wtorek, 5 maja 2020

Sernik wspaniały przepis

Rzeczywiście ten przepis jest wspaniały, bo ciasto rozpływa sie w ustach ! Anna Tomczak tyle że go trochę zmodyfikowałam,Polecam w 1 sernik rozpływa się w ustach, wyszedł mi za pierwszym razem. Właśnie w momencie, kiedy myślałam, że już wszystkie najlepsze serniki zostały kiedyś przeze mnie wypróbowane i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. I tak upiekłam jeden z najlepszych serników, jaki w życiu jadłam. Fakt że jest wspaniały bo mało pracy i nie trzeba ważyć składników.


Nie mówię tu już o smaku sernika.

Sernik ten pieczony jest bez spodu. Białka oddzieliłam od żółtek i ubiłam na sztywna pianę. Stopień trudności Łatwy Składniki: dag białego sera 2g masła roślinnego szkl cukru op.


Kliknij, aby zobaczyć przepis. Masę wylewamy na ciasto , sernik pieczemy około godzinkę w temp 1stopni. Pod koniec pieczenia wyłączamy piekarnik, i nie wyjmujemy sernika. Składniki: kostka margaryny kasia, jajek, budynie śmietankowe, łyżki kaszy manny, olejek śmietankowy, paczki herbatników(petit beurre).


SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony.

Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.


Wspaniały sernik w każdej odsłonie! Przemielony trzykrotnie ser utarłam ze szklanką cukru pudru i masłem. Więcej niż przepisów. Pyszny ,puszysty sernik na kruchym cieście z dodatkiem orzechów włoskich i brzoskwiń.


Sposób przygotowania CIASTO: Margarynę i mąkę posiekać nożem, dodać cukier puder, proszek do pieczenia, wbić żółtka, zagnieść kruche ciasto. Jedna porcja - 3kcal. W trakcie pieczenia sernik wyjmij i ułóż na nim kratkę z ciasta, a na koniec trzymaj przez chwilę w otwartym piekarniku, by sernik nie opadł. Przed zaserwowaniem udekoruj sernik krakowski białym lukrem albo posyp cukrem pudrem. Wreszcie umiem piec sernik #128540; cudowny i prosty przepis , piekę go trzeci raz jak zwykle pięknie wyrósł.


Drugim razem piekłem z twarogu z wiaderka wyszedł,ale był bardziej zbity , będę piekła wyłącznie ze zwykłego twarogu. Mój drugi sernik w życiu, pierwszy był tydzień temu - próbny, również z tego przepisu, wyszedł pyszny ale z drobnymi elementami do poprawki, w tym tygodniu dodałam od ciebie spód z kruchego ciasta aby lepiej się go jado, zastygł wspaniałe, jest przepyszny! Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Dziennie setki nowych przepisów. Mikser Kulinarny to najlepsza wyszukiwarka przepisów kulinarnych z polskich blogów.

Zawsze kiedy piekę kolejny sernik to trudno mi sobie wyobrazić, że kolejny będzie smakował jeszcze lepiej. Już ostatni pomarańczowy z nutą kardamonu (przepis TUTAJ) był obłędnie pyszny, a ten no cóż. Dzisiaj przepis dla osób, które uwielbiają serowe wypieki. Bardzo smaczny sernik z masą krówkową (teraz jeden z moich ulubionych:)). Na kruchym, kakaowym spodzie, z fantastyczną polewą krówkową.


W przygotowaniu jest szybki i prosty. Pyszny, kremowy sernik z dużą ilością krówek. Przepis na sernik krówkowy. Jeśli lubicie masę krówkową lub cukierki krówki to ten sernik jest dla Was. Zapisz przepis w ulubionych.


Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał. Zrobiłam ten sernik z biedronkowego półtłustego twarogu zmielonego w malakserze z dodatkiem masła. Jest słodki i mocno krówkowy.


SERNIK WSPANIAŁY Składniki: ciasto warstwa serowa Zagniatamy ciasto. W misce ucieramy masło, cukier, jajko i żółtko. Dosypujemy mąki przesianej z proszkiem do pieczenia- tyle, ile zabierze ciasto (około 4-łyżek).


Zarabiamy ciasto energicznie. Następnie rozkładamy ciasto (za pomocą łyżki) w blaszce do. Robiłam już kiedyś sernik królewski ( przepis znaleziony na internecie) ale ten mega łatwy i przepyszny. SERNIK NOWOJORSKI - NEW YORK CHEESECAKE - przepis na najpopularniejszy sernik na świecie i chyba najlepszy. Idealnie kremowy i delikatny.


Ten pyszny sernik piekę zazwyczaj bez spodu. Robi się go wówczas naprawdę błyskawicznie. Moja przyjaciółka, znakomita kucharka powiedziała mi tak - piec-wyrzucać, aż wyjdzie. Teraz i ja się mogę pochwalić moimi wypiekami.


Mam wspaniały przepis na sernik, ale z ciastem kakaowym. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku.


Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty