poniedziałek, 9 grudnia 2019

Snikers ciasto

Ciasto to idealnie pasuje na różnego rodzaju okazje. Wygląda bardzo efektownie i smakuje wyśmienicie. Dzielimy ciasto na części.


Snikers ciasto

Na części wylewamy polewę i tak pieczemy, a część pieczemy osobno. Piec ustawiony na 1stopni - ok. Polewa: Posiekać orzechy i wsypać do garnuszka dodać cukier, mió margarynę i rozpuścić. CIASTO SNICKERS BEZ PIECZENIA - NAJLEPSZY PRZEPIS - szybkie, pyszne ciasto bez pieczenia!


Zakochacie się w tym smaku! Ciasto bez pieczenia na dużą blachę, idealne dla całej rodziny na weekend ;-) Z herbatników przekładanych masą budyniową o smaku kajmakowo-orzechowym. Wierzch posypany prażonymi orzeszkami ziemnymi oraz polany czekoladą. Aby dodać więcej słonego posmaku jedną warstwę herbatników można zastąpić krakersami.


Składa się z blatów ciasta miodowego przełożonych kremem budyniowym i kajmakiem. Górna warstwa to karmelizowane orzeszki ziemne (u mnie solone). Ciasto snikers jest po prostu idealne na wszelkie okazje typu imieniny czy święta. Po upieczeniu i wystudzeniu jasny biszkopt przekroiłam na pół. Zabrałam się za zrobienie masy.


Ciasto snickers bez pieczenia Wymyśliłam sobie, że po rozpieszczam trochę siebie i mojego męża i przygotowałam nam szybkie ciasto snickers – bez zbędnego pieczenia, bez gotowania budyniu, bez żelatyny. Wertując swój notatnik natknęłam się na przepis na ciasto snickers (w zeszycie zapisałam jako snikers), który ma spokojnie z lat! Wielowarstwowe, słodkie ciasto snickers! Jedno z najczęściej pojawiających się ciast na Waszej liście życzeń, w końcu jest przepis na tę słodkość.


Chrupiące blaty, słodkie nadzienie i lekko słone orzechy polane czekoladą. Ciasto, które cieszyło się ogromną popularnością podczas rodzinnego spotkania. Doskonałe ciasto na święta oraz przeróżne przyjęcia rodzinne. Zapraszam do wypróbowania przepisu.


Wspaniale pasuje na różnego rodzaju uroczystości, święta i imprezy. Ciasto najlepiej na całą noc wstawić do lodówki, aby zastygło i aby zmiękły herbatniki. Polewa czekoladowa do ciasta: Połamać czekoladę na mniejsze kawałeczki i łącznie z pozostałymi składnikami, rozpuścić w misce na garnku z wrzącą wodą (miska nie może dotykać do lustra wody). Dodajemy do mąki razem z pozostałymi składnikami.


Zagniatamy gładkie ciasto. Posiekane orzechy z cukrem, miodem i masłem smażymy na patelni przez minut. Równomiernie rozkładamy na jednej części ciasta.


Do garnka dodajemy margarynę, cukier, miód oraz orzechy włoskie – całość podgrzewamy do rozpuszczenia składników, a następnie wylewamy masę orzechową na kawałek ciasta. Wszystkie formy z ciastem wkładamy do piekarnika do temp. Margarynę rozpuścić wraz z cukrem i miodem, a następnie dodać posiekane orzechy i wszystko razem smażyć na złoty kolor. Trzecią część ciasta również rozwałkować, przełożyć do blaszki i podpiec (ale nie upiec do końca). Tak przygotowane orzechy wyłożyć na podpieczone ciasto i całość zapiekać przez parę minut.


A tym wszystkim przełożone kruche herbatniki, które łączą się smakami z dodatkami. Ciasto jest fantastyczne i bardzo proste do zrobienia. Bo to właśnie ona od kilkunastu lat na każde święta je piecze.


Ilekroć odwiedzałam rodzinne strony prosiłam Natalię, aby upiekła moje ulubione ciasto. W ubiegłym roku dostałam od niej przepis i powiem Wam. Do upieczenia blatów potrzebować będziesz m. Snikers to jej taka świąteczna tradycja :). Mocno słodkie, miodowe, aromatyczne i kojarzy mi się już zimowo.


Snikers ciasto

Smaki po przeleżeniu w chłodnym miejscu nabierają większej intensywności. Tym razem mam dla Was wersję bez pieczenia, która jest bardzo prosta i szybka do przygotowania, a do tego równie pyszna, choć zupełnie inna niż ta pieczona. Dwie warstwy słonych krakersów rewelacyjnie przełamują słodycz budyniu i kajmaku.


Składniki: około sztuk kakaowych herbatników około sztuk słonych krakersów puszka masy kajmakowej szklanka orzechów. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto snikers.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty