czwartek, 3 września 2020

Zwykły przepis na naleśniki

Dobry przepis dla kogoś komu nie wychodzą naleśniki. Ja osobiście robię je już od kilku lat i właściwie robię je całkowicie na oko… dodaję trochę wody, trochę mleka, soli i innych przypraw na jakie akurat mam chęć. Przepisy z kategorii naleśniki zwykły.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przejdź na stronę główną Interii. Ciasto na naleśniki będzie delikatniejsze, jeżeli do przygotowania go użyjecie mineralnej wody gazowanej.

Ulubiony przepis czytelników! Dzięki dodatkowi wody gazowanej naleśniki są bardziej delikatne. Naleśniki wyjdą również ze zwykłą wodą. Jeśli mamy czas, ciasto można przygotować pół godziny wcześniej, aby odpoczęło, ale nie jest to konieczne i naleśniki można od razu smażyć po zmiksowaniu składników.


Przyznaję się, że naleśniki jakie smażyłam do tej pory nie były idealne, zwykle wychodziły za , ciężkie i niezbyt smaczne. Aż wreszcie spróbowałam nieco innej metody ich przygotowania. A mianowicie dodałam o połowę mniej mąki niż zazwyczaj i pozwoliłam ciast u naleśnikowe mu odpocząć.


To jest przepis od Julii Chil który chwaliliście na facebooku.

Klasyczne, francuskie, cieniutkie, proste w wykonaniu. Podałam ze śmietaną kremówką ubitą z serkiem mascarpone i lemon curdem. Pycha, to za mało powiedziane! Lista przepisów na naleśniki domowe zwykle z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Zobaczyłam je u Atinki i… Strona korzysta z. Jak tylko weszłam do domu zabrałam się za przygotowanie naleśników. Mieszać za pomocą ubijaczki lub miksera, do czasu uzyskania jednolitej masy. Kolejno dodać ciepłą wodę (ale nie powinna być gorąca!), wymieszać. Prosty przepis na naleśniki - sposób wykonania: Wbijamy do miski jajka, dodajemy mleko, szczyptę soli, mieszamy, następnie dodajemy mąkę, mieszamy i dodajemy wodę. Aby ciasto nie przywierało do patelni, należy dodać do masy około łyżek oleju.


Sekret dobrych naleśników polega na tym, żeby za bardzo nie przejmować się proporcjami oraz żeby przy ich smażeniu zbytnio się nie cackać – naleśniki wybaczają błędy ;) i zwykle są. Po takiej próbie regulujemy ogień pod patelniami. Zwykle jest najmniej udany.


Być może nieco rozrzedzamy wodą ciasto,jeśli stwierdzimy, że jest za gęste i źle rozpływa się na patelni. Za każdym razem, przed wylaniem nowegonaleśnika na patelnię, mieszamy ciasto w garnku. Rozgrzej patelnię delikatnie przetartą olejem i smaż cienkie naleśniki z obu stron na złoty kolor.

Gotowe naleśniki przekładaj na talerz. Jeśli nie zamierzasz ich od razu podawać przykryj drugim talerzem lub przykrywką, aby nie wyschły. Na samym początku powstania bloga podawałam Wam przepis na czekoladowe ciasto na naleśniki ale nigdy nie pojawił się przepis na zwykłe bez żadnych dodatków. Najlepszy przepis podstawowy na naleśniki to taki, który składa się z kilku idealnie dobranych składników. Mój uniwersalny przepis na naleśniki możesz wykorzystać do naleśników na słodko i naleśników na słono.


Uwielbiam to ciasto naleśnikowe, ponieważ ma idealną konsystencję oraz najlepiej dobrane składniki. Pomysł na te naleśniki podsunęła mi koleżanka. Zamieniłam w nim tylko zwykły cukier na cynamonowy bo uwielbiam połączenie śliwek i cynamonu. Polecam Wam ten przepis.


Aby przygotować idealne ciasto na naleśniki wystarczy zaledwie kilka składników. Str Strona - Ciasto na nalesniki zwykłe - przepisy na ciasto na nalesniki zwykłe z popularnych blogów - Durszlak. Ile jednak można jest pszennego placka? Jeśli Ciebie również zwykły naleśnik zaczął nieco już nudzić, polecamy Ci wersję z mąki orkiszowej.


Niewielka zmiana a robi wielką różnicę! Smażyć na teflonowej patelni - z obu stron, na złoty kolor (do smażenia najlepsze jest sklarowane masło). Podawać z nadzieniem serowym (biały ser przetrzeć przez sito, posłodzić, dodać śmietankę) i truskawkami, ew. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Całą tajemnicą udanych naleśników są placuszki cieniutkie i elastyczne.


Jak zrobić takie naleśniki? Oto przepis na idealne ciasto naleśnikowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty