wtorek, 26 maja 2020

Szybki puszysty sernik

Przepis na puszysty sernik bez spodu. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku.


Szybki puszysty sernik

Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Moj sernik piecze sie w tradycyjny sposob, redukujac temperature w trakcie pieczenia. Pieknie wyrasta dzieki ubitym bialkom, ale niestety peka, po czym nierowno opada. Ratuje go zawsze scianajac nierowne krawedzie i polewam polewa czekoladowa. Sernik mojej Babci był zawsze dla mnie niedoścignionym ideałem, okazało się jednak, że… cóż, nie potrafię go zrobić.


Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. Sernik - puszysty, łatwy szybki ulubione, wypieki i desery. Robię mnóstwo serników, bo sernik to moje ulubione ciasto.


Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania. Mokry, delikatny i puszysty sernik bez spodu. Idealny nie tylko na świąteczny stół. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga smaki katriny- moje pyszne, latwe i sprawdzone przepisy.


Najlepszy sernik bez spodu, który zawsze się udaje. Jest szybki, prosty i niezwykle smaczny. Zrobisz go z sera mielonego z wiaderka, co jeszcze bardziej ułatwi pieczenie sernika. Wspaniały sernik pieczony!


Sernik z dzisiejszego przepisu to najlepszy i najpyszniejszy sernik jaki kiedykolwiek jadłam i robiłam. Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał. Dodane przez Kasiusw: Tylko o kuchni. Bardzo puszysty, delikatny i wilgotny sernik. Zawsze piekę z tego samego przepisu i to jedna z niewielu potraw, w których nie mam najmniejszej ochoty nic zmieniać.


Dla mnie jest wręcz idealny. Uprzedzam, że sernik należy piec w wysokim naczyniu, a nie zwykłej blasze. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Czemu sernik opadł, nie mam pojęcia. Zawsze wychodzi wysoki i puszysty jak na zdjęciach.


Szybki puszysty sernik

Jego konsystencja jak najbardziej ma być podobna do ptasiego mleczka. Zresztą po wyłączeniu grzania sernik po prostu musi troszkę opaść. Jednak mimo, ze troszkę opada to nadal jest wysoki.


Sernik jest niezwykle puszysty i chyba najlepszy jaki do tej pory upiekłam! Sernik wiedeński lub Sernik po wiedeńsku charakteryzuje się tym, że nie posiada spodu, a całość stanowi masa serowa. Sernik najlepszy jest puszysty i lekki - jaki to zrobić z ciężkiego sera? Szybki obiad z kurczaka.


Szybki puszysty sernik

Piekłam ten sernik nowym sposobem, o którym gdzieś czytałamin w 175st, a potem min w 1stopniach. Wyszedł równiutki, nie popękał, nie opadł, nie przypalił się - pierwszy raz udało mi się upiec tak doskonale wyglądający sernik :) Jest puszysty, leciutki, pyszny. Istnieje wiele rodzajów serników np. Wśród wielu przepisów na sernik, śmiało można wyróżnić sernik wiedeński.


PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny! SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki.


Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty