piątek, 3 kwietnia 2020

Sernik z kokosem przepis

Sernik z kokosem siostry Anastazji. Ten sernik „rozwalił mi system” dwa razy. Pierwszy raz, kiedy go jadłam (zrobiła go moja Mama).


Wcześniej nie przepadałam za sernikami, a od tego nie mogłam się oderwać (Człowiek Wyżerka też, co widać również na załączonym obrazku poniżej)! Przepis (nieco zmodyfikowany) pochodzi z.

Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Polecane przepisy: sernik z kokosem Zobacz więcej. Desery ciastka z kokosem. Super puszysty serniczek z kokosem. Jak już na pewno wiecie uwielbiam serniki, uwielbiam nowe smaki serników, ale lubię też sięgać po przepisy z rodzinnego zeszytu.


Spodoba się tym z Was, którzy lubią tradycyjne, bardziej sypkie serniki na kruchym spodzie, a jednocześnie poszukują nowych smaków. Wielkanoc, tylko przepis na mase serowa jest tam dosyc ciezki, a ja wole raczej lekkie i kremowe serniki. Moje pytanie: czy moge upiec sernik z przepisu jak na ten z brzoskwiniami ale z masa serowa jak z sernika sernik pod kokosowa pierzynka.

Delikatny, kremowy sernik na kruchym cieście, pod kokosową pierzynką. Balam się tylko o bezę z kokosem i wylalam masę na sernik dopiero pod koniec pieczenia(minut w zupelności wystarczylo). Dzisiaj zrobiam serniczek i wyszedl rewelacyjnie.


Dziękuję za przepis i zdradzę,. Kruche ciasto z delikatną i wilgotną masą serową oraz kokosową bezą. SERNIK Z KOKOSOWĄ PIANKĄ.


Cukier, budynie, margarynę, jajka i cukier waniliowy zmiksować aż do uzyskania jednolitej masy. Następnie dodać sernik wiaderkowy i delikatnie całość krótko zmiksować lub przemieszać nie za długo żeby się nie napowietrzył, bo nam opadnie) 2. W dużej misce wymieszaj mikserem wymieszaj przesianą mąkę z pozostałymi składnikami na spód. Miksuj aż uzyskasz jednolitą konsystencję. Spód blachy oraz boki wyłóż papierem do pieczenia.


Boki wyłóż ponad ranty ścianek ponieważ sernik rośnie wysoki. Więcej niż przepisów. Wypróbuj przepis na sernik kokosowy, miękki, puszysty i cudownie aromatyczny. Oto doskonały przepis na prosty sernik kokosowy, idealny na Wielkanoc i nie tylko.


Cudowne ciasto z puszystą delikatną masą serową i kokosową pierzynką.

Ciasto niezwykle eleganckie, wykwintne i nieziemskie w smaku. Do masy dodawać stopniowo zmielony wcześniej ser. Gotową masę serową wyłożyć na ciasto z ananasami. Kokos: Masło roztopić i ostudzić. Białka ubić z cukrem, dodać roztopione masło i na końcu kokos.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z kokosem na wierzchu. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Uwielbiam ten sernik, przepis na niego otrzymałam od cioci. Moja ciocia wie, że jestem miłośniczką serników i na mój przyjazd upiekła sernik z brzoskwiniami. Wyślij przepis Puszysty sernik z kokosem.


Na moim blogu są już różne serniki, ale z kokosem jeszcze nie ma. Link do przepisu znajdziesz w liście składników. Pyszny sernik z kokosem. Składa się z delikatnej warstwy kokosowej. Warstwa ta to nic innego jak beza kokosowa, z której robię kokosanki.


Druga połowa ciasta to warstwa serowa przygotowana z twarogu wiaderkowego i mleka kokosowego z puszki. Witam Kochani tego niedzielnego wieczora a Dziś przychodzę do Was z bardzo fajnym przepisem na łatwy i bardzo leciutki sernik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty