piątek, 15 listopada 2019

Sernik gotowany na parze

Lista przepisów na sernik na parze z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Sernik na parze przepis - Durszlak.


Wypróbuj sernik marchewkowy gotowany na parze z bloga Ekscentryczny parowar Piernik marchewkowy gotowany na parze Szklanka słodkiej marchewki startej na najmniejszych oczkach jajka ok. Czy ktoś posiada przepisy na gotowanie na parze? Bardzo proszę o przesłanie takich przepisów :-) Odp.

Dodane przez krakers w: Tylko o kuchni. Ciasto z jabłkami - przepisów na sezon. Przepis na sernik gotowany.


Całą masę gotujemy na piecu, wylewamy na ułożone w tortownicy herbarniki lub biszkopty i już sernik gotowy. To była katastrofa – nie wiem, czy z winy sera, czy z mojej (usilnie starałam się go zagotować – tak aby było widać bąbelki i baaardzo długo go gotowałam). Doskonałe dla osób nie mających piekarnika czy miksera. To bardzo stary przepis, który pochodzi z zeszytu babci.


Możemy łatwo modyfikować smak sernika – np: budynie zmienić na smakowe (np. kokosowe), a wiórki zamienić np.

Ciekawa jestem, co myślicie o Rewolucji na talerzu? Ja spróbowałam upiec kotleciki z indyka, zrobić pierś na parze i było ok, czułam się lekko. Tak działa na nie para wodna. Piec w kąpieli wodnej nauczyłam się na sernikach Nigelli Lawson prawie lat temu ;-).


Dotychczas nie wynaleziono chyba lepszej metody na otrzymanie sernika, który nie tylko idealnie smakuje, ale też wygląda idealnie. Metodę stosujemy tylko wtedy, kiedy pieczemy serniki typu amerykańskiego, z dodatkiem. Mam przepis na sernik gotowany od mamy i tamten jest o niebo lepszy, smaczniejszy. Chodzi głównie o ciasto, skorzystałam z przelicznika foremek, gdyż robiłam na prostokątnej blasze i co się okazało?


Ciasta wyszło dużo za dużo, upiekłam z niego blaty, które były twarde i średnie w smaku. Przełożone gorącym serem długo. Idealny na niedzielne popołudnie. Nie musimy się martwić, że ciasto nam się przypali lub opadnie – ekspresowy przepis na sernik gotowany to alternatywa dla ciast z piekarnika. Z pewnością ten na parze był znacznie lepszy.


Fajny pomysł na szybkie, aromatyczne i warstwowe ciacho bez pieczenia. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Masa kremowa i wilgotna.


W wersji świątecznej dodatek bakalii będzie dodatkowym atutem. Gorąco polecam na święta… i nie tylko.

Sprawdzą się idealnie jako lekki obiad na lato. Gotowanie na parze - jak gotować. Dania gotowane na parze mogą być różnorakie – od wytrawnych obiadowych takich jak, warzywa, mięso czy ryba na parze, przez parowane pasztety czy wędliny, po słodkie desery, czyli kluski na parze z owocami.


Wczoraj zrobiła pierwszy raz sernik gotowany z herbatnikami i jest rozpadający się i nie mozna go kroić. W smaku dobry tylko wyglad gorszy. Ostatnio jadłam fenomenalny deser a mianowicie sernik na parze. Niestety restauracja, w imę ochrony praw autorskich nie chciałą podzielić się przepisem.


Może ktoś z was wie w jaki. Tortownicę przykryć folią spożywczą, obwiązać gumką i ustawić na foremce we wkładzie do gotowania na parze. Usunąć obręcz, a sernik wstawić na co najmniej godziny do lodówki. Wiemy, że często chcecie dzielić nasze receptury z innymi.


Wyślij wiadomość e-mail do swoich kolegów i zainspiruj także ich! Całość polana czekoladą. Polecam na niedzielny deser. Kiedy ponownie masa się zagotuje odstawiamy z palnika. Ciepłym serem przekładamy kruche placki i odstawiamy do wystygnięcia następnie wkładamy do lodówki najlepiej na noc.


Polewa: czekoladę roztapiamy na parze i dokładnie mieszamy z mlekiem. Przygotowany na herbatnikach, bez pieczenia zajmie Wam niewiele czasu. Pyszny i oryginalny sernik z masą serową na biszkoptach. Opis przepisu: Autor: WINIARY Kurczak gotowany na parze to propozycja przygotowania kurczaka na obiad dla tych, którzy chcą zjeść lekką, mało kaloryczną, a przy tym sytą potrawę.


Kurczak z warzywami na parze nie traci swoich składników odżywczych - otrzymujemy danie w pełni wartościowe, które nie zawiera szkodliwych tłuszczów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty