czwartek, 16 stycznia 2020

Sernik kolorowy

Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Przepisy z kategorii kolorowy sernik. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Bardzo delikatny i lekki sernik na zimno składający się z czterech warstw: trzech serowych i jednej z owoców i galaretki. Kolorowy sernik na zimno serek waniliowy, galaretki o różnym smaku i ulubione owoce. Trzy warstwy serowe powstały na bazie serka homogenizowanego o smaku waniliowym.


Mega prosty sernik kolorowy , czyli sernik na zimno z galaretek. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Zrób to smacznie. Bardzo smaczny, kolorowy sernik z dodatkiem brzoskwiń to idealna propozycja do niedzielnej kawki ;) Składniki: spód :, herbatniki 2g, masło 1g, pianka serowa :, ser biały naturalny z wiaderka 6g, ser biały waniliowy z wiaderka 6g, cukier puder 1g, masło 1g, galaretka agrestowa szt, galaretka wiśniowa szt, galaretka. Zbliża się Wielkanoc , więc pora na serniki.


Dzisiaj wybrałam sernik kolorowy bo troszkę pachnie wiosną. Wszyscy już chyba mamy dosyć tej szarości , więc może ten sernik wprowadzi nas w pozytywny nastrój. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na kolorowy sernik siostry anastazji.


Przepyszny, lekki i kolorowy sernik bez pieczenia. Zrobisz go w prosty sposób z galaretek o różnych smakach, śmietany oraz serka homogenizowanego. Idealny na ciepłe, letnie dni jako deser lub podwieczorek. Ten sernik jest po prostu pyszny, tak można go określić jednym zdaniem.


Wymaga trochę pracy, ale na specjalne okazje będzie idealny. Najlepiej smakuje dnia więc można go przygotować wcześniej. Delikatny, nie za słodki, fantastycznie owocowy, idealny deser o tej porze roku. Bardzo dobrze smakuje spód z kakaowych herbatników z masą serową, tworzą ciekawe, smaczne połączenie.


Dodatkową truskawkową galaretkę rozpuścić w 3ml gorącej wody. Po ostudzeniu, gdy zacznie tężeć, wylać ją na stężałą warstwę truskawkową. Całość po raz ostatni schłodzić w lodówce (najlepiej 3-godzinki). Serniki z twarogu sernikowego z mascarpone President wychodzą tak przyjemnie kremowe, że wprost rozpływają się w ustach! Mówię o tym w liczbie mnogiej, bo robiłam już inny sernik na zimno i jeden sernik pieczony.


Biszkopt różowy: żółtka oddzielamy od białek. Białka ubijamy na sztywno powoli dodajemy cukier, miksujemy. Następnie dodajemy żółtka cały czas miksując.


Gdy masa już będzie gładka, dodajemy mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia oraz kisiel, dokładnie całość mieszamy łyżką. Ciasto pieczemy minut. Składa się z kilku kolorowych warstw przygotowanych na bazie galaretek, śmietany i serka.


Sernik kolorowy

Deser wbrew pozorom nie jest trudny do wykonania. Po każdorazowym wylaniu kolejnej warstwy wkładamy tortownicę do lodówki aby masa. Poza tym na ogół dość sceptycznie podchodzę do tęczowego jedzenia, choć nie ukrywam, że kilka barwników trzymam w szafce… Do dziś, bo oto prezentuję Państwu moje kolorowe cacuszko – może nie tort, ale sernik na zimno, tęczowy, kremowy, delikatny, a zarazem na tyle zwarty, by nie rozpadać się na talerzu – wyborny.


Ma konsystencję Ptasiego mleczka. Zresztą na moim blogu pojawił się już kiedyś przepis na to ciasto. Jednak dokonałam kilku modyfikacji i stworzyłam sernik o trzech smakach: czekoladowo- toffi-śmietankowym. Z gory dzikuje za odpowiedz,ibede dzieczna za szybka,bo zaraz po obiedzie bierzemy sie do dziela ;) uzyje kolorow dr oetkera w zelu. Odpowiedzi (1) Dorota, Moje Wypieki.


Idealny sernik na zimno z galaretkami na letnie upały, który świetnie smakuje, a do tego świetnie się prezentuje. Ta kolorowa wersja sernika najlepiej sprawdza się, kiedy gośćmi są dzieci, dodatkowo ciasto można przybrać różnymi owocami i wtedy nie tylko cudownie smakuje, ale i pięknie wygląda. UWAGA: Nad sernikiem koniecznie włóż pustą blachę!


Sernik na Zimno, nasz ulubiony letni deser. Masa serowa: Całe jajka ubić z cukrem i cukrem waniliowym, dodać ser, budyń, mąkę ziemniaczaną i mus z dyni, zmiksować. Wczoraj akurat było pięknie, ciepło – zrobiłam.


Sernik kolorowy

Bez stania przy piekarniku. Cztery smaki z masą serową – ciasto z wiórkami kokosowymi, ciasto z kakao, ciasto z makiem i czwarte ciasto z kisielem wiśniowym, a na wierchu polewa czekoladowa. Jedno ciasto i cztery smaki, wspaniale się prezentuje na paterze, jak cztery różne ciasta, kolorowo, apetycznie. Mam nadzieję że nie popełniłam zbrodni zakazanej. Chodzi o to że jak dwa tygodnie temu go robiłam i rozpuszczałam czekolady to stwierdziłam że są do niczego.


Biała i mleczna czekolada pełna jest dodatków i nie są zbyt zdrowe, zwłaszcza biała. Robiłam ten sernik wielokrotnie, nigdy nie miałam problemu z żelatyną, zawsze wychodził gladziutki, wręcz aksamitny. Tym razem, po dodaniu części masy do żelatyny, zrobiły mi się gluty, podgrzałam wszystko, gluty się rozpuściły, więc miałam nadzieję, że wszystko będzie ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty