta na pizzę jest strasznie trudne.

Też tak myślałem, ale pewnego dnia znalazłem przepis na idealne ciasto na pizzę i od tamtego dnia robię ciasto tylko z tego przepisu! Ser parmezan zetrzeć na tarce, oliwki przekroić na połówki. Jedyną trudnością podczas robienia ciasto jest to zagniatanie, ponieważ potrzebuje dużo wysiłku, dlatego zawsze wyrabiam ciasto w robocie kuchennym. Wyrośnięte ciasto powygniatać przez ok.


Położyć je na posmarowanych oliwą blachach. Piekarnik nagrzać do maksymalnej temperatury, minimum 250℃. Sładniki ciasta do pizzy.


Mąka ta jest bardzo drobna, ma charakterystyczną konsystencję i już na pierwszy rzut oka różni się od mąki pszennej dostępnej w polskich sklepach.

Farina – To jest właście klucz do najlepszego ciasta do pizzy jakie można przygotować w domowej kuchni i wypiec w piekarniku. Podzielić na części, uformować z nich kulki i odłożyć na ok. Wyrobione ciasto włożyć do dużej miski, przykryć ściereczką i odstawić na ok.


Blaszki (tortownice) posmarować oliwą. Aby zrobić świetnie ciasto na pizzę, takie według oryginalnego, włoskiego przepisu potrzeba jedynie kilku składników, ale i odpowiedniej wiedzy, jak je zrobić. Składniki z pewnością będziesz wiedzieć gdzie kupić, natomiast jak zrobić super ciasto na pizzę dowiesz się poniżej. Idealne ciasto do pizzy.


Bo wbrew pozorom chodzi o szczegóły. Zawsze wychodzi, jest chrupiące z wierzchu i puszyste w środku, zwyczajnie pyszne. Jeśli nie mamy akurat zbyt ciepło w mieszkaniu, idealnym ciepłym miejscem na wyrastanie ciasta będzie piekarnik, który nagrzejemy wcześniej do temperatury 50’C i wyłączymy.


Z podanej porcji zrobicie pizze na patelni cm. Oczywiście możecie całość ciasta wykorzystać do jednej pizzy, ale wg mnie wychodzi wtedy zbyt gruba i niedopieczona. Udało mi się mimo że jestem laikiem w pieczeniu. Super przepis na super ciasto. Bardzo dziękuje za tak wspaniały przepis.


Pięknie wyrosło i jest bardzo smaczne. Pizza w ramach obiadokolacji,i powiem tak,przepis super na ciasto,pięknie wyrasta puszyste, mięciutkie.

Mam jeszcze jedno pytania, czy jezeli chcem zostawić ciasto na następny dzień to robię cały przepis, włącznie z wyrastaniem ciasta, czy tylko zagniatam składniki i wkładam do lodówki i ono wyrośnie sobie w lodówce. Wyszło mi grubsze ciasto ale u mnie domownicy takie uwielbiają,jednak następnym razem rozłożę ciasto na blaszki to wyjdzie cieńsze. Jutro chciałabym zrobić pizze na obia ale dzisiaj chciałabym już sobie wieczorem zrobić ciasto żebym po powrocie.


Zrobiłam dzisiaj tą pizzę z podwójnej porcji,bo piekę na dwóch dużych blachach piekarnikowych. Osoby szukające przepisu na prawdziwe cienkie ciasto na pizze będą wniebowzięte. Najwyższy czas napisać, jak w domowych warunkach zrobić ciasto rodem z prawdziwej pizzerii. A także kilka pora które pozwolą Wam osiągnąć w domowych warunkach rezultat jak z włoskiej pizzerii.


Ponieważ to właśnie odpowiednie ciasto oraz dobry sos, stanowią bazę pizzy i decydują o jej ostatecznym smaku. Jeden z lepszych przepisów na ciasto do pizzy domowej. Jest to ciasto z mąki pszennej typ. Ciasto na pizze z drożdżami bardzo ładnie wyrasta i jest puszyste. Do tego przepisu daję niewielką ilość drożdży i skupiam się na długim wyrabianiu ciasta.


Myslalam, ze mam bardzo dobre ciasto na pizze. Drozdze rozrobic z cukrem, dodac. To ciasto nie ma sobie równych! A tu rzeczywiście spód jest cienki - wypróbowałam.


Wszystkie przepisy na ciasto na pizze miało jedną wadę - spód był dość gruby. Ciasto z tego przepisu jest elastyczne, miękkie i łatwe do przygotowania. Przepis ostatnio zapisali. Można przygotować cienki lub grubszy spód według uznania i upiec na nim pizzę z ulubionymi dodatkami. Smakowały zupełnie, jak normalna pizza na cienkim cieście, a zrobiło się je szybko.


Robiłam z tego przepisu pizzerinki - były pyszne i super cienkie. Do normalnej pizzy używam mniej składników (żeby ciasto było cienkie), bo mam małą blachę. Myślałam, że mam bardzo dobre ciasto na pizzę.


Mój ulubiony przepis na ciasto na domową pizzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty